Trumpilla todettu vakava uniapnea..

Anonyymi-ap

Tämä oli jätetty kertomatta kun oli käynyt terveystarkastuksessa.

18

202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Niin monta päätelmää Trump terveyden tilasta kaikki vakavat sairaudet todettu.

Kyllä hänellä on USA;n huippulääkärit jos kellään eikä mitään tunaroita.

• Anonyymi00004

Ei, kyllä Kennedy hänelle kertoo miten hommat hoidetaan vaihtoehtoisella tieteellä.

Täysmaitoa kannattaa juoda paljon ja syödä paljon lihaa ja hampurilaisia ranskiksilla. Siihen reilusti hampurilaisiin jenkeissä läträttävää transrasvakastiketta.

Se tosin saattaa aiheuttaa uneliaisuutta ruokailun jälkeen kun on sellainen energiapaukku että tarttee saada unet sen jälkeen ja jos ei ehdi, väsy tulee yllättäen ja silmät voi lupsahdella kiinni tahtomatta.

Kyllä Kennedy tietää.

• Anonyymi00005

Huippulääkärit jos saisivat kertoa totuuden Trumpin terveydentilasta, kansalaisille ei olisi mikään yllätys mitä sieltä tulee, voisivat sanoa että kyllähän tuon näkee mikä on oikeasti tilanne..

• Anonyymi00008
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ei, kyllä Kennedy hänelle kertoo miten hommat hoidetaan vaihtoehtoisella tieteellä.

Täysmaitoa kannattaa juoda paljon ja syödä paljon lihaa ja hampurilaisia ranskiksilla. Siihen reilusti hampurilaisiin jenkeissä läträttävää transrasvakastiketta.

Se tosin saattaa aiheuttaa uneliaisuutta ruokailun jälkeen kun on sellainen energiapaukku että tarttee saada unet sen jälkeen ja jos ei ehdi, väsy tulee yllättäen ja silmät voi lupsahdella kiinni tahtomatta.

Kyllä Kennedy tietää.

Mistä sinä ne prosessoidut hampurilaiset ja ranskikset tempaisit mukaan? Piti rakentaa vähän olkiukkoa, jotta sai kritisoitavaa?

Terveellinen ruokailu, oli se mitä hyvänsä, ei ole vaihoehtoista lääketiedettä, vaikka lääkkeillä hoidetaankin runsain määrin epäterveellisen ruuan aiheuttamia vaivoja.

• Anonyymi00006

"Vakava uniapnea" -sairautta ei ole.
      Uniapnea luokitellaan; "Lievä, Keskivaikea ja Vaikea" -luokkiin.

• Anonyymi00009

Tässä osaavampi lukija ymmärtää, että vakavalla tarkoitetaan vaikeaa, mahdollisesti vielä vaikeidenkin keskuudessa vakavaa.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Tässä osaavampi lukija ymmärtää, että vakavalla tarkoitetaan vaikeaa, mahdollisesti vielä vaikeidenkin keskuudessa vakavaa.

Minä en ymmärrä, koska minulla on vaikea uniapnea ja se on vain hoitamattomana vaikea. Uniapneasta voi aiheutua vakavia jopa kuolemaan johtavia seurannaissairauksia, mutta itse uniapnealle ei ole ei ole vakava luokitusta, koska siihen ei voi kuolla.

Se on lisäksi hyvin tehokkaasti hoidettavissa, eikä se silloin aiheuta Trumpilla tyypillisessti esiintyviä nukahtelukohtauksia kesken lyhyidenkin tilaisuuksien.

Trumpin kohdalla kyse näyttää olevan jostain muusta sairaudesta.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Minä en ymmärrä, koska minulla on vaikea uniapnea ja se on vain hoitamattomana vaikea. Uniapneasta voi aiheutua vakavia jopa kuolemaan johtavia seurannaissairauksia, mutta itse uniapnealle ei ole ei ole vakava luokitusta, koska siihen ei voi kuolla.

