Faktat ei merkitse mitään. Tärkeintä on vain herätä merkityksettömään työhön, syödä mielialalääkkeet ja varmistaa että ajattelee samalla tavalla kuin muut, mahdollisimman epäisänmaallisesti, ruikuttaen amerikkaa apuun.
Onko nykyaikaa kilpailla typeryydessä
13
131
Vastaukset
- Anonyymi00003
Onko Venäjä ruikuttanut Usaa apuun?
- Anonyymi00006
Haistan maanpetturuuden. Suomea ei pitänyt koskaan käyttää alustana Venäjää vastaan.
- Anonyymi00012
Anonyymi00006 kirjoitti:
Haistan maanpetturuuden. Suomea ei pitänyt koskaan käyttää alustana Venäjää vastaan.
Mihin tämä liittyy?
- Anonyymi00004
Olen toki suomalainen, mutta kuvauksesi ei vastaa miltään osin tavallista työpäivääni🤡😂🤣😂🇫🇮
- Anonyymi00005
Mikä avaajaa ahistaa. Vai harvat joutuvat syömään mielialalääkkeitä ja enimmäkseen ne jotka eivät ole töissä. Mitä on merkityksetöntä työtä?
- Anonyymi00008
Hänellä on jäänyt lääkkeet syömättä.
- Anonyymi00007
Lääkkeitä vaan lisää niin on kuin pumpulissa. Se on niin kovaa tavaraa että mikään ei tunnu missään! Toivotaan että saadaan sota aikaan niin amerikkalaiset tulee ainakin apuun!
- Anonyymi00009
Ukraina on sen näköinen paikka mitä käy kun amerikkalaiset on saapuneet maahan. Suomi on Noin 15% ukrainan koosta ja varmaan vielä vähemmän aseistuksesta. Lisäksi aseita käyttämään tarvitaan miehiä eikä mitään pellejä.
- Anonyymi00010
Mitään apua ei ole tulossa ruumipussien lisäksi. Amerikkalaiset kyllä keräyttää kuolleiden elimet myyntiin, jos saa ne ajoissa irti.
- Anonyymi00011
Uho voi olla tuho. Täystuho.
Kukas meillä täällä (TÄÄLÄ) taas on?
Sehän on itse SARJAVALITTAJA!!!
VALI VALI VALI VALI
SARJAVALITTAJALLA on fakta ja fiktio kovasti sekaisin.
Toivottavasti löydät seuraavissa VAALEISSA sopivan ehdokkaan, niin voit valittaa vaihteeksi hänelle eikä tarvitse täällä (TÄÄLÄ) valittaa.
Kas, ne VALITUKSET menevät täällä (TÄÄLÄ) kaikki täysin HUKKAAN
MUAHAHA MUAHAHA MUAHAHA
- Anonyymi00014
Kirjoitit väärälle palstalle. Kirjoita Venäjä-palstalle niin on oikea paikka. Kiitos.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit585524KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1953537Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222355Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182338Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91108- 1021028
Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT621007Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu18992Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79945- 80937