Jos sota jatkuu Venäjä romahtaa taatusti.
Ukraina hakkaa koko ajan Venäjää raskaasti
7
102
Vastaukset
- Anonyymi00001
Rumpilla on kiire saada rauha...
- Anonyymi00002
Iso jytky puuttuu enää
- Anonyymi00003
pekaatoverin faneja?))
- Anonyymi00004
Venäjän kohtalo koittaa.
Se joutuu rauhansopimuksessa ottamaan Luganskin ja Donetskin sekä muita alueita.
Zaporizzjan ydinvoimalan energiasta se joutuu luopumaan osittain ja ryssille jää vain 50%.
Venäjä joutuu sodan jälkeen myymään energiansa Kiinalle ja muille Brics-maille. Tämän jälkeen Venäjä ei voi mitenkään kiristää EU-maita liian halvalla energialla. Vain joku Tšekki, Slovakia ja Unkari joutuvat kärsimään venäläisestä energiasta.
Suomi pysyy lujana emmekä tule ostamaan Venäjältä mitään. Rajat pidetään kiinni ja raaka-aineita tulemme ostamaan teollisuutemme tarpeisiin Baltiasta sekä Ruotsista.
Sota päättyy ja kaikilla hyvä mieli. Kyllä laiha sopu on aina parempi lihavaa riitaa. - Anonyymi00005
Niin, suomi on onnistunut pilaamaan oman taloutensa täysin, blokkaamalla naapurin, paljon on mennyt yrityksiä nurin ja turismin tuomat miljoonat muille maille.
- Anonyymi00006
Venäjän liput liehuvat onnelisten iloisten kansalaisten käsissä katujen varsilla kun vapauttajat ovat saapuneet tuoden myös ruokaa nälässä oleville joita natsivalta ei ole hoitanut.
Sadat panssarit ovat tulleet kaduille ja rauha tulee vääjäämättä kun natsivalta kitketään vielä maasta. Hieno homma tässä videolla miten hoitavat terrosismin pois maasta.
https://www.youtube.com/watch?v=vl-MXSmrqC4 - Anonyymi00007
Jospa se Putin siitä sitten asettuu kun rautatiet jumittaa, vaunujen kiinalaisten laakerien hajotessa -50° pakkasessa, SKF laakerit olisi kestävät, mutta ne pakotteet. Putin päätti sitten räjäytellä Ukrainan puolelta padot, vesikriisi on krooninen ja vesi kellertävää raskasmetalleilla höystettynä ja sakeaa säteilevää mitä hanasta tulee, jos nyt mitään tulee porakaivoista, pohjavesi totaalisti saastunutta Venäjän miehittämillä Uktainan alueilla. Venäjän armeijalla jano ja siviilit kiukkuisia.
Ukraina rajoittaa Venäjän fossiilisia polttoaineiden käyttöä, Kiina ostaa toki öljyä mutta hinnoittelee sen, Venäjä joutuu ostamaan kiinalaista laatua, Intia ostaa raakaöljyä Venäjältä ja maksaa rupialla joka on jokseenkin arvotonta alle anttilan hintojen, Intia jalostaa raakaöljyn bensaksi, dieseliksi yms. kemian teollisuudelle ja rikastuu.
Trans Siperian junien kiinalaiset laakerit hajoilevat -50° pakkasessa ja P-Korean ammukset makaa jossakin Siperiassa eikä ne pääse rintamalle. Veturit hyytyvät kun laakerit ovat poikineet radalle sekä dieselit on jossakin kaukana.
Venäjällä palellaan neuvostoaikaisten putkien poksahdellessa hilpeästi pakkasessa. Sähköt poikki muuntajien kärähtäessä reippaista ylikuormista. Mutta ne prioriteetit, Ukrainan vapauttaminen fasisteista, natseista yms. on nyt elämääkin suurempi elämän tehtävä Putinille.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit846014KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3185096Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202648Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei462588Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831822Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031659Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1081471
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191392