Riittää pidempään. Ruokia myös syön kahdessa osassa eli valmisruoat ,jotka maksaa euron pari syön puolet päivällä ,puolet illalla.
Olen alkanut puolittaa esim pore vitamiini tabletit
11
189
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minun oli lopetettava sauna vuoroni .. Päivät makaan sohvalla niin ei kulu energiaa liikkumiseen ja tarvii syödä vähemmän .
- Anonyymi00002
Joo energiaa ei kannata tuhlata!
- Anonyymi00003
Vähän heiluttaa jalkoja siinä,ettei tule veritulppa!
- Anonyymi00010
Jätitkö myös saunakaljan väliin. Se voi olla se lopullinen niitti kohti surkeutta.
- Anonyymi00004
Minä joudun puolittamaan poretabletit siksi, koska muuten eivät mahdu limpskapulloon. Sanasol on suosikkini.
- Anonyymi00005
Coopin multiporeet liki ilmaisia.
Aamuin illoin otan kahvin lomassa ja Kelan lomassa.- Anonyymi00006
Coop Monivitamiini Appelsiini poretabletti 20 kpl
1,18 €
..kaliatölkin hinnalla.
juan kylä kaliaakin ja PALJO! - Anonyymi00008
Maistelin enkä tykännyt. Ovat tosi karvaan makuisia. Sanasol maistuu ainakin minulle paremmin, vaikka on tuplahintainen. Mutta maistelee puolta harvemmin, tai puolikkaina, niin ei mene sen enempää rahaa.
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Maistelin enkä tykännyt. Ovat tosi karvaan makuisia. Sanasol maistuu ainakin minulle paremmin, vaikka on tuplahintainen. Mutta maistelee puolta harvemmin, tai puolikkaina, niin ei mene sen enempää rahaa.
Sanasolia otettiin jo kouluaikoina 1960-luvulla lusikallinen päivällä.
Mulla oli sanasol täynnä marjamehua myös eväspullona kouluaikaan.
- Anonyymi00007
Kalja kuplii kivasti, kun siihen livauttaa, ihan kuin shamppista jois
- Anonyymi00009
Minä tein kotilaboratoriossa kerran kokeen, jossa laitoin poretabletin vissyveteen. Se huimeni jotenkin ja ei meinannut pysyä poreet lasissa. Lopputulos oli pliisu. Meni kaikki kuplat hukkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eduskunnan setämiehet eivät häiritse
Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.2867389Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on453870PropsApp Koodi
Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset23428Persut yrittävät epätoivon vimmalla
kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a713148Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,1132817"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin382614IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n
eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-492478Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen
Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.532233- 682023
- 991891