Se on lisäksi hyvin tehokkaasti hoidettavissa, eikä se silloin aiheuta Trumpilla tyypillisessti esiintyviä nukahtelukohtauksia kesken lyhyidenkin tilaisuuksien.

Trumpin kohdalla kyse näyttää olevan jostain muusta sairaudesta.

No, kyse on tällaisesta kansankielisestä puheesta, jossa vakava ja vaikea voivat rinnastua. Ei sen kummempaa.

Vähän sama kuin "se on hoidettavissa" antaa ymmärtää, että sairauden voisi hoitaa pois. Uniapneaa potevana kuitenkin tiedät, että varsinkaan siitä vaikeasta muodosta ei lainkaan välttämättä parane. Uniapneassa pikemminkin voidaan apuvälineillä vähentää hengityskatkoja, mutta jos apuväline jätetää pois, katkot jatkuvat.

Tällaista tämä kieli on. Jos sitä ei kunnolla hallitse taikka alkaa saivartelemaan, niin kovasti paljon saa ihmeteltävää.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

No, kyse on tällaisesta kansankielisestä puheesta, jossa vakava ja vaikea voivat rinnastua. Ei sen kummempaa.

Vähän sama kuin "se on hoidettavissa" antaa ymmärtää, että sairauden voisi hoitaa pois. Uniapneaa potevana kuitenkin tiedät, että varsinkaan siitä vaikeasta muodosta ei lainkaan välttämättä parane. Uniapneassa pikemminkin voidaan apuvälineillä vähentää hengityskatkoja, mutta jos apuväline jätetää pois, katkot jatkuvat.

Tällaista tämä kieli on. Jos sitä ei kunnolla hallitse taikka alkaa saivartelemaan, niin kovasti paljon saa ihmeteltävää.

Olet täysin oikeassa. Aloin saivartelemaa kun tuo aloitus antoi kuvan, että Trumpin nukahtelut laitetaan uniapnean syyksi. Sitä se ei ole.

Anteeksi saivarteluni.

CPAP hoito on erinomaisen hyvä, minulla alkoi ihan uusi elämänvaihe kun sen sain.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Olet täysin oikeassa. Aloin saivartelemaa kun tuo aloitus antoi kuvan, että Trumpin nukahtelut laitetaan uniapnean syyksi. Sitä se ei ole.

Anteeksi saivarteluni.

CPAP hoito on erinomaisen hyvä, minulla alkoi ihan uusi elämänvaihe kun sen sain.

Mahtavaa, että hoito toimii! Elämä maistuu varmasti aivan toisella tavalla, kun ei ole koko ajan uuvuksissa.

• Anonyymi00007

Eihän aloittaja nyt sekoita uniapneaa Trumpin, ilmeisesti jonkun aivotoiminnan sairaudesta johtuviin, nukahtamisiin kesken tilaisuuksien ja -tapahtumien?

• Anonyymi00011

Rahalla saa vaikka ns, "huippulääkärin" joka kertoo mitä käsketään.

• Anonyymi00013

Dozy
        Penis emoji 𓀐𓂸𓂺

• Anonyymi00014

Hähhähhäää..... aikansa pilkkasi Bidenia "Sleepy Joe" nimityksillä.

Sitä saa mitä tilaa.

Mites nyt suu pannaan kun silmät lupsahtelee jo nyt kiinni kesken hommien ja pitäisi vielä kolme vuotta jaksaa.

• Anonyymi00015

Mitäs muuta maksetuilta läökäreiltä voi odottaa kuin että ukko on hyvässä kunnossa. Niin se oli Kekkonenkin.

• Anonyymi00016

Onko se vakava kaksisuuntainen mielialahäiriö vielä jäänyt toteamatta.

• Anonyymi00020

Ei siihen riitä kaksisuuntainen mielialahäiriö vaan kyse on useista monisuuntaisesta mielenhäiriöstä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      86
      6023
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      325
      5201
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2658
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2605
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      83
      1842
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      103
      1669
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      111
      1531
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      120
      1420
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    Aihe