https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/e4bae387-5ef4-4f8a-87b9-e617185155e2
Mietin vaan että eikös olisi fiksumpi hoitaa yksi kerrallaan.
Venezuela kunnos, sit Iran, kolumbia, grönlanti ja sitten islanti ellei matkalla tule sitten muuta mielenkiintoista vastaan?
Trump on ottamassa nyt jo Islantia
24
186
Vastaukset
- Anonyymi00001
Trum THE BOSS valloittaa puoli maailmaa.
- Anonyymi00013
Vähäpojat tarvitsee saman ÄO:n Suurta Johtajaa ajattelemaan puolestaan..surullista.
- Anonyymi00020
Trump tietää mitä haluaa ja se on oikein.
- Anonyymi00002
lapissakin on maamineraaleja
- Anonyymi00003
Jos se haluaa suomen niin annetaan mielihyvin. Tulisi tästäkin maasta terve ja heitettäs woke sakki hevonvittuun harhoineen.
- Anonyymi00006
Asia ei kuule persukloppi ole sinun päätettävissäsi.
- Anonyymi00014
Te äärioikealla olette osa samaa ongelmaa toisella laidalla, mutta vielä sekopäisempiä.
- Anonyymi00004
Uusi Hitler on noussut!
- Anonyymi00015
Mad King -Keisarin uudet vaatteet.
- Anonyymi00005
Terve tuloa Lappiin. Toivottavat Kokoomuksen ryndeli veljet.
- Anonyymi00007
Trumppi tulee Jesseä nopeammin. Olkaamme valmiita.
- Anonyymi00016
Niinhän sitä kerrotaan että Pedot tulee ensin.
- Anonyymi00008
Lehtiuskovaiset kilpaa taputtaa... Hohhoijaa tätä asiayhteydestä irrottamista ja kansa uskoo 🥱
- Anonyymi00009
Onneksi pankki rötökset saatiin selvitettyä, vigileaksin avulla.🤤
- Anonyymi00010
Vois kaapata MRSA putlerin.
- Anonyymi00011
Soluttautuiko Stubb juuri oikeaan aikaa mielenvikaisen mailapojaksi.?
- Anonyymi00012
Koska jenkit hakee Mad Kingin tervaan ja höyheniin?
- Anonyymi00017
Trump lupasi hyökätä Iraniin, ei hyökännyt, vasemmisto pettyi...sehän lupas byää!!!
- Anonyymi00018
Ei kai se Putlerin auttajia kiusaa.
- Anonyymi00019
Jos venäjää ei olisi vois USA tehdä aivan mitä haluaa. Nyt sitä rajoittaa viimekädessä ryssien ydinaseet.
Aina pitää olla vastavoima vaikka vastavoima olis sitten muutoin kuinka paska tahansa.- Anonyymi00021
Trumppihan on viellä ihan järjissään oleva Seuraava USAn presidentti saattaa jo harkita Grölantilaisten käyttämistä lihantuotantoon.
EU maat itse tehneet USAsta vahvan ostettu esimerkiksi aseet sieltä ja oma tietotaito näistä hyvin vähäistä. - Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Trumppihan on viellä ihan järjissään oleva Seuraava USAn presidentti saattaa jo harkita Grölantilaisten käyttämistä lihantuotantoon.
EU maat itse tehneet USAsta vahvan ostettu esimerkiksi aseet sieltä ja oma tietotaito näistä hyvin vähäistä.Usan Presidentti Donald Trump: Minä olin se, joka sanoi, ettette voi rakentaa Nord Stream 2 kaasuputkilinjaa, joka on kesken.
Tulin, ja pysäytin kaasuputkilinjan nimeltä Nord Stream 2.
Kukaan ei tiedä sitä.
Kukaan ei ole koskaan kuullut Nord Stream 2:sta.
Et ehkä ole edes kuullut siitä.
Maailman suurin kaasuputkilinja, minä pysäytin sen.
En ollut Venäjän ystävä, mutta tulin hyvin toimeen Putinin kanssa.
On aina hyvä tulla toimeen muiden maiden kanssa, jos mahdollista, mutta se ei tarkoita, että antaisit niiden ajaa ylitsesi, kuten Biden antoi.
Biden hyväksyi kaasuputken välittömästi.
En voinut uskoa sitä.
Sitten he sanovat, ettei Trump ollut kova Venäjälle.
Enkö ollut kova?
Olin kovin.
Putin sanoi, jos et ole kova, vihaisin kovasti nähdä kuka on.
Pysäytin suurimman enerkiatalouskehitystyön, suurimman työn, jonka Venäjä ja Eurooppa on koskaan rakentanut, pysäytin sen.
Se oli kuollut.
Ja tämä matalan älykkyysosamäärän presidentti (Biden) tuli ja antoi heidän rakentaa öljyputken ja toimittaa öljyä ja kaasua kaikkialle Eurooppaan.
Z. I0nIstI vetoinen Usa on Euroopan pahin vihollinen.
- Anonyymi00022
Olishan sitä uskonut että tyhminkin eurooppalainen tajuaa että jos venäjää heikennetään pitkittämällä vaikka ukrainan sotaa niin se aiheuttaa tuon että USA tulee toimeen omillaankin eikä tarvi muita natomaita yhtään mihinkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3584255Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1403723Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku92411KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti812395Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei112234Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1511897Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181798- 1181796
Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241399Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j1551085