Kaksi kertaa olen kurillani käynyt sättitreffeillä.
1) Ensimmäinen kertoi olevansa lääkäri ja valehteli suut ja silmät täyteen kaikenlaista muutakin. Otin hieman selvää asioista jälkeenpäin.
2) Toinen oli armoton amatsooni.
Lounastin molempien kanssa ja sitten lujaa karkuun.
Tämäkö on sättitreffeillä käyvien naisten koko kuva?
Sättitreffit
27
2668
Vastaukset
- nimetön
Minä tapasin rakkauden täälä suomi24 sokkotreffi palstalta ja on oltu muutama kuukausi yhdessä ja rakkaus kukoistaa,olemme tosi onnellisia.
On yhdessä ihmetelty,jotta voiko tämä olla totta. - rehellisiltä miehet
Voi v...u
Lisää tuommoisia niin me rehelliset treffailijat olemme kaikonneet kauhuissamme leimautumisten pelossa. - kokemusta
Olen käynyt noin 30:llä chattitreffeillä ja kokemukset lähes pelkästään hyviä.
Yksi pidempi seurustelu, pari lyhyempää ja tosi kivaa seksiä niin rouvien kuin neitienkin kanssa.
Minulla on vain neljä huonompaa kokemusta, yksi oli tosi lihava, toinen lihava, kaksi vanhempia kuin olivat antaneet ymmärtää. Jälkimmäisten kanssa kahvit riitti, tosi lihavaa kerran jelpin ja lihava sai maistaa ja niellä ja minä vähän sormella hipalasin. Kyllä 40 naiset ovat pääosin tosi seksyjä, halukkaita ja kivoja.- Sivusta seuraaja
Voi helvetti, että te olette ällöttäviä miehet! Tosin tämä ei päde kaikkiin miehiin vain teihin, jotka viitsittekin kirjoitella noin ala-arvoisesti naisista. Jokainen on silti tunteva ihminen, on sitten lihava tai laiha... Oletteko itse sitten sitä parasta A-luokkaa... täh, häh... tuskinpa jos pitää naisseuraa netistä hakea..
- ei enään
kävin sokkotreffeillä, ja päätin et viimeinen kerta ,mies oli ihan kivan näköinen ,mut siihen se sit loppukin ,niin oli iteään täynnä että koko 4 tuntia kun olimme yhdessä niin puhui vain itsetän ja harrastuksistaan en koskaan mene enään netti treffeille riitti kiitti! onneksi ei menty puhetta pidemmälle luoja kiitos!
- amanda
heissan..ei kannate noin vähällä luovuttaa,seikkailumieltä mukaan, ei elämä ole vakavaa.Olen itse tavannut mukavia miehiä tätä kautta ja kun menet treffeille ota "varaudu kaikkeen " asenne..tsemppiä sulle
- Ukko
sokkotreffeillä, kahdesti se on johtanut kihlaukseen joista toinen on vielä voimissaan.
Aina ei voi voittaa, eli pari kertaa on ollut niin erityyppinen ihminen vastassa, että ei ole voinut kun odottaa kuinka selviäisi kotiinsa kunnialla :)
ja sen viidennen kerran ihan kiva täti joka puhui niin että korvat soi vielä seuraavana yönäkin.- kiia
sinulla on oikea asenne, jatka samaan malliin..
- N46
En käy enää treffeillä. Mulle riitti n. 10 yritystä joista seuraavanlaisia kokemuksia:
- akka just jättänyt, trauman käsittely kesken
- "olen aviossa mutta meillä ei ole mitään yhteistä"
- puhumaton puupökkelö
- keskustelunaiheena vain sää
- juttu ei kerta kaikkiaan luistanut
- jännitti niin ettei meinannut tuolissa pysyä
- haki vain petiseuraa
- ei suostunut kertomaan itsestään mitään
En vaadi ihmeitä, vain täysjärkistä, keskustelutaitoista seuraa jonka jokin piirre saa mielenkiinnon heräämään. Sillä ei ole mitään tekemistä ulkonäön kanssa.- ominaisuudet ex:ssä
Hassu juttu - ekaks luulin että olit tavannut mun exäni sillä hänessä kiteytyy nuo kaikki ominaisuudet. Jännityskin varmaan selittyisi sillä, että hän on pelännyt niitä muita naisia treffaillessaan , että joku tuttu näkee...
Kuulin, nimittäin, jälkeenpäin että sillä oli ollut ilmoitus täälläkin ja jutut olleet melko hurjia! Minäkin olen juttujen mukaan ollut ulkomailla asuva uuden mieheni kanssa ja haluavani keväällä ottaa lapset takaisin itselleni joten hänessä olisi tarjolla ihan vapaa mies... Oli esiintynyt paljon yh-isänä kun oli huomannut hyvän menekin siinä roolissa.
- Animus
...amatsooneissa on vikana?
Oletko itse pikkuinen?
:))))- Heppu
- sporttimimmi
Heppu kirjoitti:
niin..itse olen urheilullinen,hyväkuntoinen ja ehkä vähän amaatsooni 40 ja kiihkee,ja en ole koskaan kärsinyt siitä..miehellä k....ä jotain??
- Heppu
sporttimimmi kirjoitti:
niin..itse olen urheilullinen,hyväkuntoinen ja ehkä vähän amaatsooni 40 ja kiihkee,ja en ole koskaan kärsinyt siitä..miehellä k....ä jotain??
