Kaikkiko pitäisi sallia?

Anonyymi-ap

Nykyisin on meininki ja ajan henki sellainen, ettei oikein mitään saa pitää vääränä. Kaikki pitäisi sallia. Silitellään vaan.
Herjatakin saa ihan niin paljon kuin vain oma sielu sietää.
On jopa sellainenkin miekkonen, joka on vihkinyt elämänsä viimeiset vuodet apostolien herjaamiselle.
Ja pitää sitä oikeana ja kerskuu siitä vielä.

Sitten kun hänelle siitä huomautetaan ja kehotetaan lopettamaan, jotta jän tekisi parannuksen synnistään, ovat herjaaja ystävineen ärhäkkänä väittämässä tätä varoittajaa herjaajaksi! Siis varoittaminen onkin herjaamista!

Eli loppupäätelmään voidaan todeta, että pahan tekeminen on nykyisin oikein, mutta siitä varoittaminen, saatika nuhtelu ovat hyvin, hyvin väärin.

21

160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sielunvihollinen on ahkera. Se herjaa Jumalan pyhiä.

• Anonyymi00012

Ketä ne Jumalan pyhät ovat, oletko mielestäsi itse "Jumalan pyhä?"

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ketä ne Jumalan pyhät ovat, oletko mielestäsi itse "Jumalan pyhä?"

Kyllä olen. Itsessäni olen vain armahdettu syntinen, mutta Jeesuksessa olen pyhä. Sitä sinä et mitenkään voi ymmärtää ja siksi sinä herjaat.
        Sitten vasta kun/jos käännyt Jeesuksen puoleen, sinulle nämä asiat alkavat kirkastua, eli alat vasta sitten tajuta hengellisiä. Nyt olet vielä pimeydessä.
        Ymmärrän kyllä sinua hyvin ja sinun ajatteluasi, olenhan itsekin ollut samassa pimeydessä.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Kyllä olen. Itsessäni olen vain armahdettu syntinen, mutta Jeesuksessa olen pyhä. Sitä sinä et mitenkään voi ymmärtää ja siksi sinä herjaat.
        Sitten vasta kun/jos käännyt Jeesuksen puoleen, sinulle nämä asiat alkavat kirkastua, eli alat vasta sitten tajuta hengellisiä. Nyt olet vielä pimeydessä.
        Ymmärrän kyllä sinua hyvin ja sinun ajatteluasi, olenhan itsekin ollut samassa pimeydessä.

Se on just noin. Hengellinen pimeys on todellista ja konkreettista. Pahimmillaan se näkyy herjoina uskovia ja raamattua kohtaan ja jopa vainoinakin.

• Anonyymi00002

Herjaaminen sinällään vielä aika pientä syntiä ja viattomuutta siihen verrattuna, että kannattaa sotarikoksia ja pitää halpana ihmisten veren vuodattamista.

• Anonyymi00003

Ei suinkaan.
      Kielletään nyt uskonnot aluksi. Ovat kaiken pahan alku ja juuri.

• Anonyymi00009

Kyllä uskonnot voikin kieltää.
        Mutta Jeesusta Kristusta ei pieni ihminen voi mitenkään kieltää. Hän on Kaikkivaltias Jumala!

• Anonyymi00009 kirjoitti:

Kyllä uskonnot voikin kieltää.
        Mutta Jeesusta Kristusta ei pieni ihminen voi mitenkään kieltää. Hän on Kaikkivaltias Jumala!

Helposti, jeesus on fiktiivinen hahmo joten turhaan pelkäätte uskonharhaiset hänen tuomiotaan.

• Anonyymi00004

Vuosia sitten kuolleelle on turha huomautella, myös törkeimmätkin herjat menee hukkaan. Herjaaja siinä vain nolaa itsensä!

• Anonyymi00014

Samaa mieltä. Apostoli Paavali ei ole moksiskaan herjaajien herjoista. Hän on Jeesuksen luona.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Samaa mieltä. Apostoli Paavali ei ole moksiskaan herjaajien herjoista. Hän on Jeesuksen luona.

Jaa, ne on siis Teuvo vainaan kanssa samassa paikassa.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Jaa, ne on siis Teuvo vainaan kanssa samassa paikassa.

Valheesi ovat typeriä.

”eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa.”
        1 Kor 6:10

Apostoli Paavali on kyllä Jeesuksen luona.

• Anonyymi00005

Uskonnolliset instituutiot ovat poliittisen vallanhalun ilmenemismuotoja. Maallisen.

Voi kun lakkaisivat puhumasta sillä Jumalan suulla joka toistaa puhujien omia ajatuksia. Reilusti vaan omana itsenään.

• Anonyymi00006

Parannus kannattaa aina aloittaa itsestä. Kun se on ainoa jota voit muuttaa aidosti.

• Anonyymi00007

Miten itseään voi herjata siitä että herjaa muita eikä tee parannsuta.

Muista se nimenomaan täytyy aloittaa.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Miten itseään voi herjata siitä että herjaa muita eikä tee parannsuta.

Muista se nimenomaan täytyy aloittaa.

Aloittaja käy aina vain röyhkeämmäksi, kohta koko palsta on hänen hallussaan.
        Toiset palstalaiset tekisi viisaammin kun jättäisivät hänet yksin metelöimään palstalle.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Toiset palstalaiset tekisi viisaammin kun jättäisivät hänet yksin metelöimään palstalle.

Aloittaja aivan oikeassa ei uskossa ole mitään järkeä jos se perustuu vain pahojen asioden kirjoittamiseen sekä niiden kannattamiseen. Ei usko sanan mukaan ole sellaista, vaan se on Pyhän Hengen työtä ihmisessä, jossa ihminen oteuttaa Jumalan tehtoa eikä se ole herjaamiseen eikä kauheiden asioiden kannattamista.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Minäkin olen aina ihmetellyt sitä, että mitä nuo herjaajat näillä hengellisillä palstoilla tekevät. Mutta ehkä siihen on jokin salattu syy…

• Anonyymi00018
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Aloittaja aivan oikeassa ei uskossa ole mitään järkeä jos se perustuu vain pahojen asioden kirjoittamiseen sekä niiden kannattamiseen. Ei usko sanan mukaan ole sellaista, vaan se on Pyhän Hengen työtä ihmisessä, jossa ihminen oteuttaa Jumalan tehtoa eikä se ole herjaamiseen eikä kauheiden asioiden kannattamista.

Totta. Mutta koska palstat ovat avoimia, niihin tulee herkästi kaikenlaista sakkia.
        Aiemmin esim. Raamattu-palstalla oli paljonkin uskovia, mutta eräs hurja porukka sai vihamielisyydellään useimmat uskovat jättämään palstan. Eivätkä ole palanneetkaan, vaikka se porukka hajosi kuin akanat tuuleen.

• Anonyymi00011

Jumalattomat eivät salli hengellisiä asioita.

• Anonyymi00019

Kun eivät ymmärrä niin he herjaavat. Niin Jeesuskin sanoi ristillä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6148
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5617
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2649
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      104
      2066
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1778
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      124
      1717
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1613
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1267
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1187
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      998
    Aihe