Jeesuksen seuraamisesta vielä

Anonyymi-ap

Ei se ainakaan apostoli Paavalin herjaamista ole, kuten eräs palstalla pitkään kirjoitellut luulee.

27

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei niin. Olet oikeassa. Paavali oli ja on yksi tärkeimpiä apostoleilta.

• Anonyymi00004

Ehdottomasti. Jeesus Kristus pelasti ja valtuutti apostoli Paavalin Jumalan valtakunnan lähettilääksi, eli apostoliksi ja Paavalin elämän hedelmistä saamme edelleen rakentua hänen kirjeistään.

• Anonyymi00007

Hakutulos
        tulemus:ut:x
        1. Matt. 24:27 Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus.

2. Matt. 24:37 Sillä niinkuin oli Nooan päivinä, niin on Ihmisen Pojan tulemus oleva.

3. Matt. 24:39 eivätkä tienneet, ennenkuin vedenpaisumus tuli ja vei heidät kaikki; niin on myös Ihmisen Pojan tulemus oleva.

4. 2.Tess. 2:9 tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä

5. Jaak. 5:8 Olkaa tekin kärsivällisiä, vahvistakaa sydämenne, sillä Herran tulemus on lähellä.

6. 2.Piet. 1:16 Sillä me emme seuranneet viekkaasti sommiteltuja taruja tehdessämme teille tiettäväksi Herramme Jeesuksen Kristuksen voimaa ja tulemusta, vaan me olimme omin silmin nähneet hänen valtasuuruutensa.

• Anonyymi00008

Paavali käytti usein passiivilauseita ja kolmatta persoonaa, mutta tarkoitti itseään.

2. Tess. 2:11-12

Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen, että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ehdottomasti. Jeesus Kristus pelasti ja valtuutti apostoli Paavalin Jumalan valtakunnan lähettilääksi, eli apostoliksi ja Paavalin elämän hedelmistä saamme edelleen rakentua hänen kirjeistään.

AAMEN AAMEN AAMEN!

• Anonyymi00002

Eihän se yleensäkään herjaamista ole, ei edes herjaajien tai vihamiesten herjaamista, vaan, rauhaa, iloa ja rakkautta Hengessä.

• Anonyymi00003

Niinpä. Kun ihminen omistaa elämänsä herjaamiselle ja toisten solvaamiselle, hän operoi pimeyden valtakunnan edustajana.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Niinpä. Kun ihminen omistaa elämänsä herjaamiselle ja toisten solvaamiselle, hän operoi pimeyden valtakunnan edustajana.

Se vain on niin miellyttävä ja helppo rooli.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Se vain on niin miellyttävä ja helppo rooli.

Pahalle ihmiselle pahan tekeminen on varmaankin mieluista ja luontaista.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Pahalle ihmiselle pahan tekeminen on varmaankin mieluista ja luontaista.

Sitä se on.

Room. 7:19

En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo.

• Anonyymi00006

Luuk. 12:51

Luuletteko, että olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? En suinkaan, vaan riitaa!

Matt. 23:34

"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.

Missä Jeesus on, siellä on kunnon rähinä päällä.

• Anonyymi00012

Tuottajan TeSu on aina hokenut.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Tuottajan TeSu on aina hokenut.

Korj. Tuota TeSu on aina hokenut.

• Anonyymi00009

Paavalin väitteet apostolintehtävästään perustuvat hänen omiin väitteisiinsä.

Todistajat puuttuu. Kahden tai kolmen todistajan sanalla on jokainen asia vahvistettava.

Jeesus ei myönnä, että Paavali olisi oikea apostoli.

Ilm. 21:14

Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.

• Anonyymi00010

Jos Paavali olisi ollut oikea apostoli, niin toki Jeesus olisi valinnut hänet jo eläissään koulutettavaksi siihen tehtävään.

Aika outoa on sekin, että Jeesus ei ilmoita etukäteen mitään oikeille omille 12 apostoleilleen, että heidän joukkoonsa ilmestyy uusi suuruus, 13. apostoli, Tarsolainen murhamies.

Herra, Herra kun ei tee mitään ilmoittamatta siitä etukäteen omille apostoleilleen ja "ystävilleen".

Joh. 15:15

En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni.

• Anonyymi00013

Voi sinua TeSu!

• Anonyymi00019
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Jos Paavali olisi ollut oikea apostoli, niin toki Jeesus olisi valinnut hänet jo eläissään koulutettavaksi siihen tehtävään.

Aika outoa on sekin, että Jeesus ei ilmoita etukäteen mitään oikeille omille 12 apostoleilleen, että heidän joukkoonsa ilmestyy uusi suuruus, 13. apostoli, Tarsolainen murhamies.

Herra, Herra kun ei tee mitään ilmoittamatta siitä etukäteen omille apostoleilleen ja "ystävilleen".

Joh. 15:15

En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni.

Tuolla logiikalla ei nykyisinkään, eikä monina menneinä vuosisatoina Jeesus olisi voinut ketään kutsua palvelukseensa! Ohoi TeSu ja logiikka!

• Anonyymi00022
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Tuolla logiikalla ei nykyisinkään, eikä monina menneinä vuosisatoina Jeesus olisi voinut ketään kutsua palvelukseensa! Ohoi TeSu ja logiikka!

Factatietoa.

Jeesus ei tunnusta Paavalia omaksi apostolikseen.

Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Factatietoa.

Jeesus ei tunnusta Paavalia omaksi apostolikseen.

Alkuperäiset apostolit ovat erikseen ja heistä Juudaskin vilpistyi pois. Lisäksi apostoleja on Oaavali ja Barnabas myös. Juudaksen tilalle arvottiin Mattias.
        Lue Raamattua.

• Anonyymi00025

Sinulla TeSu on paha tapa demonisoida ja väheksyä/herjata Jumalan sanaa. Olet ns. repinyt suuren osan Uudesta Testamentista pois, kun oma pieni järkesi ei voi Jumalan aivoituksia käsittää.

• Anonyymi00015

Se salaman välähdys taisi tapahtua jo siellä Damaskontiellä, kun hevoset pillaistuivat ja eräät sokaistuivat?

Luuk. 10:18

Jeesus sanoi heille: "Minä näin, kuinka Saatana sinkoutui taivaasta kuin salama.

• Anonyymi00026

Noin näppärästi Saa-Tanakin värkkää oppejansa irtonaisia jakeita koukkimalla ja yhdistelemällä! Sinulle TeSu Jumalan Sana EI OLE PYHÄ.

• Anonyymi00016

Jeesus nousi helatorstaina taivaaseen ja tulee sieltä takaisin vasta ajastaan.

Joh. 8:21

Niin Jeesus taas sanoi heille: "Minä menen pois, ja te etsitte minua, ja te kuolette syntiinne. Mihin minä menen, sinne te ette voi tulla."

• Anonyymi00017
      • Anonyymi00020

Hyvä!

• Anonyymi00024
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Hyvä!

Lopunajan sekamelska vallitsee.

• Anonyymi00027

Peltoinlahdentien herjapaja

Se suoltaa jälleen herjojansa pimeyden kuilusta.
      Mutta vain siihen asti, kunnes Jumala, joka KAIKEN näkee, sanoo: ”JO RIITTÄÄ!”

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6138
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5607
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2649
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      104
      2066
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1768
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      124
      1717
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1613
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1267
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1187
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      998
    Aihe