Suurten puolueiden keskuudessa, kertoo Mainostelevision kysely.
Lindtmanin SDP suosituin hallituskumppaniksi
21
139
Vastaukset
- Anonyymi00001
On myös komein.
- Anonyymi00004
Ihastuin hänen hurmaavaan hymyyn.
- Anonyymi00002
Linkki väitteeseen, muutoin huuhaata.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mtv-n-kysely-perussuomalaiset-vahiten-suosittu-hallituskumppani-suurten-puolueiden-keskuudessa/9277298 - Anonyymi00003
Siellå on taas ryypätty koko viikonloppu
- Anonyymi00005
Ilman SDP ei ole hallitusta tai eduskuntaa
SDP= suomen tolkun enemmistö
Taas persuja potuttaa ja korkki ja ranne aukeaa.- Anonyymi00014
Totta.
- Anonyymi00016
Korkki eikä ranne aukea kenenkään takia.
- Anonyymi00006
Vihdoinkin. Lähellä oli jo joulukuussa 2019.
- Anonyymi00007
Antti voi valita päältä parhaat.
- Anonyymi00008
Irvistelijät älkööt vaivautuko.
- Anonyymi00009
Kaikki muut puolueet tietää että demareiden reilulla ja järkevällä politiikalla Suomi kääntyy taas nousuun.
- Anonyymi00010
Se onkin tarkoin varjeltu salaisuus millä taikatempulla Lindtman kääntää Suomen nousuun.
- Anonyymi00011
Kauhistuttava ajatus ääripersuille, jotka juuri kovalla vaivalla on saaneet Suomen selvitystilan partaalle.
- Anonyymi00017
Anonyymi00010 kirjoitti:
Se onkin tarkoin varjeltu salaisuus millä taikatempulla Lindtman kääntää Suomen nousuun.
Yrityksiä potkitaan persuksille poistamalla yritystuet, jolloin ne joutuvat alkamaan tekemään töitä. Ja vain työnteko synnyttää kasvua.
- Anonyymi00018
Annas esimerkki "reilusta ja järkevästä" demaripolitiikasta. Mä en ole tähän ikään nähnytkään sellaista -en keneltäkään.
Toki "vappusatanen", "kaikille ilmainen terveystarkastus" (tääkin toteutui vain mamuille täysin ilmaisena terveydenhuoltona) ja mikäs se yks jättivale olikaan, ai niin "kaikki pääsee hoitoon kahdessa viikossa"...
Sinunkin pitää itse kokea, miten valheet toteutuu. Joten äänestä vain demareita, minä en äänestä ketään.
- Anonyymi00012
Ei taatusti suosituin. Mutta mahdollisesti välttämätön.
- Anonyymi00013
Sosiaalidemokratia on ainoa toimiva malli koko kansakunnan hyvinvointiin ja menestykseen.
Lausunto: täällä jo yksi väitteensä mukaan kepulainen julisti uuteen hallituspohjaan Kokoomusta, Kepua ja Persuja.
Ehkäpä ne vaalit kannattaa kuitenkin ensin käydä.- Anonyymi00015
🤣🤣🤣
No, eksää nää, miten Napoleon Orpo on jo alkanut nuoleskelemaan demareita ja ketkuja?
Valitettavasti vaihtoehdot tässä maassa on puhdas nolla (0). Ollut jo 50 vuotta. Ei mikään paremmaksi muutu, päinvastoin. Kansaa on kurjistettu ja tapettu oikein olan takaa viimeiset 10 vuotta. Olet kai huomannut?
Homman hoitaminen on alkanut boomereista. Ketä sruraavana? Kehitysvammaiset?
Puhdistus alkoi vuodesta 2019. Eläimillekin on suojelulaki, ihmisille ei. - Anonyymi00019
Lindtman laittaa Suomen viimein kuntoon.
- Anonyymi00020
Hyvä homma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475470Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222737Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521021982Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351433