Elisa kusettaa.

Anonyymi-ap

Elisan henkilökunta tekee jatkosopimuksia ilman lupaa. Jos käyt elisalla vaadi jotta mitään ei saa tehdä ilmanlupaa. Minä kävin elisalla. Piti vaan lopettaa maksukanava. Ja ilman lupaani tekivät uuden jakosopimuksen liittymääni. Kun tei siitä reklamaation niin sanottiin jotta olen sen hyväksynyt. Koska täällä lukee niin. Sehän petos. Kuitenkin siitä ei voi edes kunnolla keskustella. On vaan jotta sinulle on kerrottu. Jota ei todella tapahtunut. Vedotaan vaan jotta täällä lukee niin. Kusetusta elisalta. Ei ihme josjohtaa valitusten kohdalla. VAROKAA ELISAA.

6

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

- myös - SDP - on - KANSAN -KUSETTAJA - !

- ja - SDP on myös Omien Avustajien -Kiusaaja -Hyväksikäyttäjä ja Alistaja

• Anonyymi00002

Sdp on nykyisin sortaja puolue, ne sortaa jo om työläisiä , ei hyvä

• Anonyymi00003

Se eiole elisan syytä. Tähän on nähty elisa kusettaa ja sdp. Siellä tytti Tuppurainen kusetti 9miljardia.

• Anonyymi00007

Vittu,mene ja puukota kyseinen virkailija hengiltä,
      näin pitäisi alkaa toimimaan täälaisten kyrpä virkailijoiden suhteen nykyään,minulla on tullut
      mitta vitun täyteen tätä paska kusetus Suomea.

• Anonyymi00008

Noh,en nyt siltikään kehoittaisi väkivaltaan ketään,
        se on tietenkin väärin,mutta silti tuntuutuu siltä että nykyään joka paikassa kusetetaan.

• Anonyymi00009

Niiin, TÄMÄ KOK ORPON JA PERSU PURRAN HALLITUKSEN TAKIA suomalaiset on työttömiä ja hyväveli järjestöt ja kamut vain on rikastunut !

Orpopurra in TEHNYT julkisista terveyspalveluista yhtiön joka vie loputkin vähäiset rahat, tavisten, vanhusten ,pienituloisten elämän ulosottolaitoksen syliin loppuelämäkseen.

Koska siellä Uo ssa eivät perehdy velallisten velkoihin, siellä lyhennellään vain korkoja ja isoja käräjäoikeuskuluja. Pääoma EI LYHENE! Oisko krveellä tekemistä?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      191
      1980
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      123
      1081
    3. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      785
    5. 58
      776
    6. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      690
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      512
    Aihe