Persu pääsi kiinni salaisuuksiin.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/c5b62a41-25d7-4df6-bfca-366b335475c4
Turtiainen vakoili Venäjän puolesta
33
256
Vastaukset
- Anonyymi00001
Niinpä. Ja tälläkin hetkellä monet persut saavat kuulla salaisuuksia ... 😳
- Anonyymi00002
Ei ollut ainoa venäjänmies persuissa.
- Anonyymi00004
Kesäkuussa 2020 Halla-aho toivoi tötöilyn vuoksi erotetun Turtiaisen vielä palaavan persujen ryhmään. Jussi koki, että Ano on puolueelle tärkeä kaveri.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/halla-aho-toivoo-erotetun-ano-turtiaisen-palaavan-perussuomalaisten-eduskuntaryhmaan-tallaisilla-ehdoilla-se-on-puheenjohtajan-mukaan-mahdollista/7846504- Anonyymi00024
Sopii Jussin arvomaailmaan.
- Anonyymi00005
Hävetkää!
- Anonyymi00006
Onko Orpolta koskaan kysytty, onko huomioiko hän lainkaa persujen venäjämielisyyttä ottaessaan heidät hallitukseen valtion salaisuuksien äärelle?
Ei varmaan ole kyselty Orpo-pojalta ja vaikka olisikin, hän kertoisi, että on täysi luotto persuihin joka asiassa ja kaikin puolin. - Anonyymi00007
mitähän venäläiset ei muka suomesta tietäisi ??? taitavat tietää paremmin asiat kun yksikään virkamies
- Anonyymi00008
hei meillä on täällä suomessa sellsinen valtion elin ettei edes demokraatit tiedä siitä mitään tai edes suojelupoliisi 🤣🤣🤣
- Anonyymi00009
Suomella ei ole mitään sellaisia "salaisuuksia", oleellisia sellaisia - jota Venäjä ei olisi jo tiennyt tai tietäisi.
- Anonyymi00011
Seli, seli.
Taidat olla niitä Venäjän käsinukkeja! - Anonyymi00012
Tynkkysestäkin saivat kaiken olennaisen tiedon tverin leirillä.
- Anonyymi00018
Erikoinen näkemys. Toivottavasti kirjoittaja on yläkouluikäinen poju, joka aikuisia ärsyttääkseen laukoo typeryyksiä.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Erikoinen näkemys. Toivottavasti kirjoittaja on yläkouluikäinen poju, joka aikuisia ärsyttääkseen laukoo typeryyksiä.
kun on suurvalta niin se vetelee täysin pienen valtion naruista
- Anonyymi00026
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tynkkysestäkin saivat kaiken olennaisen tiedon tverin leirillä.
Pavel ja Viktor "lypsivät" Sebua vai lauloiko Sebu sillä ehdolla, että pääsi kolmikon bottomkundiksi?
https://images.sanoma-sndp.fi/120de2a802574c86a6ff527c26726138/normal/1920.jpg
- Anonyymi00013
Persut on tunnetusti olleet ja ovat edelleen Venäjän etua ajava porukka!
Kuka yllättyi Turtiaisen loikasta? - Anonyymi00014
Milloin Halla-aho muuttaa Venäjälle?
- Anonyymi00020
halla on kova ukrainan puolustaja , jopa ukrainan eduskunta nousi seisomaan ja taputtamaan hallan ukrainakielisen puheen jälkeen !!!
- Anonyymi00015
En ole koskaan luottanut persuihin,enkä luota edelleenkään.
- Anonyymi00016
Sama juttu!
- Anonyymi00021
minä en luota kehenkään , mutta pikkasen persuihin
- Anonyymi00017
Turtiainen on Putinin pikku apuri - luki lehdessä.
- Anonyymi00022
iso apuri se on kokonsa puolesta
- Anonyymi00023
Persuihin pääsee jöseneksi liian helposti ja kaikki Venäjällä koulutetut.
- Anonyymi00025
Kuka on seuraava Venäjälle loikkaava persu?
Iranin pääministerikin perheineen muutti Moskovaan.- Anonyymi00027
Moskovasta löytyvät kaikki persujen lailla ajattelevat aina Syyrian ex-presidenttiä myöten.
- Anonyymi00030
Kohta siellä on myös Orban ja ehkä Le Pen ja Meloni.
- Anonyymi00028
Mihin asiakirjoihin Tynkkynen pääsee käsiksi EU:ssa?
- Anonyymi00029
Tuolle Tverin agentlle ei tulisi paljastaa mitään.
- Anonyymi00031
On tämä surkeaa kuulla, kuinka persut vievät alamäkeen koko Suomen kansaa. Minulle on valehdeltu törkeästi. Hävetkää persut. Maanpetturit!
- Anonyymi00032
Voiko muihin persuihin luottaa ? Nehän petti oman kansansakin.
- Anonyymi00033
En luota persuihin enää.
- Anonyymi00034
Hitto vie mitä isänmaallisuutta. Kuinka monta kertaa Anokin vaahtosi isänmaallisuusesta?
- Anonyymi00035
Joidenkin isänmaa on Venäjä. 👺
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896062KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3395387Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222717Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512625Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852871912Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051707- 1141591
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181553seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351423