Tuleeko hullu trump pesisfestareille

Anonyymi-ap

Ei ole vielä näkynyt, vaikka piti olla täällä jo vuosia sitten.

9

327

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei ole tulossa, meillä riittää omasta takaa "katsojia"!

• Anonyymi00002

Ois kyllä makiaa jos muitten maitten ja poliitikkojen hampaissa oleva Trump lakeutuisi Air Force Onella Menkijärvelle. Eräät kůsisivat hunajaa ja amerikanhymyn kera heiluttelisivat voitonmerkkiä ennen matsia.
      Vindalan Be Like a Hero -slogan leviäisi Vermontiin ja Vanuatulle saakka. Sotkamo ja Tampere jäisivät telineisiin murjottamaan kun Vindala paistattelisi julkisuudessa. Stubu kävisi Lappajärvellä golffaamassa Trumpin kanssa. Oujee! Think BIG!

• Anonyymi00003

Trump on hyvä, kommunistit eivät tykkää hänestä.

• Anonyymi00010

Trumpilla ei hänelläkään ole uusia vaatteita.

• Anonyymi00004

jo toki. käsi kädessä sen sheriffin kanssa tekevät avausheiton

• Anonyymi00005

Kunnanjohdon voisi lähettää jo nyt Vanuatulle tekemään esivalmisteluja ja tilalle voitaisiin äänestää "täysin" uudet henkilöt jotka siellä ei ole vuodesta toiseen juoneet kahvia ja syöneet pullaa naapuriliikkestä sanomatta mitään!
      Ja oltaisiin kerrankin tarjoamatta leivonnaisia mistä ei jää kieli ruskeaksi!

• Anonyymi00006

Meillä on monta ensikertalaista valtuustossa ja hyvä niin. Oppii het kättelyssä, että oma ajattelu ei ole hyvä juttu ja että kannattaa seurata johtajaa. Ei kyseenalaistaa vaikka mitä esittää kh:lle ja sitten kumileimasinpäätöksen jälkeen kh valtuustolle.

• Anonyymi00007

Minä olen kuntalainen ja nauran näille päätöksille mitä kunnassa tehdään... täällä on aivan seiväshullua väkeä pesäpallonsa kanssa joka ei kiinosta ketään ja kunta kaatuu siihen.

• Anonyymi00009

Minä haluvan Saarikentän peltofestareille Linda Lampeniuksen. Sen Euroviisukappaleessa tuskaansa vaikeroivan pojun saa jättää Pihtiputaalle. Vaimo tykkäis kun Komiat saataisi samoille festareille.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      93
      1557
    2. 72
      1244
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      89
      1203
    4. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      987
    5. 95
      919
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      40
      894
    7. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      777
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      80
      765
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      743
    10. 45
      685
    Aihe