Olisikohan Putlerin aika lopettaa "erikoisoperaatio" ennen kuin koko maa on tuusan nuuskana?
Ukraina on vasta pääsemässä vauhtiin, mitään helpotusta Venäjälle ei ole luvassa.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011703520.html
Venäjällä valtava sähkökatko, ihmisiä pelottaa
16
188
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei hätää. Tiltut kertoivat jo kauan sitten ettei Venäjän mahtavaa infraa saa kukaan heikennettyä.
Jos kaapeli katkaistaan niin 2 kasvaa tilalle.... - Anonyymi00002
Höh , Putin ei välitä tippaakaan kansastaan . Hitlerkin haukkui ja kirosi surkean kansansa kun tappio oli ovella !
- Anonyymi00003
No sittenhän mennään juuri käsikirjoituksen mukaan.
- Anonyymi00004
Venäläiset eivät pelkää mitään. He vain paskovat housuihinsa.
- Vanha venäläinen totuus - Anonyymi00005
Venäläinen motto: "ole hiljaa tai kuole".
- Anonyymi00007
Aloittaja jälleen jotenkin unohti ne luotettavat lähdetiedot, en ole kuullut tai lukenut mistään erityisen valtavasta sähkökatkosta Venäjällä.
- Anonyymi00008
"Ukraina aiheutti Venäjän Belgorodin alueelle laajimmat sähkökatkot koko sodan aikana – "Ilmassa on jossain määrin paniikin tuntua""
"Moscow Timesin haastattelemien paikallisten mukaan korjaustöitä ei ollut saatu päätökseen vielä maanantaina.
- Tämä on vaikuttanut tavalla tai toisella kaikkiin tuntemiini ihmisiin, sähkö-, lämmitys- ja vesikatkojen kautta. Ilmassa on jossain määrin paniikin tuntua. Ihmisiä pelottaa, koska mitään tällaista ei ole koskaan aiemmin tapahtunut, kertoi eräs Belgorodin kaupungin asukas lehdelle.
Sosiaalisessa mediassa asukkaat ovat kohdistaneet kiukkuaan Belgorodin alueen kuvernööriin Vjatsheslav Gladkoviin.
- On jo neljäs päivä hyökkäyksen jälkeen, eikä vettä ole vieläkään... milloin me lopulta saamme sitä? kysyi yksi heistä Gladkovin julkaisun kommenteissa VKontakte-palvelussa.
Toinen puolestaan valitti sähkökatkoista, jotka vaikuttavat myös lämmitysjärjestelmiin.
- Ihmiset turvautuvat lämmityksessä sähköboilereihin. Mitä asukkaiden pitäisi tehdä, jos heidän lämmitysjärjestelmänsä jäätyvät? hän kysyi."
https://www.themoscowtimes.com/2026/01/12/belgorod-region-reels-from-largest-power-outage-of-ukraine-war-a91646 - Anonyymi00009
Tiltu luulee, että se ettei hän ole "kuullut tai lukenut mistään erityisen valtavasta sähkökatkosta Venäjällä", tarkoittaa ettei sellaisia ole tapahtunut.
- Anonyymi00010
Putin tarkistaa joka aamu, että bunkkerin generaattorissa on tarpeeksi dieseliä.
- Anonyymi00011
Juuri näin; kansaa ja veronmaksajia ei huijata eikä ajeta verottomalla.
- Anonyymi00012
Venäjän varjolaivasto ajanut sähkökaapelit sykkyrälle...
- Anonyymi00014
Siellä on nyt kaikke RELEET JA RENSELIT TAKUS savuamisin
EIKÄ KUKAAN USKALLA SATTUA NÄIHIN mihkään
- Anonyymi00013
Ei varmaan löydy korjaajia, kaikki tavalliset duunarit on viety Ukrainaan.
- Anonyymi00015
Ano on riski mies se vois mennä avuksi polkemaan jotain sähkögeneraattoria eikä vain ajella autolla hyödyttömästi ympärinsä.
- Anonyymi00016
Anon "tietokone" on tunnetusti hidas vaikka kotelo on hartioiden päällä mahtava.
Päivitykset loppuivat jo 80-luvulla. - Anonyymi00017
Tämä on vasta alkua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit866023KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3215155Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512605Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831842Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1101511
seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191412Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393