Ei ole vielä näkynyt, vaikka piti olla täällä jo vuosia sitten.
Tuleeko hullu trump pesisfestareille
9
313
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei ole tulossa, meillä riittää omasta takaa "katsojia"!
- Anonyymi00002
Ois kyllä makiaa jos muitten maitten ja poliitikkojen hampaissa oleva Trump lakeutuisi Air Force Onella Menkijärvelle. Eräät kůsisivat hunajaa ja amerikanhymyn kera heiluttelisivat voitonmerkkiä ennen matsia.
Vindalan Be Like a Hero -slogan leviäisi Vermontiin ja Vanuatulle saakka. Sotkamo ja Tampere jäisivät telineisiin murjottamaan kun Vindala paistattelisi julkisuudessa. Stubu kävisi Lappajärvellä golffaamassa Trumpin kanssa. Oujee! Think BIG!- Anonyymi00003
Trump on hyvä, kommunistit eivät tykkää hänestä.
- Anonyymi00010
Trumpilla ei hänelläkään ole uusia vaatteita.
- Anonyymi00004
jo toki. käsi kädessä sen sheriffin kanssa tekevät avausheiton
- Anonyymi00005
Kunnanjohdon voisi lähettää jo nyt Vanuatulle tekemään esivalmisteluja ja tilalle voitaisiin äänestää "täysin" uudet henkilöt jotka siellä ei ole vuodesta toiseen juoneet kahvia ja syöneet pullaa naapuriliikkestä sanomatta mitään!
Ja oltaisiin kerrankin tarjoamatta leivonnaisia mistä ei jää kieli ruskeaksi!- Anonyymi00006
Meillä on monta ensikertalaista valtuustossa ja hyvä niin. Oppii het kättelyssä, että oma ajattelu ei ole hyvä juttu ja että kannattaa seurata johtajaa. Ei kyseenalaistaa vaikka mitä esittää kh:lle ja sitten kumileimasinpäätöksen jälkeen kh valtuustolle.
- Anonyymi00007
Minä olen kuntalainen ja nauran näille päätöksille mitä kunnassa tehdään... täällä on aivan seiväshullua väkeä pesäpallonsa kanssa joka ei kiinosta ketään ja kunta kaatuu siihen.
- Anonyymi00009
Minä haluvan Saarikentän peltofestareille Linda Lampeniuksen. Sen Euroviisukappaleessa tuskaansa vaikeroivan pojun saa jättää Pihtiputaalle. Vaimo tykkäis kun Komiat saataisi samoille festareille.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652232Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2152100- 1171418
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711180Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj161173- 1041051
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73939Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki75918Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933865