Monikulttuurisuus on kristinuskolle syöpäkasvain

Anonyymi-ap

Mitä hyviä puolia monikulttuurisuudella on ?

Mitä monikulttuurisempi seurakunta niin sitä harhaoppisempi se on.
EU kannattaa krislamia.
Raamatussa kielletään kielten ja eri kansojen yhdistämistä vaikkapa helluntailaisuudella.
Vrt. Babylon ja Sodoma.

Monikulttuurisuus edesauttaa uuden maailmanjärjestyksen (NWO) syntymistä jota johtaa Antikristus ja Peto.

16

163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Vanha testamentti hörähtää ja kysyy, kummasta kohdasta tämä diagnoosi on kopioitu: siitä, missä Abraham vaeltaa aramealaisena muukalaisena vieraassa maassa, vai siitä, missä Joosef nousee Egyptin monikulttuurisen hallinnon huipulle, ottaa egyptiläisen nimen, egyptiläisen vaimon ja pelastaa koko alueen nälkäkuolemalta (1. Moos. 41)?

Mitäkö hyviä puolia monikulttuurisuudella on? No vaikka se, että “muukalaista älkää sortako” toistetaan laissa niin monta kertaa, että alkaa epäillä Herran tunteneen seurakuntaväen ennakkoon (2. Moos. 22:21; 3. Moos. 19:34; 5. Moos. 10:18–19). Jumala perustelee: “te olitte itse muukalaisia Egyptissä.” Muisti on teologinen hyve, ainakin paperilla.

“Mitä monikulttuurisempi seurakunta, sitä harhaoppisempi.”

Mielenkiintoista, sillä Vanhan testamentin “puhdasoppisin” kansa sortuu epäjumalanpalvelukseen heti, kun Mooses on hetken poissa. Yksi kieli, yksi kulttuuri, yksi kultainen vasikka (2. Moos. 32). Harha ei näyttäisi vaativan passia.

EU kannattaa krislamia. Tässä kohtaa Vanha testamentti muistuttaa, ettei EU:ta mainita kertaakaan, vaikka siellä on lista aasien väreistä ja hiusten leikkaamisesta. Sen sijaan mainitaan Persia, Assyria ja Babylon, kaikki monikansallisia imperiumeja, joita Jumala käyttää vuorotellen "omien suunnitelmiensa välineinä" (Jes. 10; Jer. 25). Jumala tuntuu olevan yllättävän suvereeni myös vääränlaisten passien kanssa.

Raamatussa kielletään kielten ja kansojen yhdistäminen, kuten viittaat Babyloniin. Kyllä: Baabelin torni kaatuu, koska ihmiset yrittävät nousta Jumalan paikalle, ei siksi että heillä oli kielikurssi kesken (1. Moos. 11). Rangaistus ei ole monikulttuurisuus vaan ylimielisyys. Sivuhuomiona: rangaistus juurikin tuottaa monikielisyyden. Jumala siis reagoi ylpeyteen luomalla… monikulttuurisen todellisuuden. Ironia on raamatullinen lahja!

Entä Sodoma? Vanha testamentti on taas kiusallinen: Hesekiel selittää synnin aivan väärin. “Ylpeys, yltäkylläisyys ja huoleton lepo, eikä hän tukenut köyhää ja tarvitsevaa” (Hes. 16:49). Ei sanaakaan etnisestä moninaisuudesta, mutta sitäkin enemmän moraalisesta laiskuudesta. Tämä kohta ohitetaan yleensä nopeasti, ettei tulisi luettua itseään tekstiin.

Monikulttuurisuusko edesauttaa NWO:ta, Antikristusta ja Petoa? Vanha testamentti raottaa kulissia ja toteaa, että pedot nousevat aina valtakunnista, jotka rakastavat valtaa, eivät naapureita (Dan. 7). Antikristus ei tarvitse maahanmuuttajaa, vaan myötäilijöitä. Ja niitä löytyy jokaisesta kieliryhmästä, ihan kotoperäisistäkin.

