Kristitty (subjekti) uskoo (predikaatti) JEESUKSEEN!!! (objekti)
Eikö siellä vl-teologisessa yliopistossa,- maamieskoulussa-, opeteta muuta kuin lannanajoa-ja puhumista vl-puhujille.?
Jo ala-asteella opetetaan lauseenjäsennystä kaikille!
Mutta kun vl-puhuja käy kiertokoulunsa väärinpäin, niin hän raiskaa suomenkielen alkeetkin Raamatun ohella.
Kun vl-puhuja kehottaa uskomaan (predikaatti), niin hän ei koskaan kerro uskon kohdetta, (objekti) Jeesus, johon predikaatti kohdistaa tekemisen, joka on tässä tapauksessa usko.
Ei, -vellu kehottaa vain uskomaan, josta tulee samalla predikaatti ohella objekti, eli mahdoton yhtälö!
Jo suomenkielen kielioppi todistaa sen, että vellu valehtelee!
Olen tehnyt jo 2 aloitusta siheesta, jossa pyysin vl-kielitieteilijöitä selittämään tuon mahdottoman kielioppivalheen. Vastaus oli että aloitukseni poistatettiin pikavauhtia!
Kristitty uskoo Jeesukseen ja vellu uskoo uskoonsa!
84
465
Vastaukset
Ihme- ja kumma, aloitukseni on ollut poidtattamatta jo liki kymmenen minuuttia!
- Anonyymi00031
Paljastuuko uskonnon kielioppivirhe kun poistetaan sen kokijalta se kymmenysten antamisen velvoite ?
Anonyymi00031 kirjoitti:
Paljastuuko uskonnon kielioppivirhe kun poistetaan sen kokijalta se kymmenysten antamisen velvoite ?
???
- Anonyymi00038
SaaleminPastori-ko kirjoitti:
???
Vaikeniko demonit?
- Anonyymi00001
lestaduolainen uskoo uskoonsa mutta hengellinen puoli jää uupumaan
- Anonyymi00003
Rakkaus rahaan korvaa monelle vellulle hengellisyyden!
kato kun on hyvin vointia ratsastetaan sillä ja hätä varana pidetään evan keliumia taka taskussa
- Anonyymi00040
Mikä vaivaa sinua rauhaton sielu kun purat sydämesi alati pahenevat tuskaa tällä palstalla.
- Anonyymi00055
Jassoo vai sekin sinua vielä risoo!
Vellun tiedän se oli Jyväskylässä Alkossa töissä.😇
Voisiko samainen em Vellu päästä töihin SRK,n pääkonttorille taustansa vuoksi?
Tiedossa on, ettei eräs eversti Reinikainen pulloon sylkenyt.
Mutta, jos on Alkossa töissä, se ei tarkoita että Vellu olisi "eversti Reinikainen", hän voi silti olla rzivoraitiskin!
- Anonyymi00002
Kristitty on hengen ohjaamana yli systeemien teorioiden Hän on joustava hän näkee maailman rakkauden silmissä ja haluaa toimia siten kun Jeesus on hänet opettanut ja ohjaa häntä.
kirjain kuolettaa mutta Henki tekee eläväksi. Tämä on kristityn mottoTunnustatko Jeesuksen Herraksi!?
Kysyn siksi, että tiedän minkä hengen ohjauksessa olet.
Uskotko Jeesukseen, vai vl-ihmisen antamaan synninpäästöön,-joka on valhe.- Anonyymi00004
tietysti rahan kiilti silmissä voi ladella millaista hengellistä roskaa tahansa
- Anonyymi00012
Tunnustatko Jeesuksen Herraksi!?
Kysyn siksi, että tiedän minkä hengen ohjauksessa olet.
Uskotko Jeesukseen, vai vl-ihmisen antamaan synninpäästöön,-joka on valhe.Saaleminpastori huom! Teoillasi kiellät Jeesuksen opetuksen.
Saalemi raukka jos ymmärtäisi oman tilansa miten kurja ja alaston hän on. Anonyymi00012 kirjoitti:
Saaleminpastori huom! Teoillasi kiellät Jeesuksen opetuksen.
Saalemi raukka jos ymmärtäisi oman tilansa miten kurja ja alaston hän on.Esimerkkejä -pyydän?
Anonyymi00012 kirjoitti:
Saaleminpastori huom! Teoillasi kiellät Jeesuksen opetuksen.
Saalemi raukka jos ymmärtäisi oman tilansa miten kurja ja alaston hän on.Eipä sieltä esimerkkejä tullut!
###Teoillasi kiellät Jeesuksen opetuksen.###
Jeesus käski rakastaa Jumalaa yli kaiken- ja lähimmäistä kuin itseäni!
Sitähän minä teen Rakas Lähimmäiseni💙
Mutta, kun en kumarra vl-valhetta, se on mielestäsi väärin sammutettu.
- Anonyymi00005
Olen lutherilainen ja tässä uskossa Jeesus uskoo minussa.
- Anonyymi00007
kuulostaa siltä että vellun lahja usko on sellainen joka uskoo niitten puolesta mut ne ei ite usko
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
kuulostaa siltä että vellun lahja usko on sellainen joka uskoo niitten puolesta mut ne ei ite usko
Velluista en tiedä. Olen tällä foorumilla siksi, että täällä keskustellaan hengellisistä asioista enemmän ja syvällisemmin kuin muilla löytämilläni, nk. kristillisillä foorumeilla yleensä.
Olen lähinnä siinä uskossa mitä Luther uskosta ja Raamatusta opetti, on kyllä muitakin, kristillisiä vaikutteita.
