Parannan kaikki sairaat sanalla ja tiedän kaiken. Olkaa minulle alamaiset niin kuin Herran palvelijat. En ole mitään; siksi olen suurin.
Olen palstan apostoli
27
172
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ota iltalääkkeesi. Kyllä se siitä.
- Anonyymi00002
Ihmiset jonottaa vielä edessäsi kun heidät tönäistään otsasta selälleen lattialle.
- Anonyymi00003
Nyt tuli tiedon sana. Migreenisi on parantunut. Kiitä Herraa!
Jeesuksen nimessä. - Anonyymi00004
Eikös lahkoista luvata peräkämmarin pojille naista, jos he tulevat mukaan siihen iloon ja hurmaan.
- Anonyymi00009
Miestä esiteltiin naisille "rukousvastauksena"....
Apostoli tietee oikijat lotto numerot. 🗓💶👍
- Anonyymi00005
Nyt tuli tiedon sanat. Täällä on joku, jolla on vatsavaivoja. Pyhä Henki menee nyt vatsasi läpi ja olet terve!
Kiitos Jeesus! - Anonyymi00006
Jumala puhuu lahkoapostoleille vai onko se Jumala?
- Anonyymi00007
Täällä kokouksessa on joku joka antaa satasen kolehtiin ja paranee MT-sairaudesta.
- Anonyymi00008
Ylivainion aikana jo avustajat häärivät parkkipaikalla ja puhuivat kännykkään "tiedonsanoja" pastoreille: "pihaan ajoi juuri punaisella Saabilla mies, joka valitti vasemman olkapään kipua.
- Anonyymi00010
Työpaikoilla lahkolaiset utsivat ihmisten henkilökohtaisia asioita.
- Anonyymi00015
Lahkolaisille kuten helluntailaisille ei kannata uskoutua omista asioistaan. Niitä tietoja käytetään käännyttämisen apuna lahkolaiseksi.
- Anonyymi00011
Kovin herjaaja kannattaa kehua olevansa.
Siitä on kilpailu. - Anonyymi00012
Nyt tuli tiedon sana. Ummetus paranee nyt, kun pyhä Henki koskettaa Jeesuksen nimessä!
- Anonyymi00013
Täällä kokouksessa on kaksi miestä ja yksi ristiverinen nainen jotka haluavat naista helluntaiseurakunnasta.
- Anonyymi00014
No sitten tuo en ole mitään ei sovi tuohon.
- Anonyymi00016
Aloittajan kaltaisen parantajan järjestämään tilaisuuteen pitää pukeutua juhla-asuun. miehille tumma puku ja naisille neitseellinen kolttu ja hattu.
- Anonyymi00017
Tiedon sanat, sametthameita ei näy seraavan viikon kokouksessa.
Ravit on Vermossa. - Anonyymi00018
Aloitus on joko provo, tai sitten on lääkkeet ottamatta?
- Anonyymi00019
Ei sillä ole väliä.
Paras herja silti palkitaan.
- Anonyymi00020
Nyt tuli tiedon sana! Selkäkivusta kärsivä paranee Jeesuksen nimessä. Pyhä Henki meni selän läpi ja paransi.
Kiitos Jeesus!- Anonyymi00023
Totisesti! Voima meni selkäni läpi ja parannuin!
Lääkärit ja selän nitkauttajat eivät voineet mitään, mutta Herra paransi apostolin sanojen kautta.
Kiitos Herralle!
- Anonyymi00021
rahat lahkolle ja sielu pirulle
- Anonyymi00022
Huume-Eeeva hoki TV7:la. "Sakkara, makkara, pakaraa" monta kertaa peräkkäin.
Sakkara tarkoittaa Faaraoiden hautapaikan nimeä ja yhden Faaroan äidin mimeä.
Yrittikö ottaa yhteyttä vainajahenkiin, vai mistä oli kysymys? Nyt tuli tiedon sana!💡
Tuli paskat housuun.💩👖
Valuu jo lahkeesta.👖💩
HALLELUJAA!💶👍
🎃
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1444847Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut793522SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt292537SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het402213Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä592049Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan632013Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?231981Mitä saa sanoa?
Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja851973Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?
Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet191448Mitä Trump itse pitäisi siitä, jos häntä solvattaisiin
Kuten hän solvasi muita mm. Macronia? Kyllä ei huumori enää kukkisi. White house on nykyään pelkkä vitsi vain, ei mitään981256