Mahtaakohan Trumpilla väsymys iskeä hommiinsa kun on alkanut pelätä että Venäjä tai Kiina ottaa Grönlannin haltuunsa ja ne tulevat liian lähelle naapuriksi. Onko salaisissa tiedustelutiedoissa alkanut näkyä tällaisia merkkejä? Ei ainakaan Venäjällä ole resursseja ruveta käymään toista rinnakkais sotaa, vähenevää sotilasvoimaa tarvitaan Ukrainassa.
Onhan Grönlannissa Yhdysvaltojen sotilastukikohta jo olemassa. Eikö Trumpille tule mieleen että sitä pitää nyt vahvistaa ja lähettää kiireesti lisää sotilaita sinne odottamaan mahdollista tulevaa hyökkäystä.
Euroopan NAto maatkin suunnittelevat lähettävänsä sotilaita Grönlantiin. Kyllä Trump saa apujoukkoja, Jos johonkin Nato maahan hyökätään, on toisten maiden tultava avuksi. Ja onhan Trumpilla itselläänkin Nato aseet ja joukot joita muu maailma pelkää.
Kuka lohduttaisi Trumpia, ei hätää.
Pelkoko iskenyt Trumpiin
9
148
Vastaukset
- Anonyymi00001
Eu halukkaat lähtee mukaan tähän huijaukseen jotta saavat perusteltua Gröönlannin Usa:lle "Myynnin"
Samoin ne hyväksyy panaman,Venetsuelan ,kuuban liittämisen Usa:n seuraavaksi sitten on Vuorossa Mexico ja Kanada ja sitten ruokahalu kasvaa Taiwaniin ja sitten onkin 3. Maalimansota käynissä Eu Halukkaat puollustelee varmaan Taiwanin ryöstöäkin Kiinalta...Koska Trumpia pitää nuolla....
ps. Eu Joukkojen lähetys Grönlantiin nyt lähiaikoina on samaa teatteria....sanotaan että ne lähetetään siksi ettei Kiina ja Venäjä valtaa sitä... naurettavaa Propakandaa...- Anonyymi00002
Asiantuntijat ovat huolissaan kun Venäjän ja Kiinan merialuksia on enenevässä määrin havaittu Grönlannin läheisyydessä. Tästä kai Trumpikin on saanut pelon aiheen joka saa hänet paniikkiin eikä voi pysäyttää käytöstään.
Ajatukset ovat liikkuneet yleensä valtakuntien rajoissa ja niiden koskemattomuudessa.
Eihän kukaan toisen maan kansalainen voi noin vain kävellä maata pitkin tai nousta mereltä kenenkään maan rajojen yli. Sehän on rajaloukkaus josta seuraa rangaistus. Missä on rajavartiosto? Missä passin tarkastajat, lupapapereiden tutkijat? Vai onko tämä vain Suomen rajoilla oleva käytäntö.
Tulee mieleen kuinka lapsi loikkasi rajan yli Suomen puolelle niin hänet pidätettiin, pidettiin pahamaineisessa lastenkodissa ja kuulusteltiin. Lentokoneet jotka loukkaavat vieraan maan ilmatilaa, sen maan on tehtävä selvitys miksi.
Tuntuu että ihmiset joilla on pyssy olalla tai panssarivaunu takapuolen alla voi noin vain siirtyä valtakunnan rajan yli eikä kukaan estä sitä. - Anonyymi00006
Saako Trump haalimansa maat mukaansa Arlingtoniin, kun aika jättää.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Saako Trump haalimansa maat mukaansa Arlingtoniin, kun aika jättää.
FIFA:n antama rauhanpalkintopysti mahtuu varmasti arkkuun.
- Anonyymi00003
Onko saanut liikaa raskauttavaa tietoa Venäjästä ja Kiinasta? Luulotautiriski syntyy, kun kontrolli pettää? Eikä omat ajatukset pysy enää kasassa. Putin ensin myrkyttänyt mielen ja Eurooppa vääntänyt rautalangasta totuuden?
Trumpin mieli sanoo, että tahtoisi olla Putinin kaveri, mut hinta sille on liian suuri? Ristiriitaisuuden omien tuntemusten kanssa laittaa mielen sekaisin? Tekisi mieli vain huutaa ja raivota kaikille, mutku on Yhdysvaltain presidentti.
Keneen voi luottaa, jollei edes Trumpiin? Onko jumalastakaan apuja tähän? - Anonyymi00004
Pelko on teko syy !
Trump varastaa kaiken mitä tarvitsee ja mistä Usalle on hyötyä , Öljyt (Venetsuela, Iran) , Mineraalit Ukraina, Grönlanti jne..) Jääänmurtaja teollisuus osaamisen (Suomesta ) , Sirut (Kiinasta / Taiwanista) Varmaan se yrittää Troonitkin saada Kiinasta,mutta tuskin onnistuu.
Ja niiltä kenellä ei ole mitään varastettavaa se panee kovat tullit ja vie rahat niin.
Se / Usa vie kaiken mikä on löyhästi kiinni kuka sen kans lähtee marjaa käy kuin Nokia matka puhelimille kävi...
SE ON ROSVO KOKO UKKO !- Anonyymi00005
Maailman parhaan automerkin (Toyotan) suuren tehtaan se sai jo Usa:n houkuteltua ,kun en ei itse osaa kunnollisia autoja edes tehdä,Kiinalaisetkin on paljon parempia ja laadukkaamin tehtyj kun niiden romut joiden peltit ja takaluukut eikä mikään passaa edes paikoilleen.
Johon Trump Televisiossa yllytti kansaa että menkää kaikki ostamaan Toyotaa joka ennestäänkin on Usa:myydyin henkilöauto ja kolmanneksi eniten myydyin myös toiseksi eniten myydyin on Honda. - Anonyymi00007
Ukolla on heikko itsetunto,vaatii kehuja koko ajan. Ansiottomia tai ansaittuja,no matter.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ukolla on heikko itsetunto,vaatii kehuja koko ajan. Ansiottomia tai ansaittuja,no matter.
Trumpille tärkeimmät seikat ovat oma napa, oma napa ja oma napa ja sitten raha ja oma napa. Narsisti kun on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit856020KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3195117Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei482599Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831832Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1091497
seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191402Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393