Monissa kohdin uskoni on samaa kuin velluilla, joskin myös eri tavoin esitettynä. Sitten on velluilla myös toimintaa jota en pidä lainkaan edes kristillisenä.
Kristuksen sovitustyö, usko, lahjavanhurskautus, avaintenvalta ym... tämä on luterilaista oppia. - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Velluista en tiedä. Olen tällä foorumilla siksi, että täällä keskustellaan hengellisistä asioista enemmän ja syvällisemmin kuin muilla löytämilläni, nk. kristillisillä foorumeilla yleensä.
Olen lähinnä siinä uskossa mitä Luther uskosta ja Raamatusta opetti, on kyllä muitakin, kristillisiä vaikutteita.
Monissa kohdin uskoni on samaa kuin velluilla, joskin myös eri tavoin esitettynä. Sitten on velluilla myös toimintaa jota en pidä lainkaan edes kristillisenä.
Kristuksen sovitustyö, usko, lahjavanhurskautus, avaintenvalta ym... tämä on luterilaista oppia.tarkoitatko valehtelu ja varastaminen
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
tarkoitatko valehtelu ja varastaminen
petokset juoruaminen huoruus
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kristuksen sovitustyö, usko, lahjavanhurskautus, avaintenvalta ym... tämä on luterilaista oppia.##Kristuksen sovitustyö, usko, lahjavanhurskautus, avaintenvalta ym... tämä on luterilaista oppia.##
Miten sovelletaan tuota itseesi?
Naulittiinko Luther syntiesi takia ristille?
Miksi kamkoat nimeä Jeesus?Anonyymi00007 kirjoitti:
###kuulostaa siltä että vellun lahja usko on sellainen joka uskoo niitten puolesta mut ne ei ite usko##
Tuossa on oivallusta!- Anonyymi00013
##Kristuksen sovitustyö, usko, lahjavanhurskautus, avaintenvalta ym... tämä on luterilaista oppia.##
Miksi kamkoat nimeä Jeesus?Miksi väität minun kammoavan Jeesus Nimeä?
Sinun ja etenkin kahden sivupersoonasi yhteisvastaus kirjoitukseeni on tietysti looginen, eikä muuta voisi odottaakaan. Upotusaltaassako, jossa Jumalan Itsensä lahjakaste sinusta poishuuhdottiin, heihin tutustuit?
Miksi itse valehtelet / -tte Jeesuksen omasta jonka puolesta Hän on kuollut?
Kysymys on retorinen. Tiedän kyllä vastauksenne, se tulikin jo edellä. - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Miksi väität minun kammoavan Jeesus Nimeä?
Sinun ja etenkin kahden sivupersoonasi yhteisvastaus kirjoitukseeni on tietysti looginen, eikä muuta voisi odottaakaan. Upotusaltaassako, jossa Jumalan Itsensä lahjakaste sinusta poishuuhdottiin, heihin tutustuit?
Kysymys on retorinen. Tiedän kyllä vastauksenne, se tulikin jo edellä.no kun vellu ei usko jeesukseen se uskoo seura kuntaan ja toiseen ihmiseen ja jeesuksen sijaan se kuuluu keskustaan
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
no kun vellu ei usko jeesukseen se uskoo seura kuntaan ja toiseen ihmiseen ja jeesuksen sijaan se kuuluu keskustaan
mietin vain jos vellu on elämän tapa valehtelija uskooko se että pomo antaa rahaa niin se raha pelastaa sen jos tulee tiukka hetki kun ei ole uskoa jeesukseen
- Anonyymi00016
##Kristuksen sovitustyö, usko, lahjavanhurskautus, avaintenvalta ym... tämä on luterilaista oppia.##
Miksi kamkoat nimeä Jeesus?Demonipesässä pahat henget sanailee.
Anonyymi00016 kirjoitti:
Demonipesässä pahat henget sanailee.
Tuo on todella lapsellista ja alkeellista!
Tiedät että kirjoitan totta, jolle et mitään mahda. Räkyttämälläkö kuvittelet jotain hyvää itsellesi saavan?- Anonyymi00017
Tiedät että kirjoitan totta, jolle et mitään mahda. Räkyttämälläkö kuvittelet jotain hyvää itsellesi saavan?se on helluntailainen
- Anonyymi00020
Tiedät että kirjoitan totta, jolle et mitään mahda. Räkyttämälläkö kuvittelet jotain hyvää itsellesi saavan?Räkyttämälläkö uitettu saalemkoira luulee saavansa hyvää aikaan?
- Anonyymi00025
Tiedät että kirjoitan totta, jolle et mitään mahda. Räkyttämälläkö kuvittelet jotain hyvää itsellesi saavan?Saalemi sitä, saalemi tätä, vaikka on mätä.
Anonyymi00013 kirjoitti:
Miksi väität minun kammoavan Jeesus Nimeä?
Kysymys on retorinen. Tiedän kyllä vastauksenne, se tulikin jo edellä.###Miksi väität minun kammoavan Jeesus Nimeä?#####
Kun systemaattisesti vältät käyttämästä sitä, riivaajahenki sydämessäsi ei pidä nimestä Jeesus!
###Sinun ja etenkin kahden sivupersoonasi yhteisvastaus kirjoitukseeni on tietysti looginen, eikä muuta voisi odottaakaan.###
Sinussa on myös tietäjähenki!? Tietäjähenkesi valehtelee sinulle!?
