Vantaalla asuu vaan 10 erikielistä molottajaa ei suomen kielestä tietoakaan olen alkanut molottamaan kanssa jos ymmärtävät paremmin kanta suomalaista mummoa 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Pohjanmaalle kuuluu;
Poliisi käyttänyt jotain änkyrää kohtaa asetta, VIHDOINKIN POLIISI MEILLÄKIN TOIMII,
näin pitääkin.
Aseita, nyrkkejä ja huumeita vastaan on poliisien toimittava.
Kaikkea hyvää tuolle poliisin toimintayksikölle.
Naiset ei uskalla liikkua ulkona, kuten Suomessa on tähän asti saanut, liikaa näitä ulkoa tulleita. Sorry!
Mainittu tapaus näkyy olevan oma tapauksensa.
Näitä huumehörhöjä ruokitaan liikaa, pilaavat meidän ilman alaamme, siinä yksi syy.- Anonyymi00002
Suomi muuttuu "moccca-dishuksi" valitettavasti...
- Anonyymi00004
Afrikkaan on tulossa vieläkin rajumpi väestöräjähdys. Ja ketkä joutuvatkaan maksumiehiksi taas kerran...
- Anonyymi00005
Moni mummo on kielitaitoinen! Itsekin osaan hyvin arabiaa ja swahilia sekä hieman muinaisnorjaa, saamea ja sanskriittiä.
- Anonyymi00006
Kannattaa opetellä myös click-language, jonka taitajia tulee Tansanian takamailta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1321433
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt4971251Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "167751Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va197651Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l125641- 44637
- 49637
Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt22590- 41563
- 74563