Ei se ainakaan apostoli Paavalin herjaamista ole, kuten eräs palstalla pitkään kirjoitellut luulee.
Jeesuksen seuraamisesta vielä
27
153
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei niin. Olet oikeassa. Paavali oli ja on yksi tärkeimpiä apostoleilta.
- Anonyymi00004
Ehdottomasti. Jeesus Kristus pelasti ja valtuutti apostoli Paavalin Jumalan valtakunnan lähettilääksi, eli apostoliksi ja Paavalin elämän hedelmistä saamme edelleen rakentua hänen kirjeistään.
- Anonyymi00007
Hakutulos
tulemus:ut:x
1. Matt. 24:27 Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus.
2. Matt. 24:37 Sillä niinkuin oli Nooan päivinä, niin on Ihmisen Pojan tulemus oleva.
3. Matt. 24:39 eivätkä tienneet, ennenkuin vedenpaisumus tuli ja vei heidät kaikki; niin on myös Ihmisen Pojan tulemus oleva.
4. 2.Tess. 2:9 tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä
5. Jaak. 5:8 Olkaa tekin kärsivällisiä, vahvistakaa sydämenne, sillä Herran tulemus on lähellä.
6. 2.Piet. 1:16 Sillä me emme seuranneet viekkaasti sommiteltuja taruja tehdessämme teille tiettäväksi Herramme Jeesuksen Kristuksen voimaa ja tulemusta, vaan me olimme omin silmin nähneet hänen valtasuuruutensa. - Anonyymi00008
Paavali käytti usein passiivilauseita ja kolmatta persoonaa, mutta tarkoitti itseään.
2. Tess. 2:11-12
Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen, että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen. - Anonyymi00021
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ehdottomasti. Jeesus Kristus pelasti ja valtuutti apostoli Paavalin Jumalan valtakunnan lähettilääksi, eli apostoliksi ja Paavalin elämän hedelmistä saamme edelleen rakentua hänen kirjeistään.
AAMEN AAMEN AAMEN!
- Anonyymi00002
Eihän se yleensäkään herjaamista ole, ei edes herjaajien tai vihamiesten herjaamista, vaan, rauhaa, iloa ja rakkautta Hengessä.
- Anonyymi00003
Niinpä. Kun ihminen omistaa elämänsä herjaamiselle ja toisten solvaamiselle, hän operoi pimeyden valtakunnan edustajana.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Niinpä. Kun ihminen omistaa elämänsä herjaamiselle ja toisten solvaamiselle, hän operoi pimeyden valtakunnan edustajana.
Se vain on niin miellyttävä ja helppo rooli.
- Anonyymi00011
Anonyymi00005 kirjoitti:
Se vain on niin miellyttävä ja helppo rooli.
Pahalle ihmiselle pahan tekeminen on varmaankin mieluista ja luontaista.
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Pahalle ihmiselle pahan tekeminen on varmaankin mieluista ja luontaista.
Sitä se on.
Room. 7:19
En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo.
- Anonyymi00006
Luuk. 12:51
Luuletteko, että olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? En suinkaan, vaan riitaa!
Matt. 23:34
"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.
Missä Jeesus on, siellä on kunnon rähinä päällä.- Anonyymi00012
Tuottajan TeSu on aina hokenut.
- Anonyymi00018
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tuottajan TeSu on aina hokenut.
Korj. Tuota TeSu on aina hokenut.
- Anonyymi00009
Paavalin väitteet apostolintehtävästään perustuvat hänen omiin väitteisiinsä.
Todistajat puuttuu. Kahden tai kolmen todistajan sanalla on jokainen asia vahvistettava.
Jeesus ei myönnä, että Paavali olisi oikea apostoli.
Ilm. 21:14
Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.- Anonyymi00010
Jos Paavali olisi ollut oikea apostoli, niin toki Jeesus olisi valinnut hänet jo eläissään koulutettavaksi siihen tehtävään.
Aika outoa on sekin, että Jeesus ei ilmoita etukäteen mitään oikeille omille 12 apostoleilleen, että heidän joukkoonsa ilmestyy uusi suuruus, 13. apostoli, Tarsolainen murhamies.
Herra, Herra kun ei tee mitään ilmoittamatta siitä etukäteen omille apostoleilleen ja "ystävilleen".
Joh. 15:15
En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni. - Anonyymi00013
Voi sinua TeSu!
- Anonyymi00019
Anonyymi00010 kirjoitti:
Jos Paavali olisi ollut oikea apostoli, niin toki Jeesus olisi valinnut hänet jo eläissään koulutettavaksi siihen tehtävään.
Aika outoa on sekin, että Jeesus ei ilmoita etukäteen mitään oikeille omille 12 apostoleilleen, että heidän joukkoonsa ilmestyy uusi suuruus, 13. apostoli, Tarsolainen murhamies.
Herra, Herra kun ei tee mitään ilmoittamatta siitä etukäteen omille apostoleilleen ja "ystävilleen".
Joh. 15:15
En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni.Tuolla logiikalla ei nykyisinkään, eikä monina menneinä vuosisatoina Jeesus olisi voinut ketään kutsua palvelukseensa! Ohoi TeSu ja logiikka!
- Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Tuolla logiikalla ei nykyisinkään, eikä monina menneinä vuosisatoina Jeesus olisi voinut ketään kutsua palvelukseensa! Ohoi TeSu ja logiikka!
Factatietoa.
Jeesus ei tunnusta Paavalia omaksi apostolikseen.
Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä. - Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Factatietoa.
Jeesus ei tunnusta Paavalia omaksi apostolikseen.
Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.Alkuperäiset apostolit ovat erikseen ja heistä Juudaskin vilpistyi pois. Lisäksi apostoleja on Oaavali ja Barnabas myös. Juudaksen tilalle arvottiin Mattias.
Lue Raamattua. - Anonyymi00025
Sinulla TeSu on paha tapa demonisoida ja väheksyä/herjata Jumalan sanaa. Olet ns. repinyt suuren osan Uudesta Testamentista pois, kun oma pieni järkesi ei voi Jumalan aivoituksia käsittää.
- Anonyymi00015
Se salaman välähdys taisi tapahtua jo siellä Damaskontiellä, kun hevoset pillaistuivat ja eräät sokaistuivat?
Luuk. 10:18
Jeesus sanoi heille: "Minä näin, kuinka Saatana sinkoutui taivaasta kuin salama.- Anonyymi00026
Noin näppärästi Saa-Tanakin värkkää oppejansa irtonaisia jakeita koukkimalla ja yhdistelemällä! Sinulle TeSu Jumalan Sana EI OLE PYHÄ.
- Anonyymi00016
Jeesus nousi helatorstaina taivaaseen ja tulee sieltä takaisin vasta ajastaan.
Joh. 8:21
Niin Jeesus taas sanoi heille: "Minä menen pois, ja te etsitte minua, ja te kuolette syntiinne. Mihin minä menen, sinne te ette voi tulla." - Anonyymi00017
Paavaliin tähdätystä pahuuden hyökkäyksestä tässä ketjussa:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19228740/raamattu-palsta-vai-sadunkertojien-tunkio--(08-01-2026)- Anonyymi00020
Hyvä!
- Anonyymi00024
Anonyymi00020 kirjoitti:
Hyvä!
Lopunajan sekamelska vallitsee.
- Anonyymi00027
Peltoinlahdentien herjapaja
Se suoltaa jälleen herjojansa pimeyden kuilusta.
Mutta vain siihen asti, kunnes Jumala, joka KAIKEN näkee, sanoo: ”JO RIITTÄÄ!”
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042066Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998