nielevät 90 000 mikromuovihiukkasta enemmän vuosittain. Älä käytä muovipulloa päivittäin. https://www.iltalehti.fi/elintavat/a/74fbf710-68de-41f7-883f-8943ac6b41bd
Päivittäin pullotettua vettä juovat ihmiset
17
132
Vastaukset
- Anonyymi00001
lasi paras,
- Anonyymi00002
Vesijohtoputket ovat usein muovia eikä niistä pääse koskaan hiukkasia veteen :D
- Anonyymi00019
älyköt ne on kaikista pahimpia
Saisit avata tuon viestisi , että muutkin tajuaa
- Anonyymi00003
ei enää mitään voi tehdä. lapsena grillattiin makkaraa käpygrillissä kun ei silloin tiedetty ettei saa
- Anonyymi00004
Mikromuovia saat kun hengität autossa bussissa, junassa jne etkä voi välttää sitä.. se on tärkein tuote maailmassa mitä fossiilisesta öljystä saa
- Anonyymi00005
Maailmassa ei ole sellaista asiaa mihin ei kuolisi. Pulloveden haittavaikutukset alkavat näkyä jo 100 vuotiaana.
- Anonyymi00007
Lasikuitukankaat ( edelleen valmistettu nailoninkera ) saat mikro muoveja kilokaupalla jokaiselle kilometrille pohjaveteen toivottavasti nautit mikään ei estä teollisuuden rahantuotantoa joka tuhoaa ympäristöä ja luontoa..
Vaatteesi kännykkäsi tavarasi lähes kaikki ovat tehty ja nauttikaa mikro ja nano muoveista - Anonyymi00008
Ilmassa on valtavasti pölyä, älä hengitä joka päivä tai muuten saat pölykeuhkon ja kuolet.
- Anonyymi00013
Ennen oli kaikki paremmin kun keskikaljaakin sai lasipulloista.
- Anonyymi00023
Kyllä kalja lasipullossa on parempaa. Ihmetyttää myös Pacardin ja useiden wiskien laittaminen muovipulloon luulisi vahvojen aineiden liuvottavan muovista aineita,
- Anonyymi00014
Maahanmuutto ja vihervasemmisto on huomattavasti isompi ongelma kuin mikromuovi.
- Anonyymi00015
Persujen älyköt ne on kaikista pahimpia
- Anonyymi00016
Jos niillä olisi jotain
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Jos niillä olisi jotain
Sinä älykkö mitä tarkotit vastauksellasi?
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Sinä älykkö mitä tarkotit vastauksellasi?
Jos sulla olisi aivot
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Jos sulla olisi aivot
Piiloviestit ne on kaikista pahimpia
KRIIIIIIIÄÄÄÖKKKKKK
VITTUILETKO MINULLE
- Anonyymi00022
Hanavesi on likasempaa
aika monella alueella.
Loisia, metallia, mutaa…
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit856020KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3195117Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei482599Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831832Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1091497
seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191402Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393