Olet se vampyyri?- Anonyymi00029
###Miksi väität minun kammoavan Jeesus Nimeä?#####
Kun systemaattisesti vältät käyttämästä sitä, riivaajahenki sydämessäsi ei pidä nimestä Jeesus!
###Sinun ja etenkin kahden sivupersoonasi yhteisvastaus kirjoitukseeni on tietysti looginen, eikä muuta voisi odottaakaan.###
Sinussa on myös tietäjähenki!? Tietäjähenkesi valehtelee sinulle!?
Olet se vampyyri?tietäjä henki ei valehtele se rienaa kuten saalemi
- Anonyymi00006
Demonipesä se jaksaa rakennella olokiukkoja. Mitäpä muutapa tällainen synninpesä voi.
- Anonyymi00021
Tuo on totta. Se ei kauaa kestänyt: demonit hänessä ovat paljastaneet itse itsensä. Kyse ei ole vain synnistä vaan todellisesta henkivallasta.
Helluntailaiset, siis peräti Saalem-srk, nykyään hyväksyy avoimesti tuollaisiakin pastoreikseen. Aiemmin ei noin ollut. - Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Tuo on totta. Se ei kauaa kestänyt: demonit hänessä ovat paljastaneet itse itsensä. Kyse ei ole vain synnistä vaan todellisesta henkivallasta.
Helluntailaiset, siis peräti Saalem-srk, nykyään hyväksyy avoimesti tuollaisiakin pastoreikseen. Aiemmin ei noin ollut.kaikki pelaavat lestadiolaisten pussiin jos vaikka haukut kadulla jotain lestadiolaiseksi se nostaa käden pystyyn ja tekee parannuksen
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
kaikki pelaavat lestadiolaisten pussiin jos vaikka haukut kadulla jotain lestadiolaiseksi se nostaa käden pystyyn ja tekee parannuksen
se on ideaali tilanne kun kaikki maailman ihmiset ovat lestadiolaisia
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
kaikki pelaavat lestadiolaisten pussiin jos vaikka haukut kadulla jotain lestadiolaiseksi se nostaa käden pystyyn ja tekee parannuksen
sanot vain itsellesi en halua olla niin kuin tuo saalemi haluan olla lestadiolainen
Anonyymi00021 kirjoitti:
Helluntailaiset, siis peräti Saalem-srk, nykyään hyväksyy avoimesti tuollaisiakin pastoreikseen. Aiemmin ei noin ollut.Kaikkein pahinta on, että kirjoitat tosissasi tuollaista!
- Anonyymi00028
Kaikkein pahinta on, että kirjoitat tosissasi tuollaista!
Etkö saalemikko huomaa olevasi pahojen henkivaltojen ohjaama kuollut kala, jossa demonit näyttää vaikuttavan voimallisesti. Sinun pitäs tehä parannus noista ja puhdistaa sielusi Jeesuksen sovintoverellä. Olet erittäin syvällä synnin vallassa pahojen henkien riivaama epäuskovainen demonipesä!
Anonyymi00028 kirjoitti:
Etkö saalemikko huomaa olevasi pahojen henkivaltojen ohjaama kuollut kala, jossa demonit näyttää vaikuttavan voimallisesti. Sinun pitäs tehä parannus noista ja puhdistaa sielusi Jeesuksen sovintoverellä. Olet erittäin syvällä synnin vallassa pahojen henkien riivaama epäuskovainen demonipesä!
Tuossa oli tunnetta mukana,-vihan tunnetta!
Sinulla ei ole esittää mitään järjellistä argumenttia, kirjoitat vain sekopäistä paasausta!
- Anonyymi00018
Uskon kohde on syntien anteeksiantamisen evankeliumi, jonka perustana on Jeesus ja Hänen sovintotyönsä. Kun uskoo omat synnit anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä, saa RAUHAN Jumalan kanssa. Silloin ei tarvitse saivarrella täällä netissä.
- Anonyymi00019
Noin ei ole Raamatussa!
miten raamatussa on
Anonyymi00019 kirjoitti:
miten raamatussa on
Ap.t. 16:31 Niin he sanoivat: "Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut, niin myös sinun perhekuntasi".
Joh. 3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
Joh. 3:36 Joka uskoo Poikaan, sillä on iankaikkinen elämä; mutta joka ei ole kuuliainen Pojalle, se ei ole elämää näkevä, vaan Jumalan viha pysyy hänen päällänsä."
Joh. 6:47 Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka uskoo (Jeesukseen), sillä on iankaikkinen elämä.###Uskon kohde on syntien anteeksiantamisen evankeliumi,###
Voit olla varma, että tuollaiseen valheeseen uskomalla
SINUN KÄY HUONOSTI!- Anonyymi00026
Ap.t. 16:31 Niin he sanoivat: "Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut, niin myös sinun perhekuntasi".
Joh. 3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
Joh. 3:36 Joka uskoo Poikaan, sillä on iankaikkinen elämä; mutta joka ei ole kuuliainen Pojalle, se ei ole elämää näkevä, vaan Jumalan viha pysyy hänen päällänsä."
