Ukrainan tukeminen on pieni hinta siitä ettei putinin venäjä ole rajoillamme uhkaamassa.
Joka päivä Ukrainassa kaatuu putinin kannattajia ja kaikki nuo kuolleet isovenäläiset ovat poissa rajoiltamme. Samalla katkeaa näiden sotaisten henkilöiden lisääntyminen.
Mielummin tuen Ukrainaa kaikin keinoin kun vaihtoehtona pahimmillaan olisi kuolleita suomalaisia, isiä, äitejä ja lapsia joiden hinta on mittaamaton.
Ukrainan tukeminen vai omat kuolleet?
7
87
Vastaukset
- Anonyymi00001
mistä päättelit että nää olisi jotenkin ainoita ja rinnakkaisia vaihtoehtoja joista pitää valita
- Anonyymi00002
No, Putin on asettanut tavoitteensa ja lausunut ne julki. Venäjän pn saatava kaikki alueet, missä venäläinen sotilassaapas on kulkenu. Tarkoittaa Suomea, Baltiaa, Puolaa ja kaikkia Euroopan maita siitä etelään Kreikan ja Turkin rajoille, Keski-Aasiaa ja Alaskaa. Järjestys on auki.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
No, Putin on asettanut tavoitteensa ja lausunut ne julki. Venäjän pn saatava kaikki alueet, missä venäläinen sotilassaapas on kulkenu. Tarkoittaa Suomea, Baltiaa, Puolaa ja kaikkia Euroopan maita siitä etelään Kreikan ja Turkin rajoille, Keski-Aasiaa ja Alaskaa. Järjestys on auki.
Tuossa se totuus on, ei lisättävää.
- Anonyymi00008
Anonyymi00002 kirjoitti:
Napoleon kärsi Waterloossa 1815 tappion liittoutuneille, jolloin Ranska antautui.
Liittoumaan kuuluneet venäläiset marssivat sen jälkeen Pariisiin, pitivät Champs Elyseellä sotilasparaatin ja majoittuivat Tuileriers´in puistoon. Kun käytte Pariisissa, niin käykää vilkaisemaan puistossa olevaa muistomerkkiä, missä tapauksesta kerrotaan.
- Anonyymi00004
Miksi et mene tukemaan tai lähetä rahojasi? Eikö ole rahaa? Ota laina ja lähetä Ukrainan tueksi.
- Anonyymi00005
Aivopesu on tehonnut sinuun hyvin.
- Anonyymi00006
Tämä on oikeasti surullista. Niin pontevasti sitä on toitotettu ja nyt niin kauankin, että monesta tuntuu aivan hullulta, ettei joku "tajua", että tässä ovat vaihtoehdot. Vaikka mitään merkkejä ei olekaan, että Venäjä olisi aikonut Suomen kimppuun. Mutta sellainen ihminen on, että toistetut asiat alkavat tuntua todelta.
Hätiköiden tehtiin ratkaisuja, jotka nyt taitavat aika moniakin kaduttaa, kuten se soppari USA:n kanssa alueluovutuksista heidän asevoimilleen. Senkin kanssa kuulemma piti valita joka USA tai Venäjä, eikä muita vaihtoehtoja ollut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3365351Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222707Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841885Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141581
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181543seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241464Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413