Woltti-apinat tunkeutuu kouluihin Helsingissä

Anonyymi-ap

20

175

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tuollaiset huijaripuljut pitäisi kieltää, kuten Wolt, Foodora, Bolt ja Uber.

Kaikkien toimintaidea on kusettaa työntekijöitä ja valtiota.

• Anonyymi00002

Wolt tekee 10 miljoonia voittoa, eikä tuon enempää huolehdi asioista. Boikottiin koko firma.

• Anonyymi00003

Ei tekis voittoa jos joutus huolehtimaan työntejijöistään. Jolloin toiminta pitäs lopettaa ja noi paskat olisi työttömiä.

Todennäköisesti vassaripaskiaiset rakentaa noille verovaroin taukotilat Toiminta jatkuu mutta verovaroja ei tuosta kerry.

• Anonyymi00012

Miljardin tappiota kahdessa vuodessa, ei voittoa.

• Anonyymi00004

Sikamaisia ählyjä....ei mitään tapoja 🙊

• Anonyymi00010

Apinanlla on apinan tavat.

• Anonyymi00017

He ovat # ELÄWÖITTÄJIÄ #
        "Hän pitää erityisen ongelmallisena, että nuoret naisopiskelijat kokevat turvattomuutta koulutiellään. Epävirallisen taukopaikan ilmettä on myös viihdytetty soittamalla etnomusiikkia."

• Anonyymi00005

Onko tuolla koulussa joitain aivovammaisia idiootteja opettajina ja oppilaina jos eivät edes tuollaiseen pikku ongelmaan löydä itse ratkaisua. Ja tuollako sitten kasvatetaan osaajia...

• Anonyymi00006

Eivät totelleet poistumiskäskyä.

Miksei Lii tai Sofiia mennyt keskustelemaan heidän kanssaan?

• Anonyymi00007

En ole ikinä tarvinnut kotiinkuljetus woltteja.
      Käyn ulkona syömässä, en tilaa ruokaa kotiin. Teen itse!

• Anonyymi00014

Vihervasemmistolaiset tilaavat koska ovat liian paksuja liikkumaan.

• Anonyymi00008

Mamujen Voltit ja Taksit pitäisi kieltää.

• Anonyymi00009

Palkkaisivat vartiat jotka siivoaisivat tuollaiset roskat pois ihmistem´nilmoilta minne ne eivät kuulu niin saa opiskelijat olla rauhassa,

• Anonyymi00011

Raiskausyrityksistä jo kerrottu...

• Anonyymi00013
    • Anonyymi00015

Lähetit syyttävät Woltia pimeiden työmarkkinoiden mahdollistamisesta. HS:n puhelimitse tavoittama Usman väittää, että osa läheteistä työskentelee toiselle kuuluvalla tilillä pimeästi ja nostaa samalla Kelan tukia. Se on mahdollista, koska työ on rekisteröity toiselle henkilölle. Tiliään vuokraava ottaa lähetin palkkiosta puolet.
      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011723981.html

• Anonyymi00016

Noin se pitää tehdäkkin eikä olla joku persu ja valittaa jos ei itse saa tukia. Ei suomessa tyhmille makseta vaan niille jotka osaa.

• Anonyymi00019

Noista apinoista kuvat ja nettuin näytille.. Samalla renkaat tyhjiksi.

• Anonyymi00020

Kehitysmaalaistuminen etenee.
      Demokratia toimii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      85
      6020
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      319
      5117
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2658
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      48
      2599
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      83
      1832
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      103
      1669
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      109
      1497
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      119
      1402
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    Aihe