Huomasitko, jos tilillesi kasautuisi 10 miljoonaa liikaa rahaa?

Anonyymi-ap

Mä huomaisin.
Pohjois-Pohjanmaalla ei ole 'huomattu'.
Eikö rahan pitäminen, jos sitä ei kuulu saada, ole nirmaalikäytännössä, rikollista.
Onko tuo alue Sipilän vai jonkun muun poliitikon hyvinvoimisaluetta?
Vilma

17

259

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No ihan varmasti huomaisin. Tuliskin niin lähtisin oitis hoitamaan eläinsuojaa jyrsijöille hanketta eteenpäin. Minun ainoa unelma henkilökohtaisena saavutuksena tälle elämälle.

• Anonyymi00001

Tietysti huomaisin, jossain kohtaa. Käyttötililtäni huomaidin suht nopeasti, mutta säästötiliäni en juuri seuraile, kun ei siellä tapahdu mitään suuria muutoksia. Sieltä huomaaminen voisi kestää, kun vilkaisen ehkä kerran pari vuoteen.

• Anonyymi00002

Mä leikittelin ajatuksella, että jos N:n tililtä siirtyisi minulle ko. summa ja pankista kerrottaisiin, ettei perittäisi takaisin. N-setä olisi hyvin, hyvin vihainen.
      Mutta. Minun tulisi tajuta kämmi ja palauttaa. Tosin pikkuinen rahan lepuuttelu tilillä tuottaisi sekin jotain.
      Vilma
      Eikö aluehallinnon talousihmisiltä edellytetä jotain koulutustasoa? Palkkaa vastaan.
      Miettikääs, jos joka ministeriöstä vuotaisi moisia summia, eikä perittäisi takaisin.

• Anonyymi00003

Ohimennen sanoen, televiisorista tulee kamalasti amerikkalaisia elokuvia.
      En tykkää. Ja ne samat pyörii, pyörii, pyörii.
      Miksei eurooppalaisia leffoja?
      Vilma

• Anonyymi00004

Voisiko rahaa kadota sairaalahotelliin?
      Toimii varsin villisti?

• Anonyymi00005

En huomaisi ja pankeista kutsutaan keskustelemaan kakkukahvien kera että olis hyvä jo sijoittaa niitä kun koko ajan tulee lisää ja lisää ja pankeista sinulla on jo satoja tilejä ja et pysty enään tuhlaamaan kun enemmän tulee mitä menoihin menee

• Anonyymi00006

Ehkäpä.
      Mutta miltähän Elon Muskista tuntuu kuulla omia talouskatsauksiaan, milli sinne tai tänne.
      Kiinnosta henkilö, ehdottomasti.

-Thinksy

• Anonyymi00007

Jotenkin hän vaikuttaa liikaa maailmassa, josta jo muutenkin on tullut liian kaksinapainen.
        Kahden vanhan ruman ukon.
        Vilma

• Huomaisin välittömästi. Ottaisin selvää, ovatko nuo omia, vai vieraita? Saanko pitää, vai onko pakk palauttaa? Mistä noin suuri summa on lähtöisin ja miksi se päätyi minun tililleni? Hujataanko minua????? Kuka?

Tuossa tilanteessa minulla olisi enemmän kysymyksä kuin vastauksia. 🤔🙋‍♀️⁉️

• Riippuu ajankohdasta. jos osuu tilipäivään ja alkaisin maksaa laskuja niin kyllä sellainen summa erottuisi.

Jos tilien väliin tuollainen saapuisi niin todennäköisesti siihen ehtisi kyllä pankki reagoida ensin.

• Anonyymi00008

Nukkuisin yön yli. Ja seuraavana aamuna katsoisin olenko nähnyt näkyjä, seonnut vai onko minulla tuntematon lahjoittaja. Oikea sugersuger daddy!
      Vilma

• Huomaisin jossain vaiheessa. Mutta voisi hyvin mennä ainakin kuukausi tai pari. Ostoksia maksan tililtä tai Visalla ja laskuja voin hyväksyä mobiilisovelluksella ja missään ei kaikkien tilien saldo pomppaa silmille.

Mutta jos tässä nyt viitataan hyvinvointialueiden rahoitukseen, niin koen olevani ylipätevä keskustelemaan aiheesta tällä palstalla. Asian uutisoinnissa kyllä on kerrottu mistä on kysymys ja siitä sitten ymmärtää ken kykenee.

• Anonyymi00009

Eikös se tili tule liina täyteen noin isosta summasta? Valuu ylitse ja siksi voi jäädä huomaamatta kokonaan.

• Anonyymi00010

Jaa. Kyllähän sen huomaisi. Tilaisin kuitenkin äkkiä kaljaa ennakkomaksulla ja koko rahalla.
      Eipä voisi enää pankkikaan mitään, vaikka olisi ollut vahinko.

>simiti<

• Anonyymi00011

Kuinka monta rekallista tulisi. Ne tukkisivat tiet ja mannut. Joku voisi varovasti kysyä, eikä vähempi riittäisi. Aina vaan jarruttaisi rekka pihaan. Monta nuppia.
        Tässä olisi ihan jollekin matemaattinen päänsärky tarjolla, että montako.
        Vilma

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Kuinka monta rekallista tulisi. Ne tukkisivat tiet ja mannut. Joku voisi varovasti kysyä, eikä vähempi riittäisi. Aina vaan jarruttaisi rekka pihaan. Monta nuppia.
        Tässä olisi ihan jollekin matemaattinen päänsärky tarjolla, että montako.
        Vilma

Niin no joo. Joutuisi osalla rahoista ostaa hirmu ison säiliön, mihin kaljat voisi lorottaa.
        Eikä sekään riittäisi! Hirmu iso kylmähuonekin pitäisi rakentaa ja se täyteen krapulapitsuleita.

Voi ei! Myös jättiläis jääkaappi ja se täyteen limpparia. Lightia toki. Höh. Ei sitä kaljaan nyt paljon jäisikään. 😳

>simiti<

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Niin no joo. Joutuisi osalla rahoista ostaa hirmu ison säiliön, mihin kaljat voisi lorottaa.
        Eikä sekään riittäisi! Hirmu iso kylmähuonekin pitäisi rakentaa ja se täyteen krapulapitsuleita.

Voi ei! Myös jättiläis jääkaappi ja se täyteen limpparia. Lightia toki. Höh. Ei sitä kaljaan nyt paljon jäisikään. 😳

>simiti<

Joutuisit louhimaan kallioon bunkkerin, mikä toimisi väistäsuojana.
        Tavallaan palaisit kivikauteen.
        Kait senaikaiset ihmiset jotain sörsseleitä teki, että sai kuupan sumeaksi.
        Vai oisko sienestäneet? Nopeampi tapa.
        Vilma

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      6
      2439
    2. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      65
      2248
    3. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      198
      1270
    4. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      71
      1078
    5. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      103
      1042
    6. Martina ja Matias

Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      889
    7. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      196
      875
    8. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      10
      817
    9. Millaisia tunteita

Sinulla on minua kohtaan?
      Ikävä
      47
      769
    10. Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa

Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta
      Suhteen aloittaminen
      47
      730
    Aihe