Gal.5:20..."sillä lihan himot ja teot ovat ilmeiset...ERISEURAT, LAHKOT...eivät peri Jumalan valtakuntaa."
Paavali varoitti uskonlahkoista
24
145
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ja itse sanoi olevansa lahkolainen, Jeesuksen Kristukseen lahkoon kuuluva.
Lahkoontuminen tarkoittaa eriseuraisuutta, ettei joku enää kuulu Kristuksen ruumiiseen
Alkaa muiden herjaaminen ja riitely.
Se lahkolaisuutta. - Anonyymi00002
Jenkkilahkot eivät ole mitään Nasaretin lahkoja!
- Anonyymi00003
Pelkästään Suomessa on yhdistysrekisterissä yli tuhat erioppista uskonnollista yhdistystä ry:tä.
- Anonyymi00004
Keniassa lahkopastori kehotti seurakuntalaisia paastoamaan, koska heidät piti pikapuoliin temmata taivaaseen.
Lehtitietojen mukaan 300 ruumista on löydetty ja 400 vielä etsittiin. - Anonyymi00005
Mitenkäs Suomessa temmataan?
- Anonyymi00007
Luste temmataan ensin pois, jotta Jeesus voi tulla rauhassa takaisin Jerusalemiin.
Omiin häihinsä.
Ap. t. 1:11
Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän."
- Anonyymi00006
Mansonin lahkossa Amerikassa tehtiin tosiuskovaisen testiä, myrkynjuontia, kohtalokkain seurauksin.
-92 painos varoittaa Markuksen lopun lisäyksestä, myrkynjuonnista ja käärmeillä pistättämisestä. Ei ne ole Jeesuksen puheita ollenkaan.
Jeesus ilmestyy lähimmilleen
9 Kun Jeesus oli varhain sapatin jälkeisenä päivänä noussut kuolleista, hän ilmestyi ensiksi Magdalan Marialle, josta hän oli ajanut ulos seitsemän pahaa henkeä. [16:9--20: Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8. Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla.] - Anonyymi00008
Paavali ajatteli, että maapallo on pannukaun muotoinen ja pilven päällä vietetään niitä Jeesuksen häitä.
Kyllä niitä häitä vietetään turvallisesti maan kamaralla Jerusalemissa.
Pakkokasteetkin tulee vielä käyttöön, että kaikilla olisi hääpuku päällä.
Luuk. 14:23
Niin Herra sanoi palvelijalle: 'Mene teille ja aitovierille ja pakota heitä tulemaan sisälle, että minun taloni täyttyisi;- Anonyymi00009
Ilm. 3:12
Joka voittaa, sen minä teen pylvääksi Jumalani temppeliin, eikä hän koskaan enää lähde sieltä ulos, ja minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, sen uuden Jerusalemin, joka laskeutuu alas taivaasta minun Jumalani tyköä, ja oman uuden nimeni.
- Anonyymi00010
Lahkolaiset riitelee. Meidän muiden ei ole tarvis.🤷♀️
- Anonyymi00011
Lahkot ovat yhteisrintamassa käännyttämässä kristittyjä omiin lahkoihinsa jäseniksi.
Eivät edes yritä käännyttää toisiaan. - Anonyymi00012
Harhaoppiset lahkot kieltävät koko perisynnin ja monta muuta ihan keskeistä Raamatun totuutta.
Lahkolaiset opettaa, että kaste tai ehtoollinen ei liity mitenkään ihmisen syntisyyteen. - Anonyymi00014
Perinteinen kristinusko, sakramentit ja Jumalanpalvelus ei enää kiinnosta eikä riitä tämän ajan narsistisille ihmisille. Pitää saada kovempaa kamaa ja pää sekaisin. Pitää saada voimakkaita henkilökohtaisia henkikokemuksia ja hurmoskokemusksia ja siksi monet menee lahkoihin.
1. Tim. 4:1
Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja. - Anonyymi00017
Suurimmat Jenkkilahkot ja niiden perustajat:
Jehovalaisuus: Charles Russell
Mormonismi: Joseph Smith
Pentecostalismi (Helluntailaisuus): Charles Fox Parham
Adventismi: Ellen G. White - Anonyymi00018
Vaoitti kyllä muustakin
- Anonyymi00019
Luste on jäkikäteen kristinuskon sekaan kylvettyä lahkolaisuuutta.
Rehevää, elinvoimaisen näköistä, siksi se kiinnostaa ja monet menee lahkoihin.- Anonyymi00021
Lahkolaisten teltat kannattaa kiertää kaukaa.
Jer. 6:3
Sen luokse tulevat vieraat paimenet laumoineen, pystyttävät telttansa sen ympärille, jokainen ahmii oman osansa laitumesta.
- Anonyymi00020
Lahkolaisten teltat kannattaa kiertää kaukaa.
Jer. 6:3
Sen luokse tulevat vieraat paimenet laumoineen, pystyttävät telttansa sen ympärille, jokainen ahmii oman osansa laitumesta. - Anonyymi00022
Harhaoppiset uskonlahkot ovat vieraslaji kristinuskon sekaan, kuten oli aikanaan Kanadan majava Suomen luontoon.
- Anonyymi00024
Amerikan hapatusta on tuotu paljon Suomeen ja tehdään jatkuvasti.
Mitä on ollut ennen, sitä on nytkin.
Ja Aaronin pojat Naadab ja Abihu ottivat kumpikin hiilipannunsa ja virittivät niihin tulen ja panivat suitsuketta sen päälle ja toivat vierasta tulta Herran eteen, vastoin hänen käskyänsä.
Oikeata Kristinuskoa tulisi viedä Ameriikkaan voimakkaasti. Että saataisiin se suunta kääntymään oikeaan päin.
- Anonyymi00023
Amerikan hapatusta on tuotu paljon Suomeen ja tehdään jatkuvasti.
Mitä on ollut ennen, sitä on nytkin.
Ja Aaronin pojat Naadab ja Abihu ottivat kumpikin hiilipannunsa ja virittivät niihin tulen ja panivat suitsuketta sen päälle ja toivat vierasta tulta Herran eteen, vastoin hänen käskyänsä. - Anonyymi00026
Amerikassa kiihkolahkolaiset nostivat Trumpin valtaan.
- Anonyymi00027
2. Tess. 2:11
11 Siksi Jumala lähettää rajun eksytyksen, jotta he uskoisivat valheeseen,
12 ja niin saavat tuomionsa kaikki ne, jotka eivät ole uskoneet totuuteen vaan ovat valinneet vääryyden.- Anonyymi00028
Joh. 14:30
En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.
2. Tess. 2:4
Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1428077KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4237121Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693643Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521403280Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092804Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään442338- 1261926
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231793Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv261566Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821457