Voisin odotella sitä loputtomasti, mikäs mun on tässä olles?
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Jokainen kuuluukin elää omaa elämäänsä ihan normaalisti. Maailma loppuu usein yllättäin joko sairauteen tai johonkin muuhun. Maailmanlopun ennustajia on aina ollut ja tulee olemaan. Ne on sellaisia höpönassuja.
raamattu kehottaa päästelemään Peräilmaa maailmanloppua odotellessa. Aivan kuten daanieli leijonan luolassa ja mooses vaaraon kanssa pyramiitin yleisessä WC:ssä. Epydgissä. Ja ninku paimenet kedolla sihdatessaan tähteä taivaalla, joka pysähtyi seimen kohdalle peetlehemiin.
- Anonyymi00002
Maailman loppu tulee 2060.
- Anonyymi00003
Paavali kirjoitti "juoskaamme kestävinä eteemme asetettu kilpajuoksu.” (Hepr. 12:1.)
Paavali ei puhunut loputtomasta odottelusta! Juokse Jehoviin vielä kun voit.- Anonyymi00004
"Juokse Jehoviin vielä kun voit."
ovat perustaneet sijoitusyhtiön Irlantiin, halvan yhtiöverotuksen maahan. Eivät siis näe järjestelmäasioiten päätöstä lähitulevana. Vai maailmanloppunako sitä taas syötetään niille joilla on aikaa kuunnella ?
Ilm. 16:3 Ja toinen enkeli vuodatti maljansa mereen, ja se tuli vereksi
-ja vasta tuon jälkeen alkoi ...
ilm. 16:21 Ja suuria rakeita, leiviskän painoisia, satoi taivaasta ihmisten päälle;
1 leiviskä = 20 naulaa = 8,5 kilogrammaa
https://fi.wikipedia.org/wiki/Leiviskä_(mittayksikkö)
-Siis ennusmerkkinä meren muuttuminen vereksi.
jt:lle vielä vt-seuran sijoitusyhtiön purkaminen ja rahojen käyttö ties mihin - Anonyymi00005
Kyllä Paavalilla oli se käsitys, että loppu tulisi hänen aikalaistensa elinaikana. Ja miksi ei olisi ollut, jos itse Jeesuskin lupasi kuulijoilleen "tämä sukupolvi ei katoa ennen kuin kaikki tämä tapahtuu". Tuohon "kaikkeen" piti sisältyä myös Ihmisen pojan tulemus. Jeesuksen lupaamat asiat eivät yksinkertaisesti toteutuneet.
- Anonyymi00006
Se "kävelee" sinua vastaan!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3511031- 69711
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et36619- 39557
- 39532
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht318491- 74458
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22449Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19441