Joh. 6:47 Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka uskoo (Jeesukseen), sillä on iankaikkinen elämä.ei siinä lue mitään pelastumisesta
Ja nämä sanoivat hänelle, ”usko meidän Herraamme Jeshuaan, Messiaaseen, ja sinä saat elää, sinä ja
sinun kotisi”. - Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
ei siinä lue mitään pelastumisesta
Ja nämä sanoivat hänelle, ”usko meidän Herraamme Jeshuaan, Messiaaseen, ja sinä saat elää, sinä ja
sinun kotisi”.siinä puhuttiin kun uskoo jeesukseen saa elävän uskon
- Anonyymi00030
aaamen jeesuksen nimeen aamen
- Anonyymi00034
Anonyymi00027 kirjoitti:
siinä puhuttiin kun uskoo jeesukseen saa elävän uskon
mut usko persoonalliseen jeesukseen ei pelasta
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
saalemikin voisi uskosta persoonalliseen jeesukseen muuttaa uskonsa ihan tavalliseen jeesukseen niin hänelläkin olisi taivas toivo
Anonyymi00027 kirjoitti:
Olet hauska, tragikoominen valehtelija!
Anonyymi00034 kirjoitti:
Mikä Jeesuksen persoonassa tekee Hänestä epäkelvon uskon kohteen!?
Olet SAATANAITSE, tai hänen vallassaan!Anonyymi00035 kirjoitti:
saalemikin voisi uskosta persoonalliseen jeesukseen muuttaa uskonsa ihan tavalliseen jeesukseen niin hänelläkin olisi taivas toivo
##tavalliseen jeesukseen### no se olet sinä ja sinuun minä en usko!
Jeesus tuli ihmiseksi -jolla on persoona, sinullakin on,-tosin vinksahtanut, mutta on kuitenkin!- Anonyymi00039
Mikä Jeesuksen persoonassa tekee Hänestä epäkelvon uskon kohteen!?
Olet SAATANAITSE, tai hänen vallassaan!Hillitse itsesi saalemin saatana.
Anonyymi00027 kirjoitti:
###saa elävän uskon###
Menetkö hänen kanssaan naimisiin, tai vallan sateenkaarisuhteeseen?
- Anonyymi00033
Evankeliumi on Jumala itse tuli ihmiseksi Jeesuksessa Kristuksessa: Ilosanoma Golgatan ristiltä Jeesus sovitti kaikki synnit, joka Häneen uskoo Hänellä on ikuinen elämä,
hän saa syntinsä Anteeksi kun tunnustaa ne
ihmisessä on valuvika synnin tähden jota ihminen itse ei voi poistaa vaan Jeesus on ainoa joka sen kykenee tekemään.
Ottakaa siis Jeesus sydämelle ja asukaa Jeesuksessa toimikaa rakkaudessa totuudessa todellisuudessa olette elämässä.
Rakkaus on elämän lähde Jeesus. Rakkaalla lapsella on monta nimeä.Synnit saadaan anteeksi uskolla Jeesukseen-ja kasteella!
Joh
3:13 Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa.
3:14 Ja niinkuin Mooses ylensi käärmeen erämaassa, niin pitää Ihmisen Poika ylennettämän,
3:15 että jokaisella, joka häneen uskoo, olisi iankaikkinen elämä.
3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
3:17 Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.
3:18 Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen
Mutta joka uskoo valehtelevan vl-ihmisen antamaan synninpäästöön,-tullaan tuomitsemaan!
Vaihda siis usko vl-valheeseen, USKOON JEESUKSEEN
VIELÄ KUN EHDIT!- Anonyymi00037
Synnit saadaan anteeksi uskolla Jeesukseen-ja kasteella!
Joh
3:13 Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa.
3:14 Ja niinkuin Mooses ylensi käärmeen erämaassa, niin pitää Ihmisen Poika ylennettämän,
3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
3:17 Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.
3:18 Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen
Mutta joka uskoo valehtelevan vl-ihmisen antamaan synninpäästöön,-tullaan tuomitsemaan!
VIELÄ KUN EHDIT!mikä oli pointti
Anonyymi00037 kirjoitti:
mikä oli pointti
Gal. 3:22 Mutta Raamattu on sulkenut kaikki synnin alle, että se, mikä luvattu oli, annettaisiin uskosta Jeesukseen Kristukseen niille, jotka uskovat.
Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)
Room. 3:9 Miten siis on? Olemmeko me parempia? Emme suinkaan. Mehän olemme edellä osoittaneet, että kaikki, niin hyvin juutalaiset kuin kreikkalaiset, ovat synnin alla,
Room. 3:10 niinkuin kirjoitettu on: "Ei ole ketään vanhurskasta, ei ainoatakaan,
Room. 11:32 Sillä Jumala on sulkenut kaikki tottelemattomuuteen, että hän kaikkia armahtaisi.- Anonyymi00041
Synnit saadaan anteeksi uskolla Jeesukseen-ja kasteella!
Joh
VIELÄ KUN EHDIT!mikä tämä vl valhe johon pitäisi uskoa
- Anonyymi00042
Gal. 3:22 Mutta Raamattu on sulkenut kaikki synnin alle, että se, mikä luvattu oli, annettaisiin uskosta Jeesukseen Kristukseen niille, jotka uskovat.
Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)
Room. 3:9 Miten siis on? Olemmeko me parempia? Emme suinkaan. Mehän olemme edellä osoittaneet, että kaikki, niin hyvin juutalaiset kuin kreikkalaiset, ovat synnin alla,
Room. 3:10 niinkuin kirjoitettu on: "Ei ole ketään vanhurskasta, ei ainoatakaan,
Room. 11:32 Sillä Jumala on sulkenut kaikki tottelemattomuuteen, että hän kaikkia armahtaisi.Mistäs demonipesä on sen uskon saanut?
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Mistäs demonipesä on sen uskon saanut?
