Lindtmanin SDP suosituin hallituskumppaniksi

Anonyymi-ap

Suurten puolueiden keskuudessa, kertoo Mainostelevision kysely.

21

139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

On myös komein.

• Anonyymi00004

Ihastuin hänen hurmaavaan hymyyn.

• Anonyymi00003

Siellå on taas ryypätty koko viikonloppu

• Anonyymi00005

Ilman SDP ei ole hallitusta tai eduskuntaa
      SDP= suomen tolkun enemmistö
      Taas persuja potuttaa ja korkki ja ranne aukeaa.

• Anonyymi00014

Totta.

• Anonyymi00016

Korkki eikä ranne aukea kenenkään takia.

• Anonyymi00006

Vihdoinkin. Lähellä oli jo joulukuussa 2019.

• Anonyymi00007

Antti voi valita päältä parhaat.

• Anonyymi00008

Irvistelijät älkööt vaivautuko.

• Anonyymi00009

Kaikki muut puolueet tietää että demareiden reilulla ja järkevällä politiikalla Suomi kääntyy taas nousuun.

• Anonyymi00010

Se onkin tarkoin varjeltu salaisuus millä taikatempulla Lindtman kääntää Suomen nousuun.

• Anonyymi00011

Kauhistuttava ajatus ääripersuille, jotka juuri kovalla vaivalla on saaneet Suomen selvitystilan partaalle.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Se onkin tarkoin varjeltu salaisuus millä taikatempulla Lindtman kääntää Suomen nousuun.

Yrityksiä potkitaan persuksille poistamalla yritystuet, jolloin ne joutuvat alkamaan tekemään töitä. Ja vain työnteko synnyttää kasvua.

• Anonyymi00018

Annas esimerkki "reilusta ja järkevästä" demaripolitiikasta. Mä en ole tähän ikään nähnytkään sellaista -en keneltäkään.
        Toki "vappusatanen", "kaikille ilmainen terveystarkastus" (tääkin toteutui vain mamuille täysin ilmaisena terveydenhuoltona) ja mikäs se yks jättivale olikaan, ai niin "kaikki pääsee hoitoon kahdessa viikossa"...
        Sinunkin pitää itse kokea, miten valheet toteutuu. Joten äänestä vain demareita, minä en äänestä ketään.

• Anonyymi00012

Ei taatusti suosituin. Mutta mahdollisesti välttämätön.

• Anonyymi00013

Sosiaalidemokratia on ainoa toimiva malli koko kansakunnan hyvinvointiin ja menestykseen.

• Lausunto: täällä jo yksi väitteensä mukaan kepulainen julisti uuteen hallituspohjaan Kokoomusta, Kepua ja Persuja.

Ehkäpä ne vaalit kannattaa kuitenkin ensin käydä.

• Anonyymi00015

🤣🤣🤣
      No, eksää nää, miten Napoleon Orpo on jo alkanut nuoleskelemaan demareita ja ketkuja?
      Valitettavasti vaihtoehdot tässä maassa on puhdas nolla (0). Ollut jo 50 vuotta. Ei mikään paremmaksi muutu, päinvastoin. Kansaa on kurjistettu ja tapettu oikein olan takaa viimeiset 10 vuotta. Olet kai huomannut?
      Homman hoitaminen on alkanut boomereista. Ketä sruraavana? Kehitysvammaiset?
      Puhdistus alkoi vuodesta 2019. Eläimillekin on suojelulaki, ihmisille ei.

• Anonyymi00019

Lindtman laittaa Suomen viimein kuntoon.

• Anonyymi00020

Hyvä homma.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6082
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      347
      5470
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2737
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      102
      1982
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1738
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1601
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1573
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1474
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1433
    Aihe