Calluppi Sonnisen onnistumisesta

Anonyymi-ap

Melko kehnosti on kausi alkanut, turhia valituksia suuri määrä ja kaikki bumerangina takaisin. Tuntuu olevan kova painostuksen alla ja sitä kautta tukee epäiltyjä rikollisia.
Arvosanat 5-10 Arvosanani 6

33

715

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Heikko on pojan aloitus, pelkää kunnanmuoria liikaa arvosana: 6

• Anonyymi00002

Pahaan paikkaan kloppi joutui.
      KePuleitten kumileimasimeksi.

• Anonyymi00003

Olisi tarvittu oikea vahva johtaja, jolla kokemusta.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Olisi tarvittu oikea vahva johtaja, jolla kokemusta.

Eikä varmaan ole annettu oikeaa kuvaa minkälaiseen herhiläispesään joutuu ja ähtärin ongelmien laajuudesta. Liekö olisi ollut ketään hakijaakaan

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Eikä varmaan ole annettu oikeaa kuvaa minkälaiseen herhiläispesään joutuu ja ähtärin ongelmien laajuudesta. Liekö olisi ollut ketään hakijaakaan

Kertoo vaan typeryydestä ellei selvittänyt asiaa ennen tänne tuloa.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Kertoo vaan typeryydestä ellei selvittänyt asiaa ennen tänne tuloa.

Aika huonosti oli tehnyt ”kotiläksyt”, kun ei varmaankaan selvittänyt millaiseen paikkaan ja tehtävään oli tulossa. Ähtäri on paikka, jossa johtajalla pitää olla kokemusta ja kovaa luonnetta. Muuten viedään kuin sitä kuuluisaa pässiä narussa.
        Näitä aina silloin tällöin tulee johtotehtäviin, jotka eivät ole vielä ”kuoriutuneet” ja osa munankuoresta vielä roikkuu päälaella. Mutta voihan sitä aina yrittää johtaa.
        Mutta valitettavasti kovin hyvin ei ole mennyt: 5

• Anonyymi00004

Onneton alku ei voi muuta sanoa 6

• Anonyymi00005

Ei noin kokemattomalta voi odottaa yhtään mitään , sama asioitten salailu jatkuu arvosana 5

• Anonyymi00006

Ei Sonninen tajua, että aina pitää tehdä niin kuin DI apulaissheriffi sanoo.

• Anonyymi00008

4 olen todella pettynyt, turhiin valituksiin Sonnisen hallinto tuhlannut paljon rahaa.
      Viimeinen KHO päätös nöyryyttävä tappio. Nortusen jutut kaikkiin turhat luvan haut.

• Anonyymi00011

Nämä annan vielä anteeksi oppirahoina, jos ottaa opikseen. Ei ole helpossa paikassa uraansa aloittamassa. Väliarvio 6 tästä valituslupa-asiasta johtuen, mutta uskon ja toivon että parantaa, kun saa kokemusta.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Nämä annan vielä anteeksi oppirahoina, jos ottaa opikseen. Ei ole helpossa paikassa uraansa aloittamassa. Väliarvio 6 tästä valituslupa-asiasta johtuen, mutta uskon ja toivon että parantaa, kun saa kokemusta.

Ikävää, että otettiin harjoittelija maksamaan oppirahoja.

• Anonyymi00010

Joutui nii huonoon tilanteesee heti alkuu ettei voi alkaa arvostelemaan
      Katotaa miten sit etenee kun nää vanhat sonnat on lapioitu päiväjärjestyksestä

• Anonyymi00013

Tottakai voi! Ei tämä ole mikään koulun harjoittelupaikka.

• Anonyymi00017

Hän on sanonut. Jos olisi tiennyt Ähtärin ongelmien laajuuden. Olisi harkinnut tarkemmin tänne tuloa. JOS NYT JÄTETTÄIS TURHAT VALITUKSET. NIIDEN OIKOMINEN EI HALPAA.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Hän on sanonut. Jos olisi tiennyt Ähtärin ongelmien laajuuden. Olisi harkinnut tarkemmin tänne tuloa. JOS NYT JÄTETTÄIS TURHAT VALITUKSET. NIIDEN OIKOMINEN EI HALPAA.

Jos nyt vaan tehtäis aluksi vaikka vain laillisia päätöksiä.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Tottakai voi! Ei tämä ole mikään koulun harjoittelupaikka.