Hgin Saalemista, varmaankin. Koulutettu mahd. Lehijärvellä / Iso Kirjassa väärinkäyttämään Jeesus Nimeä, alentamaan ja luomaan tuosta Nimestä epäpyhä ansa kristinuskoisille. Etsimään puutteita kristittyjen kirjoituksista, saivartelemaan mikä sana milloinkin sattuu tämän jostakin viestistä puuttumaan ja sitten vahingoniloisena väittämään tätä suorastaan tarkoitukselliseksi kielteisyydeksi. Saalem on hänen herransa ja työnantajansa tässä toimessaan.
Olen lukemattomissa viesteissäni kirjoittanut Jeesuksesta, mutta oikein seurannut: yhtäkään kertaa tuo "demonipesä" ei ole tällaiseen viestiini reagoinut. Mutta jos jonkun kerran viesteissäni ei toistu helluntailaisten itsensä pelkäksi mantrakseen alentama Kristuksen pyhä Nimi, Jeesus, hän alkaa nimitellä Jeesuksen omaa "vampyyriksi" sekä nimesi mm. Pyhän Hengen henkien erottamisen armolahjani "tietäjähengeksi".
Viimeistään tuo lause (ehkä jo aiempikin Pyhän Hengen pilkkansa) tuomitsi hänet lopullisesti.
Ei uskovien kannata eikä pidä keskustella hänen kanssaan, sillä riivaajien kanssa ei leikitä, ne ovat hänen mitättömyyttään hänessä vaikuttava vahvempi voima. Nytkin oikein koen niiden silmien suoran katseen. Senkun tuijotatte. Jeesus On Herra. Anonyymi00042 kirjoitti:
Mistäs demonipesä on sen uskon saanut?
Kysy se omalta demonipesältäsi!
Anonyymi00043 kirjoitti:
Hgin Saalemista, varmaankin. Koulutettu mahd. Lehijärvellä / Iso Kirjassa väärinkäyttämään Jeesus Nimeä, alentamaan ja luomaan tuosta Nimestä epäpyhä ansa kristinuskoisille. Etsimään puutteita kristittyjen kirjoituksista, saivartelemaan mikä sana milloinkin sattuu tämän jostakin viestistä puuttumaan ja sitten vahingoniloisena väittämään tätä suorastaan tarkoitukselliseksi kielteisyydeksi. Saalem on hänen herransa ja työnantajansa tässä toimessaan.
Olen lukemattomissa viesteissäni kirjoittanut Jeesuksesta, mutta oikein seurannut: yhtäkään kertaa tuo "demonipesä" ei ole tällaiseen viestiini reagoinut. Mutta jos jonkun kerran viesteissäni ei toistu helluntailaisten itsensä pelkäksi mantrakseen alentama Kristuksen pyhä Nimi, Jeesus, hän alkaa nimitellä Jeesuksen omaa "vampyyriksi" sekä nimesi mm. Pyhän Hengen henkien erottamisen armolahjani "tietäjähengeksi".
Viimeistään tuo lause (ehkä jo aiempikin Pyhän Hengen pilkkansa) tuomitsi hänet lopullisesti.
Ei uskovien kannata eikä pidä keskustella hänen kanssaan, sillä riivaajien kanssa ei leikitä, ne ovat hänen mitättömyyttään hänessä vaikuttava vahvempi voima. Nytkin oikein koen niiden silmien suoran katseen. Senkun tuijotatte. Jeesus On Herra.Kirjoitit minulla olevan kaksi sivupersoonaa. Silloin sinussa on tietäjähenki,-valehteleva sellainen.
Olet vain ilmanaikuinen nillittäjä, sellainen joka kulkee seurakunnasta toiseen.
Vaihdat uskonnollista suuntausta, siinä kuin sukkiasikin. Ehkä päivittäin.- Anonyymi00044
Kirjoitit minulla olevan kaksi sivupersoonaa. Silloin sinussa on tietäjähenki,-valehteleva sellainen.
Olet vain ilmanaikuinen nillittäjä, sellainen joka kulkee seurakunnasta toiseen.
Vaihdat uskonnollista suuntausta, siinä kuin sukkiasikin. Ehkä päivittäin.Helluntailainen parivaljakko: valheen ja eksytyksen henkivalta.
Minussa ei ole tietäjähenkeä, mutta Jumalan Pyhä Henki minussa asuu, huomasit sen heti kun tulin tälle foorumille ja aloitit valheellisen hyökkäyksesi. Kättelyssä leimasit minut muka srk:n johtoportaan jäseneksi ja tässä valheessasi pysyit. Totuutta sinussa ei ole koskaan ollut. Minussa asuvan Jeesuksen totuuden hengen nimesit "vampyyriksi".
Et ole itse muuten milloinkaan edes uudestisyntynyt, tämän huomaa jokainen aito Jumalan lapsi. Osut kaikissa väitteissäsi harhaan. Olet huijari monella tasolla, mutta varmasti myös tehnyt rahaa.
En vaihtele uskonnollista suuntaustani, olen aina ollut uskoltani luterilainen. - Anonyymi00045
Kysy se omalta demonipesältäsi!
Älä demonipesä kiivastu.
Anonyymi00044 kirjoitti:
Helluntailainen parivaljakko: valheen ja eksytyksen henkivalta.
Minussa ei ole tietäjähenkeä, mutta Jumalan Pyhä Henki minussa asuu, huomasit sen heti kun tulin tälle foorumille ja aloitit valheellisen hyökkäyksesi. Kättelyssä leimasit minut muka srk:n johtoportaan jäseneksi ja tässä valheessasi pysyit. Totuutta sinussa ei ole koskaan ollut. Minussa asuvan Jeesuksen totuuden hengen nimesit "vampyyriksi".
