Onko oikein kohdella kaltoin seksuaalivähemmistöjä? Mielestäni hyvinkin yksinkertaisesti ei.
Olen käynyt keskustelua ikätovereideni kanssa ja huomannut heidän argumenttien pohjautuvan pääosin kristinuskoon. Heille esitän vastakysymyksen:
- Vaikka Raamatussa kerrottaisiin homouden olevan syntistä, eikö Raamattu myös käske anteeksi antamaan synnit?
Seksuaalivehemmistöjen kaltoin kohtelu
4
278
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mitä tarkoitat kaltoinkohtelulla? Eiköhän tuo väestö ole saanut aika paljon hyvää kohtelua osakseen kirkkoa myöten.
- Anonyymi00002
Oikein on ellei ne ole persuja .
- Anonyymi00003
Eikö homoja oikein hehkuteta nykyään? Mitä se kaltoinkohtelu on -, emä vale. Ehkä homot eivät kestä sitä, etyä valtaosa ihmisistä on heteroita. Ehkä homoilla on jotain syyllisyydentuntoa, he vastaavat teoitaan vielä Jumalan edessä. Syyllisyys ei poistu vaientamalla kristittyjä vaan tunnustamalla homoilun synnin Jeesukselle ja luopumalla homoilusta.
- Anonyymi00004
"- Vaikka Raamatussa kerrottaisiin homouden olevan syntistä, eikö Raamattu myös käske anteeksi antamaan synnit?"
Kyllä, käskee mutta ihmisen joka sitä harjoittaa tulee tehdä parannus, eli pyytää synnit anteeksi ja tunnustaa ne sekä hyljätä ne. Ilman parannuksentekoa ja uudestisyntymistä ei ole anteeksiantoakaan. Myöskään ei saa harjoittaa tahallista syntiä. Ja vielä lopuksi, ihmisen tehtävä ei ole tuomita ketään hänen synneistään vaan hän itse viimekädessä vastaa niistä. Tätä homojuttua ei saa hyväksyä, koska jumala ei sitä hyväksy.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 253770
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5422762Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532290Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2122261Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131799Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191540Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip531512- 971399
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621261Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951204