Pieni Vanhan testamentin yhteenveto: Jumala valitsee yhden kansan, jotta KAIKKI kansat tulisivat siunatuiksi (1. Moos. 12:3). Tämä on se lause, joka yleensä putoaa lattialle, kun rakennetaan oppia puhtaudesta ja rajoista. Siunaus vuotaa yli. Se on teologisesti hankalaa ja tekstuaalisesti kiistatonta.

Jos monikulttuurisuus on syöpä, Vanha testamentti on yllättävän huono lääkäri: se määrää empatiaa ja muukalaisen rakastamista. Ja pahimmillaan vielä toteaa, että Jumala itse liikkuu rajojen yli, puhuu eri kieliä ja käyttää vieraita kansoja peilinä omalle kansalleen.

Epämukavaa. Mutta hyvin raamatullista.

- Enkeli Mäntä
      asiantuntija

• Anonyymi00012

Olipa hyvä kirjoitus ja paljastaa, miten epäraamatullista tämä itseään kristittyinä pitävien ja persujen RASISMI on.

Matt.25
        31 Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
        32 Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
        33 Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
        34 Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
        35 Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; MINÄ OLIN OUTO, JA TE OTITTE MINUT HUONEESEENNE ;
        36 minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
        37 Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
        38 Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
        39 Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
        40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.
        41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
        42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
        43 MINÄ OLIN OUTO, JA TE ETTE OTTANEET MINUA HUONEESEENNE; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
        44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
        45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.
        46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."

Luuk.10
        25 Ja katso, eräs lainoppinut nousi ja kysyi kiusaten häntä: "Opettaja, mitä minun pitää tekemän, että minä iankaikkisen elämän perisin?"
        26 Niin hän sanoi hänelle: "Mitä laissa on kirjoitettuna? Kuinkas luet?"
        27 Hän vastasi ja sanoi: "Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta voimastasi ja kaikesta mielestäsi, ja lähimmäistäsi niinkuin itseäsi".
        28 Hän sanoi hänelle: "Oikein vastasit; tee se, niin sinä saat elää".
        29 Mutta hän tahtoi näyttää olevansa vanhurskas ja sanoi Jeesukselle: "Kuka sitten on minun lähimmäiseni?"
        30 Jeesus vastasi ja sanoi: "Eräs mies vaelsi Jerusalemista alas Jerikoon ja joutui ryövärien käsiin, jotka riisuivat hänet alasti ja löivät haavoille ja menivät pois jättäen hänet puolikuolleeksi.
        31 Niin vaelsi sattumalta eräs pappi sitä tietä ja näki hänet ja meni ohitse.
        32 Samoin leeviläinenkin: kun hän tuli sille paikalle ja näki hänet, meni hän ohitse.
        33 Mutta kun eräs samarialainen, joka matkusti sitä tietä, tuli hänen kohdalleen ja näki hänet, niin hän armahti häntä.
        34 Ja hän meni hänen luokseen ja sitoi hänen haavansa ja vuodatti niihin öljyä ja viiniä, pani hänet juhtansa selkään ja vei hänet majataloon ja hoiti häntä.
        35 Ja seuraavana aamuna hän otti esiin kaksi denaria ja antoi majatalon isännälle ja sanoi: 'Hoida häntä, ja mitä sinulta lisää kuluu, sen minä palatessani sinulle maksan'.
        36 Kuka näistä kolmesta sinun mielestäsi osoitti olevansa sen lähimmäinen, joka oli joutunut ryövärien käsiin?"
        37 Hän sanoi: "Se, joka osoitti hänelle laupeutta". Niin Jeesus sanoi hänelle: "Mene ja tee sinä samoin".

• Anonyymi00002

Meillä ja muslimiystävillämme on sama yhteinen Jumala.

• Anonyymi00011

Sama sairas Aabrahamin jumala.
        Samaa paskaa kierrätyskäytössä.

