Miten on mahdollista, että Emmagaalan johtoporras katsoo läpi sormien tämän ulkomaalaistaustaisen duon vakavat väkivaltarikokset, joissa mm. uhri makaa maassa ja nämä miehet potkivat häntä? Samoin on ollut naisuhri, jota potkittu. Sairasta käytöstä ja he ovat jotain nuorisoidoleita ja Emma-ehdokkaita!! Julkkispiirit ovat tästä someissaan hiljaa. Uhrit voivat kuolla potkimisesta!
Ja samaan aikaan missi sai lähteä, kun väänsi leikillään silmiään. Oli heti muka rasistista. Mutta rankat pahoinpitelyt ja silmitön väkivalta on näköjään hyväksyttävää jopa Emmagaalaan asti. Saisi laittaa gaalan johtajat vaihtoon, kun ottavat avosylin tuollaisia ihmisten hakkaajia ja potkijia ehdokkaaksi eivätkä näe siinä mitään ongelmaa. Sairasta!
"Rapduon rikostausta tuli julki keskiviikkona 14. tammikuuta.
Joren, 27, eli Jordan Muyima Ezangin, ja Zpoppan, eli Cigalo Ezang-Lubumaan, 29, nimillä löytyy Helsingin ja Itä-Uudenmaan käräjäoikeuksista yhteensä 12 eri oikeusjuttua vuodesta 2013 alkaen.
Näistä 11 käsittelee Zpoppaa, joka on tuomittu rikoksista vielä 2020-luvulla. Hänet on tuomittu muun muassa törkeästä pahoinpitelystä. Jorelta löytyy IS:n selvityksen perusteella yksi tuomio. Tämä on annettu joulukuussa 2015 pahoinpitelystä.
Zpopalla pahoinpitelynimikkeitä on kuusi. Hän on muun muassa potkinut maahan kaadettua miesuhria useita kertoja sekä lyönyt tai potkaissut naispuolista uhria niin, että tämä kaatui portaissa.
Jore & Zpoppa ovat ehdokkaana tämän vuoden Emma-gaalassa kolmessa kategoriassa: Vuoden tulokas, Vuoden yhtye ja Yleisöäänestys
Jore & Zpoppa boikottiin - väkivaltaisia
7
407
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Maustetytöt evättiin yhden sanan vuoksi emmagaalasta,nyt ihmisten pahoinpitely ei mikään ongelma
- Anonyymi00002
Musiikkipiireissä on näköjään hienoa,jos siellä on Siltsuja, jotka pitävät koneillaan järkyttävää lapsimateriaalia sekä sitten noita kovan väkivallan rikoksia tekeviä, jotka potkivat tajutonta maassa olevaa uhria. Pystejä vaan jaetaan näille "musiikin nimissä".
Muualla samaan aikaan joutuu mustamaalauksen ja uhkailun kohteeksi, jos mainitsee sanan Mogadishu tai hassuttelee ystävän kanssa päänsärkyään vääntämällä silmiä.
Kaksinaismoralismin perikuva on tämä maa. - Anonyymi00003
Katos väkivalta, huumeet, pistoolit, korut, ja mimmit kuuluu genreen....
- Anonyymi00004
Täysi boikotti ja maasta pois.
Tällaista tuontirikollisuutta ei Suomeen tarvita. Nämä syntymärikolliset eivät tule koskaan muuttumaan.
Keksineet syykseen kiusaamisen ja vaikean lapsuuden. Minkälaiset vanhemmat näillä poikalapsilla oli? Tuloksesta päätellen: holtittomat sosiaalipummit, joiden kantava voima oli lähtömaansa vahva rikollinen perimä sukupolvien takaa.
Vihreät ja vassarit vaikenevat. - Anonyymi00005
Minulla on ihan sama mistä ovat lähtöisin vaan se on olennaista, että he ovat rikollisia. Heillä on pitkä lista tuomioita ja jos Suomen oikeusjärjestelmä ei olisi niin lepsu, he istuisivat edelleen tuomioitaan. Nämä eivät ole mitään pieniä juttuja ja veljekset ovat väkivaltaisia ja todennäköisesti kyvyttömiä empatiaan. Ei näitä tuomioita muuten olisi näin paljon ja viimeisimmät pari vuotta sitten.
- Anonyymi00007
justice for zpoppa
- Anonyymi00008
Eikö tuollaiset pitäisi teljetä Korkeasaareen eikä antaa juosta vapaana kaduilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa23829Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää66829- 160818
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.103779Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27738Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93687Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192660- 22602
- 61592
Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks37586VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40549On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78500- 39475
- 57465
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.11458sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75457Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu111455- 73451
- 54438
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437