Teetkö syntiä?

Anonyymi-ap

Jos teet, niin mitä syntiä? Vai onko se jotakin epämääräistä, jota et osaa nimetä? Luulet tekeväsi syntiä, mutta et voi todistaa sitä.

Tuollainen on tekopyhää nöyristelyä.

37

263

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Muistan kokouksen, jossa saarnaaja painosti nostamaan käden ylös, jos oli tehnyt syntiä ja pyysi muistamaan rukouksin. Ensin nousi vain muutama käsi, sitten useampi ja lopulta ei kukaan tainnut kehdata jättää kättä nostamatta.

• Anonyymi00003

Semmonen saarnaaja talutéttaisiin ulko -ovelle kesken höpösaarnansa.

Kaikkea ropaskaa te keksitte.

• Anonyymi00002

Sanovat että uskova ei elä synnissä, mutta voi langeta syntiin. Mitä tuokin nyt tarkoittaa?

Ihan joka päiväkö te lankeatte ja vielä monta kertaa?

Monet sanovat tekevänsä syntiä joka päivä. Mitä syntiä?

Epätäydellisyys ei ole syntiä.

• Anonyymi00004

Et ymmärrä näköjään mitään asiasta.

Ole siis höpöttämättä.

• Anonyymi00005

Ei tuollaisia kysymyksiä saa esittää.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Et ymmärrä näköjään mitään asiasta.

Ole siis höpöttämättä.

Et siis osaa vastata. Et tiedä. Typerys!

• Anonyymi00007

Kuinka on sinun laitasi ? Teetkö syntiä ? Oletko 1. täydellinen ihminen maanpäällä ? Kerro oma tarinasi. Vasta sitten kysele muilta.

• Anonyymi00008

Ei tee mieli tehdä syntiä enkä tee. Miten sinä?

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ei tee mieli tehdä syntiä enkä tee. Miten sinä?

Ei vaan pidä paikkansa. Täällä voi kirjoittaa ihan mitä vaan. Kuten sinä teet.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ei vaan pidä paikkansa. Täällä voi kirjoittaa ihan mitä vaan. Kuten sinä teet.

Kyllä se totta on. Uusi luomus ei tahdo tehdä syntiä. Semmoinen ei tule mieleenkään.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Kyllä se totta on. Uusi luomus ei tahdo tehdä syntiä. Semmoinen ei tule mieleenkään.

Kaikki tekevät ajatuksen tasolla syntiä, tosin mien ainakin heti perään ajattelen etten oikeassa elämässä tekisi sellaisia tekoja mitä ajatus pääähäni tuo.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Kaikki tekevät ajatuksen tasolla syntiä, tosin mien ainakin heti perään ajattelen etten oikeassa elämässä tekisi sellaisia tekoja mitä ajatus pääähäni tuo.

Sieltä ajatuksista ne synnin teot lähtevät. Puhdista ensin astian sisäpuoli, niin sitten ulkopuolikin tulee puhtaaksi.

• Anonyymi00009

Miksi sitten muita tuomitaan jos itse on syntinen.

Outo juttu.

• Anonyymi00012

Omasta mielestä en tee syntiä. Poltan tupakkaa ja juon joskus olutta ja terävää viinaa harvemmin. En koe itseäni syntiseksi ja olen vahvasti uskossa. Olen saanut kokea Jumalan armon mutta silti tupakoin ja juon olutta. Irtosuhteet olen lopettanut ja huumeiden käytön ne ei sovi nykyiseen elämääni joten muutostakin on entiseen minääni. Samoin koko ajattelutapani on muuttunut, ja olen antanut anteeksi minun kokemani vääryydet ihmisille jotka ovat niihin tekoihin syyllistyneet. Pyrin myös elämään siten etten aiheuta vahinkoa tai muuten aiheuta haittaa kanssaeläjille. Syntiä olen kyllä tehnyt entisessä elämässäni sitä en kiistä, on helppo kuitenkin elää myös menneisyyden taakan kanssa saatuani kokea Jumalan armon.

Oletko sinä itse synnitön? Luulen, että et.

• Kyllä on synkkää: synti synti synti!

• Anonyymi00013

Jos kaikilla on syntiä, niin ei silloin pitäisi tuomita eikä herjata muita. Aivan kuten syntisen naisen kivittäminen. Lopulta ei kenestäkään ollut tuomitsemaan häntä.

Ei Jeesus silti sanonut, että jatka samaa rataa, kun kukaan, en edes minä tuomitse sinua.

Jeesus sanoi, ettei tuomitse, mutta älä enää syntiä tee

• Anonyymi00015

Otetaan uskonnosta synti, kadotus ja rahankeräys pois, niin mitä jää jäljelle ?

