Hän vihaa apostoli Paavalia ja Jeesukseen uskovia joka solullaan.
Kuka tämä on?
13
178
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kaikki sen tietävät. Tyhmä kysymys.
- Anonyymi00004
Niitä on katkeria, pahuutta täynnä olevia ihmisiä. Parempi, että sivuuttaa , eikä kiinnitä huomiota.
- Anonyymi00005
Kyllä Paavalia on syytäkin karsastaa!
- Anonyymi00009
Paavalia vainottiin ja hänet yritettiin tappaa hänen eläessään evankeliumin tähden ja nyt samat vainohenget solvaavat häntä päivästä päivään.
- Anonyymi00010
Paavali osallistui pyhien Juutalaisten miesten kansanmurhaan.
Ap. t. 26:10
Niin minä myös tein Jerusalemissa. Hankin ylipapeilta valtuudet ja toimitin vankilaan MONIA PYHIÄ ja kun tuli kyse HEIDÄN SURMAAMISESTA, äänestin sen puolesta.- Anonyymi00011
Matt. 25:40
Kuningas vastaa heille: 'Totisesti: kaiken, minkä te olette tehneet yhdelle näistä vähäisimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle." - Anonyymi00012
Sinä haluat muistaa vain Paavalin ( Saulin, huom! ) tekoja ENNEN hänen kääntymystään ja uskoontuloaan. Se on sinun ( Teuvo ) paha virhe, kun et tajua, mikä ero siinä on, kun ihminen siirtyy pimeyden vallasta Jumalan valtakuntaan!
Et HALUA ymmärtää ja siksi olet eksynyt ja jatkat herjaamista.
Et millään käsitä, että Jeesus voi muuttaa ihmisen.
Sinutkin Jeesus tahtoo pelastaa!
Mutta onko jo liian myöhäistä… - Anonyymi00015
1. Moos. 4:10
Herra sanoi: "Mitä oletkaan tehnyt! Etkö kuule, kuinka veljesi veri huutaa minulle maasta?
- Anonyymi00013
1. Joh. 3:15
Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa.
Ilm. 22:15
Ulkopuolelle jäävät koirat ja noidat, irstailijat, murhaajat ja epäjumalien palvelijat ja kaikki, jotka rakastavat valhetta ja noudattavat sitä. - Anonyymi00014
2. Kor. 12:8
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.
Demoni ei saanut nousulupaa lentoon.
For this thing I besought the Lord thrice, that it might depart from me. - Anonyymi00016
Murhaajilla ei ole mitään asiaa Jumalan taivaaseen, jokin raja sentään.
Ilm. 22:15
Ulkopuolelle jäävät koirat ja noidat, irstailijat, murhaajat ja epäjumalien palvelijat ja kaikki, jotka rakastavat valhetta ja noudattavat sitä. - Anonyymi00017
Joh.3:13
Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa.
1. Tim. 6:16
Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen. - Anonyymi00018
Valheita puhuu joka väittää käyneensä taivaassa.
Joh.3:13
Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san3153724Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322058- 1001693
Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.451674Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1061399- 1451215
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1031130- 821113
Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja103949Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.69857