Pelastumisen ihme

Anonyymi-ap

Onnemmw on siinä, että iloinen Jumala meidät on ennalta määrännyt meidät tulemaan Jumalan Pojan kuvan kaltaisiksi.

Johtopäätös: sinulla ei ole siinä asiassa mitään sananvaltaa. Sinun sovituksesi, pelastuksesi ja kirkastuksesi on jo määrätty.

Jeesus (Yeshua pelastaa) on Herra. Vastustaminen on turhaa – itse asiassa se vain lisää polttoainetta Jumalan päättäväisyyteen.

Eikä pelastusta ole kenessäkään muussa, sillä taivaan alla ei ole ihmisille annettu muuta nimeä, jossa meidän "TÄYTYY pelastua".

Pelastus ei ole vaihtoehto – se on kiistaton tosiasia.

2

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

1. Kor. 15:28
      »Ja kun kaikki on alistettu Pojan valtaan, silloin itse Poikakin alistuu sen valtaan, joka on alistanut kaiken hänen valtaansa, jotta Jumala olisi kaikki kaikissa.«1. Tim. 2:1, 3–4
      »Minä kehoitan siis ennen kaikkea anomaan, rukoilemaan, pitämään esirukouksia ja kiittämään kaikkien ihmisten puolesta... Sillä se on hyvää ja otollista Jumalalle, meidän vapahtajallemme, joka tahtoo, että kaikki ihmiset pelastuisivat ja tulisivat totuuden tuntemiseen.«1. Tim. 4:10
      »Sillä siksi me vaivaa näemme ja kilvoittelemme, että olemme panneet toivomme elävään Jumalaan, joka on kaikkien ihmisten vapahtaja, varsinkin uskovien.«Ef. 1:9–10 (ja viittaus 2:7:ään kontekstissa)
      »tehden meille tiettäväksi sen tahtonsa salaisuuden, että hän, päätöksensä mukaan, jonka hän oli nähnyt hyväksi itsessään tehdä, siitä armotaloudesta, minkä hän aikojen täyttyessä aikoi toteuttaa, oli yhdistävä Kristuksessa yhdeksi kaikki, mitä on taivaissa ja mitä on maan päällä... että tulevina aikakausina hän näyttäisi meille armonsa ylenpalttisen rikkauden hyväntahtoisuudessaan meitä kohtaan Kristuksessa Jeesuksessa.«Fil. 3:21
      »joka on muuttava meidän alennustilamme ruumiin kirkkautensa ruumiin kaltaiseksi sillä voimallaan, jolla hän myös voi tehdä kaikki itsellensä alamaiseksi.«1. Kor. 3:13–15
      »niin kunkin teko on tuleva näkyviin; sillä sen on saattava ilmi se päivä, joka tulessa ilmestyy, ja tuli on koetteleva, minkälainen kunkin teko on. Jos jonkun tekemä rakennus kestää, on hän saava palkan. Mutta jos jonkun tekemä palaa, joutuu hän vahinkoon; mutta hän itse on pelastuva, kuitenkin ikäänkuin tulen läpi.«1. Kor. 15:22
      »Sillä niin kuin kaikki Aadamissa kuolevat, niin myös kaikki eläväksi tehdään Kristuksessa.«Ilm. 5:13
      »Ja minä kuulin kaikkien luontokappaleiden sanovan, niiden, jotka ovat taivaassa ja maan päällä ja maan alla ja meressä, ja kaiken, mitä niissä on: 'Siunaus ja kunnia ja kirkkaus ja valta istuimella istuvalle ja Karitsalle iankaikkisesti!'«Ilm. 21:5 (ja lähikonteksti)
      »Ja valtaistuimella istuva sanoi: 'Katso, uudeksi minä teen kaikki.' Ja hän sanoi: 'Kirjoita, sillä nämä sanat ovat vakaat ja todet.'«
      (Jatko: Jumala asuu ihmisten keskellä, hän pyyhkii kaikki kyyneleet heidän silmistään, eikä kuolemaa, murhetta, huutoa eikä kipua enää ole, sillä kaikki entinen on kadonnut.)

• Anonyymi00002

Jumalan Pojan kuvan kaltaisiksi: Itsetuhoiseksi kieroilevaksi homppeliksi?

Ei kiitos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      222
      6702
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      135
      5598
    3. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      299
      3672
    4. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      128
      3510
    5. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      125
      2537
    6. Sinä et halunnut sitoutua

Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne
      Ikävä
      23
      2230
    7. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      4
      2200
    8. Läppärit kahviloissa

Aika omituista nykyään, että mennään ”trendikkäästi” tekemään lämppärillä töitä kahviloihin ja viedään moneksi tunniksi
      Kahvilat
      60
      2054
    9. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      63
      1813
    10. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      106
      1564
    Aihe