• Anonyymi00016

Tämä on vissin se lahkojen pyhä kolmiyhteys mihin hengellinen väkivalta ja hyväksikäyttö perustuu

• Anonyymi00017

Mitä se sinulle kuuluu kenenkään synti tai lankeemus. Kun syntiin langennut tilittää sen Jeesuksen nimessä Jumalalle ja pyytää häneltä anteeksi ja uskoo saaneensa syntinsä anteeksi, niin hän on näin ollen sinut Jumalansa kanssa, eikä ole lankeemuksestaan enää jälkeenpäin tilivelvollinen kenellekään.

• Anonyymi00019

Tietystii niitä harmittaa ketä vastaan rikkonut.

Kun herjannut armottomasti, niin voi sanoa että Jeesus kuittasi tuonkin synnin, eipä jäönyt itseä harmittamaan.

• Anonyymi00020

En syntiä tee, joten minun ei sitä sen enempää tarvitse miettiä.

• Anonyymi00023

Olet vanhurskas.

• Anonyymi00021

Joskus saatan ottaa kupillisen kahvia, mutta vain harvoin. Ehkä 1-2 kertaa viikossa.

• Anonyymi00024

Ei se syntiä ole. Juo hyvillä mielin ja rauhassa.

• Anonyymi00022

Herjattavan mieltä voi painaa asia kauankin, jopa loppuelämän, mutta itse voi rallatella vapaana omantunnon tuskista.

• Anonyymi00025

Harmi että herjaaja ei ymmärrä tekevänsä syntiä. Pitää herjausta vahurskautena.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Harmi että herjaaja ei ymmärrä tekevänsä syntiä. Pitää herjausta vahurskautena.

Eihän joidenkin mielestä kansanmurhakaan ole synti.

Aika on nyt sellanen että syntiä ei kavahdeta.

• Anonyymi00026

En tee syntiä. En himoitse pahaa. Mielihaluni on hyvään.

• Anonyymi00028

Olet vanhurskas. Sinulla on Kristuksen mieli.

• Anonyymi00029

Olen Jeesuksen verellä pesty. Olen uusi luomus, enkä tee syntiä. Minulla ei ole synnin himoja.

• Anonyymi00030

Olet vanhurskas ja pyhä.

• Anonyymi00031

Ajattele miten sairaalta kuulostaa pelkkä ajatus, verellä pesty?

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Ajattele miten sairaalta kuulostaa pelkkä ajatus, verellä pesty?

Se Jeesuksen veri, joka pesee syntisen puhtaaksi, ei ole punainen veri, vaan se on kristallinkirkas elävä virta.

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Se Jeesuksen veri, joka pesee syntisen puhtaaksi, ei ole punainen veri, vaan se on kristallinkirkas elävä virta.

Jeesuksen veri vuoti ristillä. Sillä on synnit pesty pois.

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Höpö, höpö. Kukahan sinun päähän on tuollaista syöttänyt. Se tahtoo verenkierto heikentyä käsissä, kun niitä aikansa ylhäällä pitää ja tulee tunne veren pesusta. Sitä ne lahkojen saarnamiehet käyttää hyväkseen. Kristallinkirkas ja elävä virta. Ei se ihan noin mene, veri valui maahan ja se oli punaista. No, kukin uskoo omalla tavallaan ja tämä on minun näkemys asiasta, minun mielestä ei ole olemassa mitään kristallinkirkasta elävää virtaa.

• Anonyymi00033
      UUSI

Kyllä, minä teen syntiä, mutta en jatkuvasti vaan silloin tällöin. En tosin tiedä, mitä syntiä olen tehnyt. Olisin voinut olla parempi ja ahkerampi. Liian pitkä tauko töissä. Siinä! Synti.

• Anonyymi00035
      UUSI

Vain uskonharhaiset voivat tehdä "syntiä", kun taas meille tervejärkisille asia ei ole millään muotoa tärkeä, koska siinä ei ole lainkaan järkeä.
      Tämä ei tarkoita sitä, ettemmekö me uskonharhattomat toimisi asiallisesti ja kohteliaasti muita ihmisiä ja muita eliölajeja kohtaan tai että emme noudattaisi lakeja, päinvastoin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      149
      5629
    2. Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin

Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p
      Maailman menoa
      154
      3680
    3. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
      Ikävä
      127
      3394
    4. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      38
      3235
    5. Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia

ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi
      Tunteet
      49
      2786
    6. Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %

Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.
      Maailman menoa
      54
      2330
    7. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      24
      2270
    8. Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon

Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon
      Pyhäjärvi
      235
      2235
    9. Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?

Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk
      Tv-sarjat
      94
      1852
    10. Ehkä mä ymmärrän sua nyt

Paremmin kuin silloin aikoinaan. Kaikkia jännitteitä, joita on täytynyt tulla sun taustasta. Oot ollut aika rohkea elämä
      Ikävä
      5
      1332
    Aihe