No siitä, että työnteko ei maistu, mutta huumeet maistuu, armeijaa pelätään ja vihataan, eikä naisista ole väliksi.
Kai se on sitten kivaa elää koko ikänsä köyhänä, ja syytellä porvareita kurjuudestaan.
Mistä tunnistaa äärivasemmistolaisen
18
133
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ja vihaavat myös poliisia.
- Anonyymi00014
Sekin on faktaa.
- Anonyymi00003
Heitän nyt kommentin tähän väliin jottei sinun reppanan aina tarvitse yksin "keskustella" itsesi kanssa:
lfasögskföghlasfg- Anonyymi00005
Mistäs sinä tiedät kuka vastailee ja kuka ei, ei kannata olla luulosairas.
- Anonyymi00004
Kukaan täysjärkinen ihminen ei tykkää armeijoista. Ne ovat menneisyyden jäänne ja huonon politiikan jatke tavallisia ihmisiä vastaan.
- Anonyymi00006
Vassarin kommentti.
- Anonyymi00018
Armeijoita on pakko olla.
- Anonyymi00007
Meidän äärivasemmistoon mahtuu monenlaista hiihtäjää ja jokainen meistä ei todellakaan ole mikään ruudinkeksijä, mutta ei ole jokainen (kukaan) natsioikeisto persuissakaan.
- Anonyymi00012
Natseja on vaan vassarien päässä.
- Anonyymi00020
Anonyymi00012 kirjoitti:
Natseja on vaan vassarien päässä.
Näin on.
- Anonyymi00008
Juu,taisi olla ihan omakohtainen kokemusasiantuntija aloittamassa!Ei tarvi hävetä,puhu jollekin luotettavalle läheiselle,joka jaksaa kuunnella.Äitee?👍
- Anonyymi00013
Nyt sattui vassuun.
- Anonyymi00009
Hyvä tietää.
- Anonyymi00010
Nyt osuu ja uppoaa..
- Anonyymi00011
Juuri noinhan se on.
- Anonyymi00015
Äärivassarien ideologiaa ei voi ymmärtää.
- Anonyymi00016
Sivareitahan ne kaikki vassut on.
- Anonyymi00019
Hyvä analyysi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986118KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495555Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222757Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042026Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181583seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241494Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1361459