Onko muut ymmärtäneet miksi historiaa ylläpidetään eliitin vuoksi.
Sen tarkoitus on antaa valta aina sille miten historiaa on kirjoitettu ja aina tyhmät menee samaan ansaan.
Opetelkaa hyvät ihmiset ajattelemaan omilla aivoilla.
Historian tarkoitus
6
201
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Mitä tarkoitat? Historia on historiaa, ei sitä ylläpidetä jonkun "eliitin" vuoksi. Se on tarkoitettu kaikkien luettavaksi.
Elät kummallisessa harhassa. Sinun on määriteltävä ensin mikä se "eliitti" on. Onko se jokin salaseura kuten vapaamuurarit. Vai mikä se on?
Ei demokratiassa ole valtaa annettu jollekin eliitille historiaa kirjoittamalla, kuten väität.
Vai pitääkö historia pyyhkiä kokonaan pois kaikista kirjoista, dokumenteistä ja arkistoista.
Otat mahdottoman tehtävän jos aiot historian hävittää. - Anonyymi00002
Neuvosto-Venäjän "eliitti" oli peto muuttamaan historiaa! Tarvittaessa ihmisiä katosi valokuvista tai uunituoreesta historia-kirjasta piti saksia pari sivua pois, jollei halunnut päätyä "kansan viholliseksi"!
- Anonyymi00004
No niinhän pöhveIIkin yrittää kirjoittaa historiaa uusiksi, vaikka onkin lähinnä eliitin vastakohta😂
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
No niinhän pöhveIIkin yrittää kirjoittaa historiaa uusiksi, vaikka onkin lähinnä eliitin vastakohta😂
Et osaa sitten itse asiasta kertomaan yhtään mitään vaan keskityt haukkumaan vain olettamaasi väitteen esittäjää?
- Anonyymi00003
Eliitti rahoitti tarinankertojia (bardeja, runoilijoita) luodakseen tarinoita, jotka ihannoivat hallitsijoita, mikä teki heidän elämästään keskeisen historian, kuten nähdään eepoksissa.
OLET SIIS HISTORIAPOIKA BARDI! - Anonyymi00006
Totta kai eliitin ehdoilla historia kerrotaan Suomessakin.
Eliitin ansioksi kaikki lasketaan, linnan juhliinkin alettiin kutsua tavallisia rintamamiehiä vasta sen sen jälkeen kun komentavat upseerit olivat kaikki kuolleet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3741501Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan811029Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.91923Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61833Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49748Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43735- 121715
- 60710
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K10628- 50616
- 35614
- 51566
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562- 45557
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48535- 32531
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o33528Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain84505- 48479
- 80470