Trump uhkaa jysäyttää Suomelle jäätävät tullit – tämä on tilanne nyt
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011756999.html
Miten pitkään kansakunnat katsovat tai kuuntelevat tuon pikku pojan touhuja....kuin hiekkalaatikolla tapahtuvaa uhmaikäisen puheita.
Amerikan arvostus laskee kuin lehmän häntä hajun kera.
USA:n pikku poika johtaja
16
150
Vastaukset
- Anonyymi00001
Trump on sekaisin päästään. Muistisairaat saattavat olla aggressiivisia.
- Anonyymi00002
Niin kauan kansakuntien on vain pakko katsoa hänen touhujaan, kun USA:n asukkaat haluavat pitää hänet presidenttinään.
- Anonyymi00003
Maapallon kaksi suurinta maata ja heillä kansakuntien tyhmimmät johtajat, vain tyhmä kansa tarvii näköisensä johtajan.
- Anonyymi00004
Tulleja siellä, tulleja täällä, hiiala hiiala hei.
Yksinkertaisella narsistilla on yksinkertaiset työkalut. Tullilekaa joka vaivaan. - Anonyymi00005
Jos pelkäämme tulleja joltakin maalta, niin voisi olettaa kaupan olevan jotenkin kieroutunut. Ei kai niitä tulleja itse makseta, vaan ne ostajat ne maksavat. Jos eivät osta tuoteitamme, niin silloin niillä tuotteilla ei ole menekkiä.
- Anonyymi00006
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
No johan oli suurta ajattelua. 🤣
Ei kauppaa käydä kaupan vuoksi, vaan tarpeen vuoksi. Eli ostetaan sellaista, mitä tarvitaan. Nykyisin joillakin on kyllä mennyt ostaminen sekaisin, ja tilataan kaikenlaista rääsää, jota ei edes tarvita. Jos turvaudutaan yhteen valtioon, niin siitä ei koskaan seuraa hyvää. On älytöntä ajatella, että me tarvitaan jotain kauppakumppania maksoi mitä maksoi.
- Anonyymi00008
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
No johan oli suurta ajattelua. 🤣
Sano jo muuta, oikea neropatti. Älyn jättiläinen.
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sano jo muuta, oikea neropatti. Älyn jättiläinen.
Sinä ruutikallo et osaa muuta kuin lyhyesti pilkata, mutta mitään asiaa et saa ilmoille.
- Anonyymi00012
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei kauppaa käydä kaupan vuoksi, vaan tarpeen vuoksi. Eli ostetaan sellaista, mitä tarvitaan. Nykyisin joillakin on kyllä mennyt ostaminen sekaisin, ja tilataan kaikenlaista rääsää, jota ei edes tarvita. Jos turvaudutaan yhteen valtioon, niin siitä ei koskaan seuraa hyvää. On älytöntä ajatella, että me tarvitaan jotain kauppakumppania maksoi mitä maksoi.
Ostetaan vain kotimaista, TEMUsta on turha ostaa mitää krääsää ja turhaa. Teslat voidaan samantien pistää takaisin jenkkeihin ja ostetaan Japanilaisia tai Euroopasta.
Jenkin voidaan samantien unohtaa. SITÄ SAA MITÄ " HERRA"... NARRI HALUAA.
- Anonyymi00007
Trump tekee sitä, mitä Putin määrää, onhan nähty hänen molempien kausiensa ajan.
- Anonyymi00009
Putte kundi on kiva hessu. Ehkä
- Anonyymi00010
Ei tunnu missään, onhan se jo nähty.
- Anonyymi00013
Ihan hyvin voidaan Hornetit jättää ostamatta.... Ostetaan Ruotsalaisia mielummin.
Pitäköön tunkkinsa. - Anonyymi00014
Jäänmurtajat oli ajateltu Grönlantiin,Suomi möi halpaan hintaan tietotaitonsa jenkeille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit846004KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3165067Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202648Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei462588Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831822Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031659Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171511- 1081461
seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1181386Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331383