Kaikki taas hyvin

Dr.Swan

Älkää itkekö puolestani ihmiset!Tiedän että ette saisi unta jos en kertoisi tämän traagisen traagisen tarinani loppua...

Olin siis aivan puilla paljailla aamulla Luxus luokan hotellissa,ilman kännykkääni ja kotiavainkin oli salaperäisesti kadoksissa...

Mutta älkää viitsikö itkeä!

Nyt asiat ovat hyvin!

Kännykkäni löytyi huipuluokan ruoka ravintelista,jossa söin ah vatsani niin täyteen!

Avain oli ystäväni(Kyllä!Minulla on ystäviä!) käsi veskassa!

Joten rauhoittukaa hyvät ihmiset ja lopettakaa tuo ylenpalttinen huolehtiminen.Menkää pois ,täällä ei ole enää mitää nähtävää!

Hajaantukaa!

Teidän
oma tohtori täti

18

394

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oli kuitenkin huuhteluvälineet mukanaan? :)

Ethän niitä hävittänyt :/

*huolestuu potilaiden puolesta*

Turvallista matkaa :D

• Dr.Swan

Tottakai höpsöliini ne olivat mukanani ,olinhan näet tekemässä suolihuuhtelu kierrostani!

Tapanani on kiertää ravintoloita ja hotelleja suolihuuhtelun merkeissä!

Varataanko Teillekin aika?
        Olettekin ihan uusi asiakas,joten eka tutustumis kerta on Teille täysin ilmainen!

• Dr.Swan kirjoitti:

Tottakai höpsöliini ne olivat mukanani ,olinhan näet tekemässä suolihuuhtelu kierrostani!

Tapanani on kiertää ravintoloita ja hotelleja suolihuuhtelun merkeissä!

Varataanko Teillekin aika?
        Olettekin ihan uusi asiakas,joten eka tutustumis kerta on Teille täysin ilmainen!

Kiitos vaan tarjouksesta ;DD

Taidan kuitenkin pitää sen pään omanani :DDDD

Katsotaan myöhemmin jos muuta asiaa puoskarin vastaanotolle ilmaantuu :D ;)

• että kävit kertomassa illastasi parahin puoskari....
      ja kiva taas että huutelet tuolta parvekkeelta..... niin ja jooo...:))))))

• Dr.Swan

Arvelin että ette voi elää ilman tätä tärkeätä tiedoitetta,olinko oikeassa?

Kiitos hei
        kahvia ja välitaukoa pukkaa!

• quistis

Tuus jo kotiin sieltä:o))))

• Dr.Swan

Olen siis hyvin onnellisesti kotiutunut.Mutta älkää heti tulko sankoin joukoin minua tervehtimään sillä olen nyt hyvin väsynyt tuon kauhean tapahtuma sarjan jälkeen!

Halin voit lähettää postilaatikosta-
        olenkin sen tarpeessa :(

• quistis
        Dr.Swan kirjoitti:

Olen siis hyvin onnellisesti kotiutunut.Mutta älkää heti tulko sankoin joukoin minua tervehtimään sillä olen nyt hyvin väsynyt tuon kauhean tapahtuma sarjan jälkeen!

Halin voit lähettää postilaatikosta-
        olenkin sen tarpeessa :(

tosiiiiiii voimia tuovan halin...Ottaas nyt vastaan...;o))))

• alkaaa klo 17.30....... tiedoksi puoskari....:))))))

• Dr.Swan

Olen lähes imarreltu...

• Dr.Swan kirjoitti:

Olen lähes imarreltu...

sen.... niin ja toinen puh.elin auki... sain tälläisen käskyn.... ylemmältä taholta...;))))

• Dr.Swan
        BBrunetti kirjoitti:

sen.... niin ja toinen puh.elin auki... sain tälläisen käskyn.... ylemmältä taholta...;))))

...koskevasta viestistänne!Kas kun en itse tuota tajunnut!

• Dr.Swan kirjoitti:

...koskevasta viestistänne!Kas kun en itse tuota tajunnut!

onnekisi sinulla naapuri joka tajuaa.... hehheh:)))))

• Dr.Swan
        BBrunetti kirjoitti:

onnekisi sinulla naapuri joka tajuaa.... hehheh:)))))

Missä pulassa sitä muuten oltaisiinkaan!

• rahtari1

tulin rekalla pihaan ja sä olit häippässy jo mut hyvitä se vastaanotolla vähän laskussa

• Dr.Swan

Eikö muuta tullut mieleen?Ajoithan kuitenkin piiiiitkän matkan joten työmies on palkkansa ansainnut!Tulette saamaan erittäin mieluisan korvauksen!

Tein jo tilaa tuonne pihalle,eristin rekan mentävän alueen Poliisi Pääsy kielletty nauhoilla.

• rahtari1
        Dr.Swan kirjoitti:

Eikö muuta tullut mieleen?Ajoithan kuitenkin piiiiitkän matkan joten työmies on palkkansa ansainnut!Tulette saamaan erittäin mieluisan korvauksen!

Tein jo tilaa tuonne pihalle,eristin rekan mentävän alueen Poliisi Pääsy kielletty nauhoilla.

oot huomaavainen no käy se muukin kun lasku

• Dr.Swan
        rahtari1 kirjoitti:

oot huomaavainen no käy se muukin kun lasku

...tohtorin täytyy ottaa pienet nokoset että jaksaa taas!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      17
      2394
    2. Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä

Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain
      Maailman menoa
      246
      2118
    3. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      207
      1812
    4. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      102
      1461
    5. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      49
      1386
    6. Naiseni on todellinen seksipeto

Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu
      Ikävä
      57
      1327
    7. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      185
      1204
    8. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      94
      1130
    9. Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.

Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1005
    10. Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."

Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks
      Suomalaiset julkkikset
      14
      941
    Aihe