Vielä pitäisi maksaa 49 euroa tuosta hyvästä. Katsokaa mallia Alajärven festareista. Ilmainen, päihteetön ja esiintyjinä Komiat, Ellinoora ja Juha Tapio. Menemme sinne ilman muuta.
Saarikenttä festareiden surkeat esiintyjät
11
494
Vastaukset
- Anonyymi00001
Loppuu tämäkin tapahtuma.
- Anonyymi00002
Tuulivoimatarra häämöttää ennen kuin on alkanutkaan!
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Tuulivoimatarra häämöttää ennen kuin on alkanutkaan!
Viiden hengen perhe 250e.
- Anonyymi00004
Olen tulossa sinne jos en mene suoraan Alajärvelle, artistit on kyllä vähän epäilyttäviä-
minulla on 10 lasta ja tulen täältä perhosta enkä haluaisi ostaa koko vinmpeliä.
Miten vinmpelistä pääsee lyhyiten ohi? jos oikaisee latteaharjun kautta lyheneekö matka? onko Vinpelissä mitään ruokailupistettä?- Anonyymi00006
Pelloilta voi poimia perunoita ja keitellä niitä. Tämä on vahvaa perunanviljelyaluetta.
- Anonyymi00007
Samaan aikaan Vahtiajot, Porin Jazz, Asuntomessut, Karjurock, Tammerfest, Zink Festival, John Smit Rock Festival, Kokkola cup, Big Wheels yms.
Sitten Vimpelissä on joku keksinyt että tänne keskelle korpea pitää saada festivaalit ihan uutena ideana.
Lähimmät asialliset majoitukset on Seinäjoella, Halsualla, muutama Alajärvellä ja Lappajärvellä.
Varmaan se perunan kuorimisen sm kisat sopisi tänne paremmin siihen jätelaitoksen pellolle?- Anonyymi00009
Kiviriippa on kiinni.
- Anonyymi00008
Onneksi Alajärvellä on majoituksia että saadaan edes ihmisiä tänne...
- Anonyymi00010
Aivan turha tapahtuma.
- Anonyymi00011
No kiinnostaa tietää festarien pitopaikka. Saarikentllä ei ole koska miesten arvo-ottelu.
- Anonyymi00013
Mikä arvo, se lasten pallo hetki.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1548329KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4327412Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei713831Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521503522Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1112998Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään512557- 1262016
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231863Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv361684Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811520