NETTISEURAT SUORINA LÄHETYKSINÄ

Tervetuloa seuraamaan....

17

269

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002
    • Anonyymi00004
    • Anonyymi00005

Seurat Oulusta,

https://www.oulunrauhanyhdistys.fi/player/

• Anonyymi00007

Kuuntelen tuota seuraa ja parastaikaa pappi / puhuja pitää siellä oikeaa parannussaarnaa. Tuollaista puhetta ei ainakaan pääkaupunkiseudun ev.l.kirkoissa kuule.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Kuuntelen tuota seuraa ja parastaikaa pappi / puhuja pitää siellä oikeaa parannussaarnaa. Tuollaista puhetta ei ainakaan pääkaupunkiseudun ev.l.kirkoissa kuule.

Puhuja oli Pudasjärveltä ja puhui todella hyvin. Jäi mieleen mm. se, "ettemme levittäisi evankeliumia sirppi kädessä". Meidän tehtävämme on kylvää, ei samalla katkoa oikeaa viljaa. Enkelit sitten myöhemmin erottelevat hukkakauran eli lusteen Jumalan seurakunnasta.

Jotkut räikeämmät tapaukset kyllä Paavalin mukaan pitäisi katkoa jo tässä ajassa. Kaikkea ei pidä sallia.

• Anonyymi00006

Suomen kansalle on julistettu evan keljumia jo aivan riittävästi, joten sen julistuksen voisi jo lopettaa ja miksi? Siksi, koska suomenkansa tietää jo, joten menkää julistamaan ja saarnaamaan muualle maailman pakanakansoille. Me on tosiaan kuultu tuo ristin uskon sanoma jo, joten eihän sitä nyt tarvitse enää jatkaa ja jatkaa. Onjko tosiaan mitään järkeä siellä rauhanyhdistyksissä paasata samaa asiaa yhtä mittaa. Kristushan käski julistaa sitä joka paikkaan, eikä jäädä junnaamaan samaan pohjoiseen maahan, kun sitä evan keljumia on kuultu täällä jo aivan tarpeeksi asti.

• Tarkoitus on laajentaa lähetystyötä maailman laajuiseksi. Meillä on kymmeniä TV-kanavia.

Kova taistelu alkaa olla takana, lopun ajan tapahtumat kaatuvat päälle.

Totellaan Raamatun ilmoitusta, että evankeliumi pitää saarnattaman kaikille kansoille ja sitten tulee loppu.

Karoliina

• Anonyymi00008

Ei ole tarpeeksi saarnattu, vl-ihmiset saarnaa vain itselleen, omalle porukalle syntejä anteeksi.
        Vl-ihmiset eivät ole tehneet ja eivätkä tee lähetystyötä Suomessa. Yksittäiset vl-ihmiset eivät avaa suutansa, koska he eivät osaa tutustua ns. epäuskoisiin, kun hoitokokouksissa kiellettiin heihin tutustuminen, sitä pidettiin kauheana syntinä.
        Hoidetut vl-ihmiset ovat esimerkillään opettaneet lapsensa vieroksumaan ns. epäuskoisia. Vl-ihmisille riittää, vain me, mutta se on raamatun vastaista oppia.

• Oulun puheeseen liittyen Ilmestyskirjan seurakunnilla on yhtymäkohta tähän päivään. Esim. Sardes on Helluntalaisuus ja Laodikea Lestadiolaisuus.

IKAROS-00 JR.

• Seurat Jyväskylästä,

https://rauhanyhdistys.fi/jyvaskyla/nettiseurat/

• Anonyymi00010

Klo 19 pitää taas kuunnella. 🙂

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Klo 19 pitää taas kuunnella. 🙂

Hyvin pappi puhui. Oikeaa herätyspuhetta. Oli noin 130 katsojaa.

• Anonyymi00012

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      95
      6101
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5535
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2757
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      103
      2015
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1758
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1621
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1583
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1484
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      136
      1459
    Aihe