- lilli
niin ..kysyntä ja tarjonta ei aina kohtaa..kärsivällisyyttä, avarakatseisuutta ,seikkailumieltä ja ennenkaikkea käytöstapoja mieheltä..
- sinkku55
Onneksi kaikki on ollut ihan jees.
Sitten kohtasin miehen noin vuosi sitten ja ollaan edelleen yhdessä,nyt tänä kesänä tämä suhde on vain syventynyt ja olemme suoraan sanottuna rakastuneita:)))))))- jpntar
olkoon...rakkaus on ihanaa..:)))))))Etkös ollut lomalla vasta...ei "näkynyt"...
jpntar kirjoitti:
ollapa taas rakastunut..
mahtaa olla ihana tunne!?
toista se on tällanen pysähtynyt ja tylsistynyt
suhde....- sinkku55
jpntar kirjoitti:
vielä tämä viikko on lekottelun aikaa,täytyy nyt ottaa rennosti,paitsi keskiviikkona ajattelin vielä tehdä Porvoon risteilyn.
Niin rakkaus on ihanaa:)))))) - sinkku55
mii-su kirjoitti:
ollapa taas rakastunut..
suhde....kauan kuin sitä kestää,mut kaikki otan vastaan mitä saan:))))))
Onneksi on ikää ja osaa ottaa rakastumisen erilailla kuin nuorena,vaikka kyllä se jotenkin on erilaista ja toisekseen olo on niin kuin nuorella tytön hupakolla:))) sinkku55 kirjoitti:
kauan kuin sitä kestää,mut kaikki otan vastaan mitä saan:))))))
Onneksi on ikää ja osaa ottaa rakastumisen erilailla kuin nuorena,vaikka kyllä se jotenkin on erilaista ja toisekseen olo on niin kuin nuorella tytön hupakolla:)))sinä vielä oletkin!!!
sitten kun ihminen on 80-90v voi sanoa jo iäkkääksi!
minäkin toivotan onnea rakkaudellesi :)
(vihreänä kateudesta!)- sinkku55
mii-su kirjoitti:
sinä vielä oletkin!!!
sitten kun ihminen on 80-90v voi sanoa jo iäkkääksi!
minäkin toivotan onnea rakkaudellesi :)
(vihreänä kateudesta!)Tytönhupakko,niin kuin töissä mulle kerran sanottiin että koska sinä oikein aikuistut:))
Minä kun olen luonteeltani semmonen huumorin viljelijä ja iloinen mummeli:)))))Lastenlasten sanoja lainatakseni,miksi sinä mummi et ole sellainen kuin toinen mummi,eli se on kuulema tosikko ja mummunmainen vaikka ollaan melkein saman ikäisiä:))))Lasten mielestä kuulema mummin pitäisi olla pehmeä:)))eli pyöreä...
Kiitos toivotuksesta:))) - jpntar
mii-su kirjoitti:
ollapa taas rakastunut..
suhde....Ei muuta kuin "potkua" lisää...mielikuvitusta, Miisu..:)...ja kaikkea uutta...Sitä suhdettakin, kun pittää hoitaa..mitä se sitten onkin..se hoitaminen:)))))
- jpntar
sinkku55 kirjoitti:
vielä tämä viikko on lekottelun aikaa,täytyy nyt ottaa rennosti,paitsi keskiviikkona ajattelin vielä tehdä Porvoon risteilyn.
Niin rakkaus on ihanaa:))))))pääsisi joskus saaristoon...kalliota ja ulappaa...voi.. :) Toivottavasti ilmat suosivat sinua/teitä...:)... sillä risteilyllä:)))
jpntar kirjoitti:
Ei muuta kuin "potkua" lisää...mielikuvitusta, Miisu..:)...ja kaikkea uutta...Sitä suhdettakin, kun pittää hoitaa..mitä se sitten onkin..se hoitaminen:)))))
minulla mielikuvitusta piisaa (joidenkin mielestä liikaakin)mutta
ku ei se valitettavasti riitä jos sitä ei löydy
myös toiselta!? syynä
on se kuuluisa suomalainen puhumaton ja tekemätön puupökkelö.sen ku sais herätettyä henkiin :D- sinkku55
jpntar kirjoitti:
pääsisi joskus saaristoon...kalliota ja ulappaa...voi.. :) Toivottavasti ilmat suosivat sinua/teitä...:)... sillä risteilyllä:)))
ainakin ne on luvannut ihan kivaa säätä.
En minäkään ole vielä Porvoon risteilyä koskaan tehnyt,siksipä päätettiin nyt se tehdä,kun se on vielä koko päivän juttu:)) - jpntar
mii-su kirjoitti:
minulla mielikuvitusta piisaa (joidenkin mielestä liikaakin)mutta
ku ei se valitettavasti riitä jos sitä ei löydy
myös toiselta!? syynä
on se kuuluisa suomalainen puhumaton ja tekemätön puupökkelö.sen ku sais herätettyä henkiin :D..hm vaikuttaa komplikkaammalta..Mutta puupökkelönkin..:)..kanssa pärjää..pitää käyttää naisen vaistoa ja "logiikkaa" hyväksi..:))))
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 754331
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans1104079BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1612741Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582527Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?672387- 1352142
Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik422087- 501993
- 631740
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?551740