Et ole itse muuten milloinkaan edes uudestisyntynyt, tämän huomaa jokainen aito Jumalan lapsi. Osut kaikissa väitteissäsi harhaan. Olet huijari monella tasolla, mutta varmasti myös tehnyt rahaa.
En vaihtele uskonnollista suuntaustani, olen aina ollut uskoltani luterilainen.###Et ole itse muuten milloinkaan edes uudestisyntynyt, tämän huomaa jokainen aito Jumalan lapsi. Osut kaikissa väitteissäsi harhaan. Olet huijari monella tasolla, mutta varmasti myös tehnyt rahaa.###
Suosittelen sinulle tietäjähengen vaihtoa, koska taas meni pahasti huti!
##aito Jumalan lapsi##
Huono vitsi!
####Minussa asuvan Jeesuksen totuuden hengen nimesit "vampyyriksi".###
Valehtelu on leipälajisi.
Kysyin vain ,että leijutko yöllä sänkysi yllä?
Itse itsesi nimesit vampyyriksi. Olen samaa mieltä kanssasi, osuva nimi!
Viilaatko aina kulmahampaasi terävälsi kun tulet ketjuuni?
- Anonyymi00046
Uskon perusta on Jumalan armo Jeesuksen Kristuksen ristintyössä ja se on ihmisen tuolla puolen se on yksin Jumalan työ ja se otetaan uskolla vastaan ja se uskotaan todeksi
Hebrealaiskirje: 11:1 Mutta usko on luja luottamus siihen, mitä toivotaan, ojentautuminen sen mukaan, mikä ei näy. Syyn ja seurauksen laki on armoton se toimii niin henkisesti kuin fyysisesti Se on ehdoton se ei anna anteeksi, mutta Jumala on sen yläpuolella armon kanssa ja Jumala antaa anteeksi kun tunnustaa syntinsä.
Hebrealaiskirjan Uskon Merkitys
Hebrealaiskirjeen 11:1 avaa syvällisen käsityksen uskosta ja sen roolista ihmisen elämässä. Uskon ja armoa käsittelevät periaatteet ovat keskeisiä valintoja ja käsityksiä, jotka muokkaavat ihmiselämää.
1. Uskon Luonteenpiirteet
Luja Luottamus:
Usko tarkoittaa lujaa luottamusta siihen, mitä toivotaan, vaikka se ei ole näkyvissä. Tämä merkitsee sitoutumista johonkin, mikä ylittää konkreettisen todellisuuden.
Ojentautuminen:
Uskon kautta ojentautuminen tarkoittaa elämistä sen mukaan, mitä ei vielä nähdä, eli tulevaisuuden lupauksia ja Jumalan tahtoa.
2. Syyn ja Seurauksen Laki
Armottomuus:
Syyn ja seurauksen laki toimii sekä henkisesti että fyysisesti. Tässä kontekstissa se voi tarkoittaa, että teot tuottavat väistämättä seurauksia — oli kyseessä hyviä tai huonoja päätöksiä.
Ehdottomuus:
Tämä laki on ehdoton ja objektiivinen. Se tarjoaa rakenteen, jonka mukaan maailmaa ymmärretään, mutta se voi tuntua ankaralta.
3. Jumalan Armo
Yläpuolella Olo:
Jumala on tämän lain yläpuolella ja tarjoaa armon, joka mahdollistaa anteeksiannon. Kun ihmiset tunnustavat syntinsä, he saavat mahdollisuuden uudistua ja parantua.
Anteeksianto:
Anteeksianto on yksi keskeisistä teemoista Raamatussa, ja se tuo lohtua ja toivoa ihmiselämään. Jumalan armo muistuttaa, että kaikki eivät ole tuomittuja, vaan heillä on mahdollisuus muuttua.
Hebrealaiskirjeen 11:1 ja syyn ja seurauksen lain käsittely tuovat esiin uskon ja armon keskeisen roolin ihmisen elämässä. Luja luottamus ja ojentautuminen Jumalaan voivat tarjota merkityksen ja tarkoituksen, vaikka elämä tuo tullessaan haasteita ja seurauksia. Jumalan armo mahdollistaa anteeksiannon ja uuden mahdollisuuden, mikä tuo toivoa ja rauhaa.Miksi et sano heti kättelyssä että usko Jeesukseen on se tärkein asia mitä voimme tehdä? Miksi teet suoralle tielle mutkia niin paljon, että päämäärä katoaa?
Et sano siksi, kun olet vellu, sielunvihollisen työtoveri ja ylin ystävä!
Apt.
16:30 Ja hän vei heidät ulos ja sanoi: "Herrat, mitä minun pitää tekemän, että minä pelastuisin?"
16:31 Niin he sanoivat: "Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut, niin myös sinun perhekuntasi".
Tämä em oli apostolien vastaus vanginvartijan kysymykseen.
Jos vanginvartijan olisi kysynyt vellulta (tai =saatanalta) samaa, vastaus olisi ollut tällainen:
###Uskon perusta on Jumalan armo Jeesuksen Kristuksen ristintyössä ja se on ihmisen tuolla puolen se on yksin Jumalan työ ja se otetaan uskolla vastaan ja se uskotaan todeksi.###
Tuo vastaus valmistaa tien vl-valhemantra-väärennetylle "evankelJumille. "- Anonyymi00048
Miksi et sano heti kättelyssä että usko Jeesukseen on se tärkein asia mitä voimme tehdä? Miksi teet suoralle tielle mutkia niin paljon, että päämäärä katoaa?