Valittajat voi itse kokeilla korjata tuon sopan mitä siellä on ja luultavasti lisää löytyy kokoajan
        Henkilökuntaa tarvitaan vaihtoon ja nuo hämäräpäätöksissä mukana olleet kaikki vaihtoon ilman armoa.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Valittajat voi itse kokeilla korjata tuon sopan mitä siellä on ja luultavasti lisää löytyy kokoajan
        Henkilökuntaa tarvitaan vaihtoon ja nuo hämäräpäätöksissä mukana olleet kaikki vaihtoon ilman armoa.

Kyllä nyt on viranhaltijoilla syytä skarpata ja tarkistaa valmisteltavien asioiden lainmukaisuus, mutta myös luottamustehtävissä toimivien tulee perehtyä asioihin lain edellyttämällä tavalla ja puuttua myös rajatapauksiin. Maine haitan syy ei ole oikeuksiaan puollustavissa kuntalaisia vaan ja ainoastaan viranhaltioissa ja luottamushenkilöitä, jotka ovat laittomuudet sallineet.

• Anonyymi00014

Täydellä palkalla Sonninen käsittääkseni on eli jotain pitäisi saada aikaan kuin turhia valituksia. 6

• Anonyymi00015

Liisa ottaa tilanteen haltuun.

• Anonyymi00016

Hallintojohtaja, joka on lakimies, pitäisi ymmärtää mutta hänen valmistelemat valitukset juuri ovat kaikki kaatuneet, ensin hallinto-oikeudessa ja sitten vielä lisävalituksen jälkeen korkeimmassa hallinto-oikeudessa. Keskustalla ja sdp:llä on riveissään lautamiehiä jotka ovat vannoneet tuomarivalan, miksei hän käytä heidän ammattitaitoaan hyväksi jos kerran omat eivät riitä.

• Anonyymi00019

Salli mun nauraa demarien lautamies

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Salli mun nauraa demarien lautamies

onko sdp lautamies epäiltyjen joukossa?

• Anonyymi00022

Varmaan pettyneen oloinen olo, kepu lupasi maat ja taivaan taivaan mannaa, pelkkää tuskaa ja konkurssia tuli.

• Anonyymi00023

Kaupungin on turhaa valittaa Hallinto-oikeuden päätöksistä, parasta on vain myöntää, että tuli mokattua. Kaupungin vastineille nauretaan vieläkin Vaasan hallinto-oikeudessa ja kuulemma jo KHO:ssakin.

• Anonyymi00025

Jos meillä olisi ollut järkimies, esim. Sonninen kj:na silloin kun pandahössötys alkoi, emme olisi tässä liemessä nyt.
      Valitettavasti meillä oli kaksi poikasta, joilla oli pyrkyä enemmän kuin järkeä, Nisu ja Pikkumies. Olli yritti estää pahimmat mokat, mutta ei onnistunut.

• Anonyymi00026

Sonninen on jees jees mies.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Sonninen on jees jees mies.

Nisu halusi jees jees miehen hoitamaan omat likaiset työnsä.

• Anonyymi00030

Taidatte unohtaa, että kaupunginhallitus on kj.:n pomo. Ja valtuusto tietenkin ylimpänä. Nythän meillä on kaupunginhallituksessa nuori, dynaaminen ja ennakkoluuloton nainen, sorry korjaan muori, joka pistää kaiken uusiksi, sorry korjaan jatkaa vanhaa tuhoisaksi osoittautunutta polkua

• Anonyymi00031

Jos Sonninen muuttaisi linjaa eikä enää Kepun tahtiin marssisi ei kepu yksin pystyisi häntä erottamaan, kepulla ei ole enemmistöä.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Jos Sonninen muuttaisi linjaa eikä enää Kepun tahtiin marssisi ei kepu yksin pystyisi häntä erottamaan, kepulla ei ole enemmistöä.

Kokemattomuus paistaa jo siinä, että hali tänne töihin.

• Anonyymi00033

On ollut jo pitkään Nisun tuttu kaveri. Valitettavasti

• Anonyymi00035
      UUSI

Otse ongelmanne kehititte .ei suinkaan Perttu.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6062
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      339
      5387
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2717
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2625
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      87
      1912
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      105
      1707
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1591
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1553
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1474
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1423
    Aihe