Kauhujen talli.

Anonyymi-ap

Valvontaeläinlääkäri meni kauhavalaiselle tallille tuntia ennen keskiyötä 17.2.2024. Tallilla aiemmin päivällä käynyt nainen oli tehnyt paikasta eläinsuojeluilmoituksen. Hän oli tullut tallille hakemaan sinne myymiään hevosia takaisin, koska niitä ei ollut maksettu. Hän näki pihassa lunta syöviä, kesäkengissä luistelevia hevosia.

Hevoset tallille hankkinutta pariskuntaa ei näkynyt paikalla. Pari oli eronnut ja muuttanut pois kiinteistöltä. Nainen oli hankkinut vuokralaiseksi nuoren miehen, joka ei tiennyt hevosten hoitamisesta mitään.

Kauhavalaistallilla hevosia pitänyt ex-pari myöntää hevosten surkean tilan, mutta kiistää rikoksen.

https://www.ilkkapohjalainen.fi/kauhujen-tallin-kaksikko-hankki-hevosia-ja-poistui/12479713

15

1361

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sehän on kuin kaahavalainen koulu.

• Anonyymi00013

Kauhavalaisella koululla ei minun tietääkseni ole tehty eläinsuojelurikoksia koskaan, joten lopeta valehtelu.

• Anonyymi00002

Mikähän tämän nuoren vuokralaismiehen diagnoosi on? Tallissa hevosia ja ajattelee että tyhjästä ilmaantuu ruokaa ja vettä? Missä maalaisjärki? Yks soitto 112 ja ongelma olis ratkennut.

• Anonyymi00003

Nimet esiin kun asia on sinetöity. Ei noin kohdella viattomia eläimiä. Ihminen voisi ajatella omalle kohdalle, että olisiko tuollainen itselle kivaa. Eläimet tuntee kuin ihmiset.

• Anonyymi00009

Ei eläimellä ole tunteita, ne toimii vain vaiston varassa.

• Anonyymi00004

Ei tämä ainoa paikka ole missä eläimiä on kohdeltu huonosti, viime vuoden puolella on yksi nainen saanut tuomion Kauhavalla eläinten huonosta hoidosta.... Ei ollut ensimmäänen kerta.

• Anonyymi00008

Onhan näitä tosiaan ollut muitakkn

• Anonyymi00014

Niin, sinähän sen ilmeisesti tiedät. Ethän vain satu olemaan sen perättömän eläinsuojelui ilmoituksen takana? Sinä, joka olet uhannut tehdä kyseisen henkilön elämästä helvettiä keinolla millä hyvänsä. Olet vain unohtanut yhden asian...

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Niin, sinähän sen ilmeisesti tiedät. Ethän vain satu olemaan sen perättömän eläinsuojelui ilmoituksen takana? Sinä, joka olet uhannut tehdä kyseisen henkilön elämästä helvettiä keinolla millä hyvänsä. Olet vain unohtanut yhden asian...

Siitähän on annettu tuomio joulukuussa -24. Ota asioista selvää....

• Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Siitähän on annettu tuomio joulukuussa -24. Ota asioista selvää....

Voi kuule, kun tiedän miten asiat oikeasti on. Olen kuullut, nähnyt sekä saanut lukea. Olin itse puhelun päässä kun eläinsuojelu teki lähtöä ja totesi kaiken olevan kunnossa. Kun perättömän ilmoituksen tekijä sai tämän tietoonsa, aloitti hän viranomaisen painostuksen ja viranomainen puolestaan uhkaillut. Yksi näistä tehtailijoista vielä totesi, että eläimille oli jatkosijoituspaikatkin valmiina. Mahtaa harmittaa kun hyvä suunnitelma ja strategia meni mönkään.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Voi kuule, kun tiedän miten asiat oikeasti on. Olen kuullut, nähnyt sekä saanut lukea. Olin itse puhelun päässä kun eläinsuojelu teki lähtöä ja totesi kaiken olevan kunnossa. Kun perättömän ilmoituksen tekijä sai tämän tietoonsa, aloitti hän viranomaisen painostuksen ja viranomainen puolestaan uhkaillut. Yksi näistä tehtailijoista vielä totesi, että eläimille oli jatkosijoituspaikatkin valmiina. Mahtaa harmittaa kun hyvä suunnitelma ja strategia meni mönkään.

Tuomio eläinsuojelurikoksesta annettu 19.12.2024. Osaat varmaan tilata lauselman....

• Anonyymi00005

missäpäin Kauhavaa tämä?

• Anonyymi00012

Gullman

• Anonyymi00015

Jaa, eikös tänään oo lyäty nuijaa pöytään tuomiosta. Mitenhä kävi?

• Anonyymi00017

Eivät saaneet käytännössä tuomiota lainkaan.... Ehdollista ja eläintenpitokiellon. Ei edes sakkoja. Toivottavasti syyttäjä valittaa päätöksestä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      117
      6319
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      379
      6135
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      69
      5930
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3962
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      145
      2365
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2345
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      119
      1403
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      12
      1231
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      185
      1077
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      59
      887
    Aihe