Et sano siksi, kun olet vellu, sielunvihollisen työtoveri ja ylin ystävä!
Apt.
16:30 Ja hän vei heidät ulos ja sanoi: "Herrat, mitä minun pitää tekemän, että minä pelastuisin?"
16:31 Niin he sanoivat: "Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut, niin myös sinun perhekuntasi".
Tämä em oli apostolien vastaus vanginvartijan kysymykseen.
Jos vanginvartijan olisi kysynyt vellulta (tai =saatanalta) samaa, vastaus olisi ollut tällainen:
###Uskon perusta on Jumalan armo Jeesuksen Kristuksen ristintyössä ja se on ihmisen tuolla puolen se on yksin Jumalan työ ja se otetaan uskolla vastaan ja se uskotaan todeksi.###
Tuo vastaus valmistaa tien vl-valhemantra-väärennetylle "evankelJumille. "riivaaja hengetkin uskoo jeesukseen mut ne ei pelastu
Anonyymi00048 kirjoitti:
riivaaja hengetkin uskoo jeesukseen mut ne ei pelastu
Näytä minulle kohta Raamatusta, jossa riivaajahengille on muka luvattu pelastus!?
- Anonyymi00052
Näytä minulle kohta Raamatusta, jossa riivaajahengille on muka luvattu pelastus!?
se on sun tehtävä kukee raamattua
- Anonyymi00047
Mikä sinun substanssisi on?
- Anonyymi00049
Hän on paha ihminen, ja helluntailainen. Anna mennä ohi.
Yritys asialliseen keskusteluun on mahdotonta. Hän käyttää Jeesuksen pyhää Nimeä kuin kirosanaa, sitä turhaan lausuu, ei kunnioita, vain väkivaltansa välineenä. Valehtelee myös Jeesuksen omista, joiden puolesta Kristus on kuollut.
Lue oikein: heissä asuu Syyttäjä.
Kristityissä ja heissä on eri henki. On aina ollut eri Herra, tänä päivänä tuo on tullut aina vain selvemmäksi. Koko heidän oma fooruminsa on kristittyjen vastaista valhetta ja hyökkäystä täynnä. Mutta juutalaisten kanssa heillä on sama henki!
2. Kor. 6:14 Älkää antautuko kantamaan vierasta iestä yhdessä uskottomien kanssa; sillä mitä yhteistä on vanhurskaudella ja vääryydellä? Tai mitä yhteyttä on valkeudella ja pimeydellä? Anonyymi00049 kirjoitti:
Hän on paha ihminen, ja helluntailainen. Anna mennä ohi.
Yritys asialliseen keskusteluun on mahdotonta. Hän käyttää Jeesuksen pyhää Nimeä kuin kirosanaa, sitä turhaan lausuu, ei kunnioita, vain väkivaltansa välineenä. Valehtelee myös Jeesuksen omista, joiden puolesta Kristus on kuollut.
Lue oikein: heissä asuu Syyttäjä.
Kristityissä ja heissä on eri henki. On aina ollut eri Herra, tänä päivänä tuo on tullut aina vain selvemmäksi. Koko heidän oma fooruminsa on kristittyjen vastaista valhetta ja hyökkäystä täynnä. Mutta juutalaisten kanssa heillä on sama henki!
2. Kor. 6:14 Älkää antautuko kantamaan vierasta iestä yhdessä uskottomien kanssa; sillä mitä yhteistä on vanhurskaudella ja vääryydellä? Tai mitä yhteyttä on valkeudella ja pimeydellä?Vellulta vaikutat "Vampyyri", kun et uskalla tekisteröityä paljastuminen pelosta ,omalle vampyyri-vl-yhteisöllesi.
Mutta kiitos päivän piristyksestä ja makeista nauruista, rakas satusetävampyyri!
Jeesusta syytettiin samoin argumentin, mitä minua syytät.
Ihan vakavasti ottaen ,olen miettinyt että sinulla voi olla joku mentaaliongelma ja voit olla oikeasti vaarallinen-, sekä itsellesi että muille-. Olen eräänkin kerran ollut mentaaliongelmaisten uhkailun kohteena.
Mutta toivotaan kuitenkin, että sinulla on inkkarit kanootissa vielä ja kieli poskesxa satujasi kirjoittelet!
Älä tekeytyä miksikään "Lutherilaiseksi", vellulta olet ja pahinta lajia!- Anonyymi00053
Vellulta vaikutat "Vampyyri", kun et uskalla tekisteröityä paljastuminen pelosta ,omalle vampyyri-vl-yhteisöllesi.
Mutta kiitos päivän piristyksestä ja makeista nauruista, rakas satusetävampyyri!
Jeesusta syytettiin samoin argumentin, mitä minua syytät.
Ihan vakavasti ottaen ,olen miettinyt että sinulla voi olla joku mentaaliongelma ja voit olla oikeasti vaarallinen-, sekä itsellesi että muille-. Olen eräänkin kerran ollut mentaaliongelmaisten uhkailun kohteena.
Mutta toivotaan kuitenkin, että sinulla on inkkarit kanootissa vielä ja kieli poskesxa satujasi kirjoittelet!
Älä tekeytyä miksikään "Lutherilaiseksi", vellulta olet ja pahinta lajia!demoni pesö kuvittelee olevansa jeesus lääkkeet syömättä
- Anonyymi00054
Anonyymi00053 kirjoitti:
demoni pesö kuvittelee olevansa jeesus lääkkeet syömättä
niin ne riivaajatkin kuvittelee olevansa jeesuksia mutta aito jeesukseen uskova ei kuten demoni pesä joka uskoo persoonalliseen jeesukseen
- Anonyymi00050
Johanneksen evankeliumi:
6:29 Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Se on Jumalan teko, että te uskotte häneen, jonka Jumala on lähettänyt".
