Trump ja Usa on uhka koko maailmanlaajuiselle
järjestelmälle.Avustus järjestöt ja Yk:n hylännyt
voi katua viellä päätöstä kun pandemiat uhkaa
ja Usa on vetäytynyt pois yhteistyöstä.
Venäjällä ja Eu:lla nyt yhteinen vihollinen?
15
117
Vastaukset
- Anonyymi00001
Suomi voisi ottaa esimerkkiä ja erota paskajärjestöistä myös.
- Anonyymi00010
Me erosimme paskajärjestöstä 1917
- Anonyymi00003
Suomen vihollisen vihollinen on edelleen Suomen vihollinen. Vaikka voissa polttaisi.
- Anonyymi00004
Taitaa tulla kaikkien sota kaikkia vastaan tai ainakin USA, EU ja Venäjä ovat kaikki kohta sodassa keskenään...
- Anonyymi00005
Trump ja Putte poissa pelistä, maissa rauha !
Da- Anonyymi00006
Tähän asti meille on uskoteltu, että Venäjä hyökkää hetkenä minä hyvänsä Suomeen. Nyt onkin niin, että Liittokunnan eli NATOn suurin maa eli Yssä hyökkäilee sinne ja tänne. Venetzuela jo otettiin pikku operaatiolla ja seuraavaksi Grönlanti ja sitten Islanti. Eikä taida siihen loppua. Kyyti on kylmää ja taitaa vaan kiihtyä, vaikka Valtonen yritti asiaa onnettomasti selittää tyypilliseen kokoomusfraasi tyyliin, sana Liittokunta lausuttiin n. 15 kertaa, uskoo ken haluaa.
- Anonyymi00007
Eikö tämä ole jo päivänselvää, Trump ja Putin ovat sopineet etupiireistään, niinkauan kuin Trump ei puutu Ukrainan asioihin niin hän saa häärätä maailmalla miten haluaa ja Putin tekee samoin itselleen katsomillaan alueilla.
- Anonyymi00009
Eli tulee Suomeen kohta ja Trump sekä EU vaan ummistaa silmänsä...näinhän on käynyt joskus ennenkin ,muistinko oikein?..oliko se nyt joku talvisota tai jotain.....
Ja tällä kertaa ei maailma ole meidän puolella yhtäön...eli ohrasesti tulee käymään taas ,se vvaki reservi noin 250 000-300 000 miestä ja naista kun on venäläiset listineet nikn sota hävittiin siihen päivään taas,Venäjän ei tarvitse tehdä edes mitään rauhansopimusta kun ei ole mitäön vastustajaakaan hengissä ,loput maanjohtajat joutuu Gulagiin tai tekee itsarin...Länteenkään meno ei taida enää onnistua,jenkit tulppaa kaikki yrityksetkin...ja kaikki suomalaiset ajetaan maailmalta takaisin tänne venäläisten syynättäväksi ,oletko vasemmistohenkinen vai et. Natsihenkiset lähtee automaattisesti aivopesu leireireille kulkematta missään muualla ensin...esim.ehkä kotonaankaan..
- Anonyymi00008
putin on poissa pelistä, hän jatkaa ainoastaan niin kauan kuin Kiina tukee häntä.
Nyt kun Yhdysvallata uhkailee sodalla EU:ta, niin ei muuta kuin varasuunnitelma B-käyntiin ja puhelu Pekingiin.
"Haloo - onko Xi, täällä soittaa EU? Juteltaisiinko tulevaisuuden kauppayhteistyöstä ja asehankinnoista. Nyt näyttää siltä, että meidän suurin kauppakumppani ja teidän kilpailija aloittaa sodan meitä vastaan ja olisi nyt hyvä tilaisuus ottaa se paikka jonkun - kiinnostaako? Aseyhteistyöllekin voisi olla tarve - ai että kiinnostaa? No tuo Venäjä tuossa naapurissa vähän häiriköi, voitko tehdä sille asialle joitain myös niin päästään tekemään niitä kauppoja ilman häiriötekijöitä"
Siitä se lähtee. - Anonyymi00011
Niin kauan kuin Trumpilla ei ole jäänmurtajaosaamista, olemme turvassa. Tuo aika on käytettävä sotilaalliseen varautumiseen, Suomen osalta lähinnä useita ydinohjuksia.
- Anonyymi00012
Kyllä oli hiuskarvan varassa ettei olla ryssän juoksupoikia. Jos Biden ei olisi voittanut vaaleja, Trump olisi taatusti jättänyt meidät ryssän etupiirimaaksi jne...
Kyllä me ollaan onnekkaita ja kyllä meillä on ollut hyvä herraonni myös.- Anonyymi00013
Hetkinen, jos Biden ei olisi voittanut, niin USAlla olisi nyt joku muu pressa kuin Trump, koska hän olisi jo lusinut kaks kautta. Vieläkään Venäjä ei ole hyökännyt tänne vaikka kova uho ja härnääminen on ollut idän suuntaan ja koko ajan näyttää kovenevan. Sen sijaan Rumppi on kovin sotaisaksi päällä, Putin häärää pienellä kaistaleelle Ukrainassa, ainakin kartan mukaan.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Hetkinen, jos Biden ei olisi voittanut, niin USAlla olisi nyt joku muu pressa kuin Trump, koska hän olisi jo lusinut kaks kautta. Vieläkään Venäjä ei ole hyökännyt tänne vaikka kova uho ja härnääminen on ollut idän suuntaan ja koko ajan näyttää kovenevan. Sen sijaan Rumppi on kovin sotaisaksi päällä, Putin häärää pienellä kaistaleelle Ukrainassa, ainakin kartan mukaan.
Kyllä se Bidenin voitto oli katkera paikka sinne Moskovaan. Jäi se trumpilla leikkiminen tauolle silloin neljäksi vuodeksi.
- Anonyymi00014
Höpö höpö. Usa on vain edellä tapahtumissa. Ryssyä harmittaa ja yrittää vääntää väkisin riitaa.
Pikemminkin näyttää siltä, että Trump ja Putin liittoutuvat EU:n hajottamiseksi ja Euroopan jakamiseksi keskenään...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475470Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222737Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521021982Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351433