Kysyisin saako Grönlannin kansalaisuuden

Anonyymi-ap

helposti.On sen verran kerääntynyt velkaa täällä
Suomessa ja työttömänä eikä mitään tulevaisuutta.
Trump on luvannut paljon rahaa Grönlannin ostamisesta
ja grönlantilaisia odottaa jättipotti.

16

158

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tanskan konsulaateissa on nykyisin paljon jonoa ja kyselyitä kansalaisuuden saamiseksi.Jopa afrikkalaisia ja Nauru saaren asukkaat ovat täytelleet Grönlannin kansalaisuus hakemuksia
      vaikka heillä ei ole vaadittavaa kielitaidon osaamista.

• Anonyymi00003

Tansklais tyyppisellä puhevialla pääsee jo pitkälle vaikkei kieltä osaisikaan. 😉

• Anonyymi00002

Tanskassa ja Grönlannissa näytetään kohta muulle Euroopalle, että

"How much is the fish?"

USA saa Grönlannin HALAVALLA kuin Sulo Vilén.

• Anonyymi00004

Jos Trump antaa rahaa grönlantilaisille jotta he menettävät vapauden niin joutuvatko grönlantilaiset vielä ottamaan suihin Trumpilta.

• Anonyymi00005

9 vuotta asumista josta sosiaalitukea Max kaksi vuotta
      kielitukinto

• Anonyymi00006

Arvion mukaa Trump antaa miljoona dollaria jokaiselle grönlantilaiselle.

Sen kun sijoittaa järkevästi, niin tuotoilla pärjää mukavasti ja pääoma jää jälkipolville perinnöksi.

• Anonyymi00007

eihän tuo riitä edes velkoihin

• Anonyymi00010

Sitten pitää tuo idea vielä myydä amerikkalaisille veronmaksajille hyvänä ideana.

Sen jälkeen on pohdittava, miten Grönlannin hallinto järjestetään. Tuleeko siitä USA:n 51. osavaltio? 57 000 asukkaallaan tuskin tulee. Siis mikä nykyisistä osavaltioista ottaa sen hallinnon kontolleen? Maine tai New Hampshire? Tuleeko tanskankielestä samalla myös näiden osavaltioiden virallinen kieli?

🤔

• Anonyymi00014
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Sitten pitää tuo idea vielä myydä amerikkalaisille veronmaksajille hyvänä ideana.

Sen jälkeen on pohdittava, miten Grönlannin hallinto järjestetään. Tuleeko siitä USA:n 51. osavaltio? 57 000 asukkaallaan tuskin tulee. Siis mikä nykyisistä osavaltioista ottaa sen hallinnon kontolleen? Maine tai New Hampshire? Tuleeko tanskankielestä samalla myös näiden osavaltioiden virallinen kieli?

🤔

Trump on mestari manipuloija ja tämä on helppoa kuin heinän teko Trumpille. Pay back- suunnitelma kertoo, että sijoitettu pääoma on maksettu takaisin alle vuodessa? 46Mrd euroa suomea pinta-alaltaan suuremmasta maa-alueesta ei ole iso raha?

• Anonyymi00008

Jaaha, Ano päättikin että Röönlanti on parempi ku Pietari....

• Anonyymi00009

Minulla on parhaillaan poskiontelotulehdus eli sinuiitti, mutta edelleenkään en ole eskimo enkä inuiitti.

• Anonyymi00011

Joo saa ja sielähän on SOTE- uudistuskin nyt tulossa kun vaaihtavat pohjoismaisen hyvinvoinnin USA: tyyppiseen pahoinvointiin. Omasta pussista saat maksaa jos sairastut ja eihän sulla sellasiin vakuutuksiin oo varaa, jolla se hoituis...

Hyvää matkaa.

• Anonyymi00012

Minä puolestani odotan täällä aurinkorasvapurkin ja rantatuolin kanssa sitä Trumpin lupausta Gazan Rivieran toteutumisesta.

Tässä odotellessa voisin vaikka hakea sitä Grönlannin kansalaisuutta. Tottahan minä luotan siihen kaikkeen, mitä Trump on luvannut.

• Anonyymi00013

Kyllä minulle miljoona kelpaisi vielä USAn kansalaisuus,,naammss,unelmadiili

• Anonyymi00015

Joutuisivatko kokemaan Amerikan alkuperäisväestön kohtalon kuitenkin Jenkeissä? En tiedä mikä on sosiaaliturva Vihreässämaassa? Kauanko miltsi kannattelisi heitä, jotka eivät kykene sijoittamaan rahaansa? Viina maistuu monille siellä ja moni varmaan joisi itsensä hengiltä?

• Anonyymi00016

Kokelaat saavat 3 tuumaa halkaisijaltaa olevan jääpuikon joka pitää sulattaa "siellä" ja se on vasta ensimmäinen testi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6082
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      347
      5470
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2737
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      102
      1982
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1738
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1601
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1573
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1474
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1433
    Aihe