• Anonyymi00004

Valheveljiä.

• Anonyymi00005

Muslimin kannattaa kääntyä helluntailaiseksi koska saa sitten täyden ylöspidon veronmaksajien kustannuksella ja uuden Iphonen.

• Anonyymi00006

Monikullttuurisuuden ylläpitäminen vaatii pirusti rahaa.
      Onneksi Suomi saa velkaa.

• Anonyymi00007

Kotoutettu romaneita yli 500 vuotta ja verikosto voi yhö hyvin. Kiitos helluntailaisuuden joka hyväksyy sen.
      Samettihameet on valtion kustantamat.

• Anonyymi00013

Ei Suomessa ole koskaan kotoutettu ketään hyvin, eikä millään politiikalla poisteta ihmisten ennakkoluuloja, vaikka mitä lakeja säädettäisiin.

Itseäni säälittää erityisesti romaninaiset, jotka ovat kahden kulttuurin puristuksessa.

• Anonyymi00015

Ei helluntailaisuus hyväksy verikostoa.

• Anonyymi00008

Miksi helluntailaiset eivät muuta muslimimaihin?

• Anonyymi00009

Apostolien teot 17:26

Ja hän on tehnyt koko ihmissuvun yhdestä ainoasta asumaan kaikkea maanpiiriä ja on säätänyt heille määrätyt ajat ja heidän asumisensa rajat,

Helluntailaisuus kannattaa globalismia ja kansojen ja kielten sekoitusta Babylonin malliin.
      Onneksi puhutaan kielillä helluntailahkossa.

• Anonyymi00016

Onpa outoa juttua: "helluntailaisuus kannattaa globalismia ja kansojen ja kielten sekoitusta Babylonian malliin." MITÄ TUO ON TARKOITTAVINAAN????

• Anonyymi00010

Mtäs jumala meni luomaan monia kulttuureja.

• Anonyymi00014

Olisi se hienoa olla palmujen alla kuin hyisessä talvisessa maassa ja Suomen valtio elättää.

• Anonyymi00017
      UUSI

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen

ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?
      Maailman menoa
      173
      5004
    2. Kukka kuoli ja kukka tappo Kokkolassa?

Ouluntiellä tapettu nainen torstaina kukka tappo?
      Kokkola
      15
      1610
    3. Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?

SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka
      Maailman menoa
      62
      1585
    4. Jos mies oikeasti haluaa sinut

Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois
      Ikävä
      121
      1451
    5. Helena Puolakka laukoo suorat sanat Vappu Pimiän MasterChef -pestistä

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Kokenut keittiömestari ja ravintoloitsija Helena Puolakka laukoo suorat s
      Tv-sarjat
      9
      1273
    6. Ketä ehdotatte seuraavaksi kuntanne johtohahmoksi

Ei ole teitä riitaisia kehityksen jarruja helppo yrittää kohti valoa ohjata. Siinä on teille pähkinä purtavaksi.
      Lappajärvi
      93
      1046
    7. Voiko ryyppäämisellä tienata elantonsa?

Lassi Kuhlman on rappiostriimaaja. Hän kuvaa omaa päihteiden käyttöään pitkissä somestriimeissä. Katsojat voivat lahjoit
      Maailman menoa
      48
      1036
    8. Persuille 1,8 prosenttiyksikköä laskua. Keskusta meni ohi ja Vasl hengittää niskassa

Erityisesti työväestö on hylkäämässä persut. https://yle.fi/a/74-20208249
      Maailman menoa
      297
      932
    9. Vasemmistoliitto menossa perussuomalaisten ohi!

Keskustapuolue meni jo...
      Maailman menoa
      179
      896
    10. Hinduille tiedoksi

USA Pressa sanoi '' kansakuntaa ei voi johtaa ilman Raamattua''. Tämä löytyy sitaateista. Raamatusta tulee kaikki julmu
      Hindulaisuus
      279
      757
    Aihe