Ja lisäksi ostin paistopisteeltä Coop valkosipuli patonki 1,05€. Osan söin kauppakeskuksen aulassa ja join sokeritonta megaforcea. Lopun patongista syön tässä kotona Xtra pikakahvin kera. Sitten olisi vähän kodin järjestelyä ja tiskaan nuo tyhjät Xtra margariinirasiat,joihin saan sitten jääkaappiin sopivia annoksia nistipataa. Teen ison kattilan sitä ja jaan 2-3 päivälle. Näin säästän paljon ruokamenoissa. Kasviksia nyt ei oikein ole kuin kurkkua ja jääsalaattia. Tarjouksia kun on esim 0,99€ miniluumutomaatit niin niitä ostan. Ja puolen hinnan tuotteita totta kai.
Kävin kaupassa ja ostin Xtra tuotteita
29
268
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tapa itsesi vajakki
- Anonyymi00030
En todellakaan. Äläkä sano noin kellekään.
- Anonyymi00002
Kiitoksia näistä tiedoista!
- Anonyymi00003
Miten sinä köyhä voit ostaa aivan järjettömän kallista kurkkua?
- Anonyymi00031
Ei ollut kallista.
- Anonyymi00006
Noin se menee.Suunnittelulla.Ja jos on jonkinlainen pakastin.
Leivän päälle paprikaa. C-vitamiinia
Kurkku on vettä,mutta ei taida maksaa kuin 50 senttiä.
Tsemppiä - Anonyymi00007
Meidän kaupassa tummat banaanit myydään hintaan 0,99 kilo.
Kolme saa 50 sentillä. Paljon energiaa - Anonyymi00008
Paritin sukulaistyttöäni kokoomuslaiselle kaljatölkistä.
Savon vassari - Anonyymi00010
Savon vassariParitin sukulaistyttöäni kokoomuslaiselle kaljatölkistä.
Savon vassari- Anonyymi00028
persut pois palstoilta persuttelemasta nuo ei ole edes mitään hauskaa huumoria
- Anonyymi00011
Ei köyhä ole rikollinen.
Mutta ruokajutut kiinnostaa kyllä.
Kiitos aloittajalle jakamisesta!❤️ - Anonyymi00012
Vai paistopisteen coopin, tonokki.
- Anonyymi00014
Mulla vihannessosekeitto mahan täytteeks. Kilo sipulia,porkkanaa ja varsiselleriä. Keitetään ja sopeutetaan.
Se on halpaa ja täyttävä
Voi laittaa proteiinia raejuustoa,jauhelihaa,kansa,jos on- Anonyymi00017
Ai voi vai, professori?
- Anonyymi00016
Patonkia peppuun?
- Anonyymi00018
Kallista patonkia. Vehnäjauhoista, vedestä, kuivahiivasta, suolasta ja kaurahiutaleista saa monin verroin enemmän, eikä maksa paljoo enempää.
Siitä vaan itse paistamaan omaa ja parempaa. - Anonyymi00019
Tuolla yhden patongin hinnalla saa 2kg vehnäjauhoja.
- Anonyymi00020
Aloittajalla on oivallinen ja edullinen toimintasuunnitelma.
- Anonyymi00032
Kiitos 🫂
- Anonyymi00021
Oli vain coop jäävuorisalaattia:: Se jäi siihen hyllyyn,en osta kaatopaikka rukaa.
Ihan paskaa kun ei tiedä alkuperää,voi olla bulvaani kiertona mikä mikä maasta ja saat taudin !!!- Anonyymi00025
Paritin sukulaistyttöäni kokoomuslaiselle xtrapizzasta.
Savon vassari
- Anonyymi00022
Ja lisäksi ostin paistopisteeltä Coop valkosipuli patonki 1,05€. Osan söin kauppakeskuksen aulassa ja join sokeritonta megaforcea. Lopun patongista syön tässä kotona Xtra pikakahvin kera. Sitten olisi vähän kodin järjestelyä ja tiskaan nuo tyhjät Xtra margariinirasiat,joihin saan sitten jääkaappiin sopivia annoksia nistipataa. Teen ison kattilan sitä ja jaan 2-3 päivälle. Näin säästän paljon ruokamenoissa. Kasviksia nyt ei oikein ole kuin kurkkua ja jääsalaattia. Tarjouksia kun on esim 0,99€ miniluumutomaatit niin niitä ostan. Ja puolen hinnan tuotteita totta kai.
Syö kaatopaikka ruokaa( coop ) - Anonyymi00023
Ostin letin valkosipulia. Yksi kynsi on jo mennyt. Hyvä mieli palaa.
- Anonyymi00024
Savon vassari- Anonyymi00029
Persu yritti kaupata tytärtään normi-ihmisille Esson baarissa. Vanhaksipiiaksi tyttörukka jäi......
..yksi järkevä juttu on ostaa kotiin vehnäjauhoja ja kuivahiivaa sekä isokyntisiä valkosipuleja. mulla on tapana tappaa kariesbakteerit ja flunssaviirukset syömällä raakaa valkosipulia... tuntemukset suussa ovat aivan mahtavia..verikin ohenee ei tuu tukoksia suoniin...
- Anonyymi00027
hehkuta sitten ku oot ostana coop lasagnea 1 kg.ruokalusikallinen juustoraastetta ja "kastike"on raakaa tomaattimurskaa.kyllä lidlin lasagne on sentään herkkua
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit705798KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2344556Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202558Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei272483Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT731480Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro111383- 961305
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281296seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa961186Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191151