Kirkollisveroon ei saa muutosta tälle vuodelle. Mitä muita syitä on erota kirkosta. Minulla on vaan se, että en usko sitä kirkon uskontunnusta.
Miksi erota nyt kirkosta?
16
219
Vastaukset
- Anonyymi00001
En minäkään näe syytä erota kirkosta.
- Anonyymi00002
Kyllä se on niin, että jos ei usko, ei kuulu kirkkoon.
- Anonyymi00003
Kirkon lapsilähetystyö ärsyttää.
- Anonyymi00005
Änkee ja tunkee kouluihin ja jopa päiväkoteihin.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Änkee ja tunkee kouluihin ja jopa päiväkoteihin.
Koulujumalanpalveluksia, hartauksia... Kun ei ole muutakaan tekemistä..
- Anonyymi00004
Nyt voi korostuneesti osoittaa, että ei eroa rahan takia.
- Anonyymi00008
Uskontunnustusta on mahdotonta tunnustaa. Joten...
- Anonyymi00009
Oma ero ja lasten ero on protesti koulun pakollista uskonnonopetusta ja elämänkatsomustiedon kieltoa vastaan.
- Anonyymi00010
Kirkon röyhkeää lapsilähetystyö.
- Anonyymi00012
Ihan sama mulle!
- Anonyymi00013
Nyt toimiminen korostaa maailmankatsomuksellisia syitä.
- Anonyymi00014
Lapsiasia ja naisasia ja seksuaalivähemmistöasia.
- Anonyymi00015
Ei ole tarjota mitään.
- Anonyymi00016
Keski-ikäistä harmittaa valtiokirkko ja piispojen höpinä siitä, että kirkko ja valtio olisi erotettu jo 1860-luvulla.
- Anonyymi00017
Lapset, lapset, nuoret...
- Anonyymi00018
Jos ei uskontunnustusta nappaa, nyt voi erota ilman rahayhteyttä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit846004KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3165067Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202648Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei462588Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831822Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031659Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171511- 1081461
seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1181386Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331383