Uskosta kaikki lähtee se on Jumalan lahja Jeesus sydämessä. Uskosta lähtee teot ja ne on silloin yhtä Jumalan kanssa- Anonyymi00051
Uskon Merkitys Johanneksen Evankeliumissa
Johanneksen evankeliumin 6:29 korostaa uskon keskeistä roolia ihmisen ja Jumalan välisessä suhteessa. Uskon kautta kaikki teot ja elämämme saa syvempää merkitystä.
1. Uskon Lahja
Jumalan Teko:
Jeesuksen vastaus tuo esiin, että usko on lahja, jonka Jumala antaa. Usko ei ole vain ihmisen oma ponnistus, vaan se on Jumalan toiminnan seuraus.
Jeesus Sydämessä:
Kun Jeesus asuu ihmisen sydämessä, tämä usko muuttaa ihmisen olemusta ja suuntaa. Se vaikuttaa siihen, miten he elävät ja minkälaisiin tekoihin he ryhtyvät.
2. Uskosta Toteutuvat Teot
Teot ja Usko:
Uskosta syntyvät teot, ja kun usko on aito, ne heijastavat Jumalan tahtoa. Tällöin teot ovat yhtä Jumalan kanssa, mikä tarkoittaa, että ne ovat linjassa hänen suunnitelmansa kanssa.
Esimerkillisyys:
Uskon tuottamat teot voivat inspiroida muita ja vahvistaa yhteisöä. Ne kuvastavat elävää uskoa, joka toimii rakkauden, myötätunnon ja oikeudenmukaisuuden kautta.
3. Uskon Vaikutus Elämässä
Elämän Muutos:
Uskon voimalla voi tapahtua merkittäviä muutoksia ihmisen elämässä. Se voi johtaa kaksinkertaiseen eroamiseen vanhoista tavoista ja johtaa uusiin, Jumalan tahtoa heijastaviin teihin.
Yhteys Jumalaan:
Usko luo syvän yhteyden Jumalaan, mahdollistaen henkilökohtaisen ja intiimin suhteen, joka voi rikastuttaa elämäämme.
Johanneksen evankeliumin 6:29 korostaa uskon tärkeyttä Jumalan lahjana, joka muuttaa elämäämme ja tuo teot yhteen Jumalan tahdon kanssa. Elävä usko Jeesukseen sydämessä inspiroi hyviä tekoja ja luo syvän yhteyden Jumalaan, joka antaa elämälle merkityksen ja tarkoituksen. - Anonyymi00057
Anonyymi00051 kirjoitti:
Uskon Merkitys Johanneksen Evankeliumissa
Johanneksen evankeliumin 6:29 korostaa uskon keskeistä roolia ihmisen ja Jumalan välisessä suhteessa. Uskon kautta kaikki teot ja elämämme saa syvempää merkitystä.
1. Uskon Lahja
Jumalan Teko:
Jeesuksen vastaus tuo esiin, että usko on lahja, jonka Jumala antaa. Usko ei ole vain ihmisen oma ponnistus, vaan se on Jumalan toiminnan seuraus.
Jeesus Sydämessä:
Kun Jeesus asuu ihmisen sydämessä, tämä usko muuttaa ihmisen olemusta ja suuntaa. Se vaikuttaa siihen, miten he elävät ja minkälaisiin tekoihin he ryhtyvät.
2. Uskosta Toteutuvat Teot
Teot ja Usko:
Uskosta syntyvät teot, ja kun usko on aito, ne heijastavat Jumalan tahtoa. Tällöin teot ovat yhtä Jumalan kanssa, mikä tarkoittaa, että ne ovat linjassa hänen suunnitelmansa kanssa.
Esimerkillisyys:
Uskon tuottamat teot voivat inspiroida muita ja vahvistaa yhteisöä. Ne kuvastavat elävää uskoa, joka toimii rakkauden, myötätunnon ja oikeudenmukaisuuden kautta.
3. Uskon Vaikutus Elämässä
Elämän Muutos:
Uskon voimalla voi tapahtua merkittäviä muutoksia ihmisen elämässä. Se voi johtaa kaksinkertaiseen eroamiseen vanhoista tavoista ja johtaa uusiin, Jumalan tahtoa heijastaviin teihin.
Yhteys Jumalaan:
Usko luo syvän yhteyden Jumalaan, mahdollistaen henkilökohtaisen ja intiimin suhteen, joka voi rikastuttaa elämäämme.
Johanneksen evankeliumin 6:29 korostaa uskon tärkeyttä Jumalan lahjana, joka muuttaa elämäämme ja tuo teot yhteen Jumalan tahdon kanssa. Elävä usko Jeesukseen sydämessä inspiroi hyviä tekoja ja luo syvän yhteyden Jumalaan, joka antaa elämälle merkityksen ja tarkoituksen.saarnaisitte ensiksi tupakan synniksi niin mietitään sen jälkeen uusia mahdollisuuksia
Anonyymi00057 kirjoitti:
saarnaisitte ensiksi tupakan synniksi niin mietitään sen jälkeen uusia mahdollisuuksia
Heidän "hengen temppelissään" on savupiippu!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176339Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816167Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie696000Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443962Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452375Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42345Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1191403- 121241
- 1861085
- 59887