rahtihameen sisällä.....joku väitti että öljyn hinta on noussut, no ei kaikille....
Tokmannista 120 litraa moottoriöljyä
21
244
Vastaukset
- Anonyymi00001
Oliko myös moottorisahoja ja kirveitä?
- Anonyymi00002
On ollut aiemmin niitäkin+ muuta...joka päivä sama ralli..
- Anonyymi00003
Airot oli ja A-tikkaat.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Airot oli ja A-tikkaat.
Kait siellä nyt oli yksi 50" taulu tv
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kait siellä nyt oli yksi 50" taulu tv
Taisi olla kaksikin töllöä ja sitten vielä kuntoilupenkki painoineen.
- Anonyymi00009
Anonyymi00002 kirjoitti:
On ollut aiemmin niitäkin muuta...joka päivä sama ralli..
Ja kuka maksaa laskut? Aivan oikein suomalainen veronmaksaja
"Oikeudenkäyntikulut kolmikko saa valtion piikkiin. Summa on noin 2 500 euroa. Poliisi takavarikoi naisten käyttämät piilotaskut."
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011722737.html - Anonyymi00011
Anonyymi00002 kirjoitti:
On ollut aiemmin niitäkin muuta...joka päivä sama ralli..
Kaksiosainen sohvakalusto?
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Pitää kyllä olla helvetin leveä perse tuollaisella muijalla jonka hameen alle mahtuu sohvat sun muut kirjahyllyt.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Pitää kyllä olla helvetin leveä perse tuollaisella muijalla jonka hameen alle mahtuu sohvat sun muut kirjahyllyt.
Suotta ei ole valittu heimopuvuksi tuota mallia. Ei köyhillä kansannaisilla ole ollut koskaan varaa moisiin sametti-röyhelö kuteisiin. Mutta me maksamme, niin tottakai eivät luovu noin kätevästä vaatetuksesta. Voisko sitä mallia kuitenkin yksinkertaistaa ainakin siltä osin kuin kunta kustantaa?
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tieteskii.....miten sitä muuten pystyy raveja seuraamaa...
- Anonyymi00017
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kantavatko he Tokmannin liinoilla, vai onko siellä alustassa painonnostovyön tapainen nahkainen sukkanauhaliiviviritelmä?
- Anonyymi00004
Hiacessa varmaan oli öljynvaihtohuolto tulossa? Leif on varmasti hyvin pettynyt kun rahti ei tullut perille. Kamalaa syrjintää kun ei anneta toisten edes öljyjä vaihtaa.
- Anonyymi00006
Jep. Ajetaan auto ritilä-katukaivon päälle ja avataan tulppa. Siitä se öljynvaihto lähtee.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Jep. Ajetaan auto ritilä-katukaivon päälle ja avataan tulppa. Siitä se öljynvaihto lähtee.
Kuka sen tulpan avaa? Leif ei voi, kun se muistuttaisi työntekoa.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei hemmetissä voi avata, sehän näkee painajaisia viikon tommosesta hommasta.
- Anonyymi00013
Anonyymi00007 kirjoitti:
Leif ja kaverit uunottaneet esim. parilla viinahuikalla jonkun valkoihoisen mutta yksioikoisen tyypin hoitamaan likaiset työt.
- Anonyymi00016
Helvetin vahvoja noi muijat, varmaan kunto kasvaa kun ikänsä rahtaa...
- Anonyymi00018
Oliko intiaan matkalla öljyt?
- Anonyymi00019
Miten se tarkastus suoritettiin myymälässä?
- Anonyymi00020
No kun kaikki mahdolliset hälyttimet kirkuu ettei saa siunaaman rauhaa :(
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
No kun kaikki mahdolliset hälyttimet kirkuu ettei saa siunaaman rauhaa :(
Varmaan se mustalaisämmä päästi oikein mojovat pierut samalla hetkellä kun hälyttimet rupesi laulamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475470Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222737Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521021982Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351433