Miksi feministit ei puolusta Iranin naisia?

Anonyymi-ap

Tämä on erittäin hyvä kysymys, ilmeisesti haluavat että Iranin naisia alistetaan islamilla.

25

165

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mikset sinä koskaan fiksuunnut.

• Anonyymi00026

Miksi sinä et koskaan oppinut kirjoittamaan?

• Anonyymi00002

Tavallaan väärä alistaja. Ei herätä vasemmistossa, kulttuurimarxilaisissa intohimoja.

• Anonyymi00004

Vain Juutalaisten toimista raivotaan, jopa silloin kun puolustautuvat terroristeja vastaan kuten Hamasta

• Anonyymi00013

Juutalaisille raivottiin jo kun olivat vielä korjaamassa omia ruumiitaan HAMASin 7.10. iskun jäljiltä.
        Kansanmurhasta raivoavat ja 7.10. hyökänneet olivat samasta sylttytehtaasta.

• Anonyymi00005

Islamia yo-kirjoituksiin esittäneen opetushallituksen pääjohtaja on vasemmistoliiton aktiivi ja vasemmistoministerien entinen poliittinen avustaja

Opetushallituksen pääjohtajana toimii kasvatustieteen tohtori Minna Kelhä, jolla on vahva tausta poliittisessa vasemmistossa. Kelhä on vasemmistoliiton jäsen. Hän toimi vasemmistoliiton eduskuntaryhmän pääsihteerinä 2016-2019 ja eduskuntasihteerinä 2015-2016.

• Anonyymi00007

Älyäisit jo persu vaihtaa virttä.

• Anonyymi00027

Etkö kykene keskustelemaan (tästäkään) aiheesta?

• Anonyymi00008

Se on niille liian vaikea pala. Kiljuvat mielummin täällä, vaikkei aihetta ole! Siellä katkeaa nääs kaula. Eihän vihervassarikusipäätkään istu katuja tukkimassa talvella, kun nääs perse paleltuis. Tuo kertoo vain sen, mitä nössökusipäitä noi on.

• Anonyymi00015

Eivät sentään täyskusipäitä kuten Persut.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Eivät sentään täyskusipäitä kuten Persut.

Osuiko arkaan paikkaan?

• Anonyymi00009

Ovat ählyjä ja sotivat jotain pyhää sotaansa,,ei valkoista naista sellaiset ihmiset,jos nyt ihmisiä ovatkaan sitten, kiinnosta,täällä on vain krisuja tai ateisteja...muut sotikoot sotansa muualla...

• Anonyymi00010

Suomalaisfeministit ovat aina olleet huolissaan miesmuslimien hyvinvoinnista.

• Anonyymi00012

Hahhahhaaaa, totta! Ovat niin umpityhmää joukkoa.

• Anonyymi00011

Islam on kaikille femakoille ja tasa-arvon vaatijoille kuin kielletty muuri. Sen taakse ei kurkita.

• Anonyymi00016

Kielletty kiihottaa.

• Anonyymi00017

Feminismi nykyään on jotakin muuta kuin feminismi ennen. Ei tarkoita enää mitään sellaista tasa-arvoa.

• Anonyymi00018

Suomessa ei oo enää montaa naista on vaan illuja.

• Anonyymi00019

Vasemmistolaisia ovat feministit

• Anonyymi00020

Ehkä femakkoja ei enää ole, miesten ylivertaisuutta ei voi vastustaa

• Anonyymi00021

Kaiken lisäksi vielä miehet ovat kadonneet jonnekin pehmolaan halaamaan pehmolelujaan. Ei ole mitä vastustaa.

• Anonyymi00022

Eli feministit antavat hiljaisen hyväksyntäntä naisien alistamiselle ja tappamiselle islam maissa.

• Anonyymi00023

Miehet ovat luomakunnan valtiaita

• Anonyymi00024

Femakotkin sen tajunneet hiljaisuudellaan

• Anonyymi00029

Empatiataulukko tulee ja ratkaisee kaikki syrjintä ongelmat.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      87
      6042
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      328
      5240
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2668
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1865
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      104
      1682
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      112
      1546
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      121
      1430
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    Aihe