Jos puhut kielillä niin mitä kielet kertovat ?
Raamatun mukaan syntiä on....
Kiistätkö helluntailaisena Raamatun ja synnin?
Mikä on syntiä ?
12
150
Vastaukset
plöplöpplöpplöpplöpplöpplöplöpplöpplöpplöpplöpplplöpplöpplöp. 🦜
- Anonyymi00001
👍🤣👍😀👹👺
- Anonyymi00002
Sekoilemista ja hullutusta "hulluntaiuskossa."
Joukokielillä puhumista. - Anonyymi00003
Kyseesä lienee "hengellä täyttyminen"?
- Anonyymi00004
Hengellä täyttyminen ei ole kielillä puhumista kun lahkolaiset niin valehtelevat.
Apostoli Olsen täyttyi irstaalla menolla.
Efesolaiskirje 5:18-
[18] Älkääkä juopuko viinistä, sillä siitä tulee irstas meno, vaan täyttykää Hengellä, [19] puhuen keskenänne psalmeilla ja kiitosvirsillä ja hengellisillä lauluilla, veisaten ja laulaen sydämessänne Herralle,
- Anonyymi00005
Amerikkaliess uususkouskonollisuudessa kumotaan Junalan kymmenen käskyä pentcostalistit eturintamassa.
Jumalan laki ei koske Trumppia eikä helluntailisia.- Anonyymi00006
13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
14 Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
Petolliset hell-apostolit.
- Anonyymi00007
Ei ihme et hellari lahko on suosittua Afrikassa kun kun siellä satoja eri kieliä .
- Anonyymi00010
Afrikaanit puhuvat eri heimokielilä mutta hellarit henkikielillä hurmoksessa.
- Anonyymi00009
Helluntailainen henkikaste tarkoittaa kielilläpuhumista uudetikastamisen jälkeen.
- Anonyymi00011
Ei se ole oikea voideltu (risiiniöljyllä?) h-pastori joka ei puhu kielillä.
Itsensä rakentaja ja äänensä rakastaja ? - Anonyymi00012
Se on syntiä, että aina ja poikkeuksetta asetetaan henkikasteen jälkeen etusijalle eri kielillä puhumisen armolahja, mutta ylenkatsotaan muut armolahjat, jotka Isä Jumalan Pyhä Henki jakaa itsekullekin kastetulle, niinkuin itse tahtoo ja katsoo jonkin tietyn armolahjan olevan tarpeellinen. Siis se ylenkatse muita armolahjoja kohtaan on syntiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1116916KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3886577Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei653317Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521282869Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082460Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään351940- 1251834
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211697Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821367- 741257