Siunausta kaikille!
Ilmestyskirjassa viitattu Pieni Kirja sekä osa Iankaikkisesta evankeliumista on julkaistu. Tällä hetkellä näihin liittyviä, erillisiä profetioita on yhteensä 120 ja kaikki nämä löytyvät myös suomennettuna pikaosoitteella: https://pienikirja.fi
Eli kyseessä on William Brooksin kirjaamat profetiat kahden vuoden ajalta ja pituutta näillä on sen verran, että näitä voidaan helposti ja tarkasti tutkia ovatko ne Raamatun mukaisia. Eikä tällöin kenellekään Raamattunsa tuntevalle pitäisi jäädä epäselväksi ovatko nämä Jumalan sanaa. Mutta kaikkea on tietenkin syytä koetella tarkasti. Suosittelen aloittamaan lukemisen järjestyksessä, koska niin se on tarkoitettu. Luvassa on syvällistä opetusta menneisyydestä ja nykyisyydestä sekä profetioita tulevista tapahtumista, jotka eivät vielä ole tapahtuneet, mutta jotka pian todistavat osaltaan näiden profetioiden oikeellisuuden. Sivun osoite on https://eyesupandopen.org/
Herramme Yeshua, Jeesus Kristus, on tulossa hyvin, hyvin pian hakemaan morsiamensa kotiin. Olkaamme siis valmiina!
---------
Tässä pieni otos: https://eyesupandopen.org/fi/prophecy/take-up-a-lamentation
[ Virittäkää valitusvirsi ]
Sanat, jotka Herra on minulle antanut, minä julistan avoimesti: Kuulkaa Herran sana!
Virittäkää valitusvirsi; totisesti, virittäkää valitusvirsi niiden puolesta, jotka vielä pitävät kiinni tästä langenneesta maailmasta. Sillä he ovat sanoneet sydämessään: "Mitä pahaa minulle voisi tapahtua? Niin kuin on ollut muinoin, niin jatkuu vielä loputtomiin; ja minä ja läheiseni elämme edelleen herkullisesti, ja me kasaamme itsellemme tämän maailman hyvyyttä ja keräämme valuuttaa, joka varmasti pelastaa meidät hädän hetkellä." Te olette sanoneet sydämissänne: "Me olemme viisaita ja me olemme menestyviä; onnettomuus ei meitä kohtaa, niin kuin se ei koskaan meitä kohtaa, sillä Jumalamme ei anna kansakuntamme sortua; sillä me olemme viisaita ja mahtavia." Paitsi että te ette ole viisaita, vaan ainoastaan omissa kuvitelmissanne; ja minä olen antanut vihollisillenne voiton teistä.
Oi, ihminen, kuka pelastaa sinut tuomion hetkestäsi, joka lähestyy koko maailmaa? Pelastavatko johtajanne teidät? Totisesti minä sanon, etteivät pelasta, kadotuksen lapsi lähestyy ja liikkuu jo avoimesti keskuudessanne, johdattaen monia harhaan kauniilla sanoilla ja imartelevilla puheilla. Pelastaako rahanne teidät? Ei, kaikki aarteenne julistetaan hetkessä arvottomiksi, eikä elämänne töistä, joita ahneesti haalitte, tule hyvitystä. Oi, jospa ette olisi hylänneet Herran teitä ja olisitte rakastaneet lähimmäistänne ja auttaneet tarvitsevia runsaudellanne.
Mutta ei, te haalitte juuri sitä yltäkylläisyyttä, jonka Jumala on teille antanut, tyydyttääksenne sielunne. Totisesti, minä olen antanut monille teistä enemmän kuin tarpeeksi itsellenne ja lähimmäisenne siunaamiseksi; mutta ei, te olette sanoneet: Minä pidän tämän suuren yltäkylläisyyden itselläni, sillä Jumala on varmasti siunannut minua oman hyvyyteni ja voimani tähden. Katsokaa, minä kerron teille asian ennen kuin se tapahtuu, jotta onnettomuutenne hetkellä muistaisitte minun ääneni ja suuni sanat, jotka olen profeettojeni kautta ilmoittanut. Sillä en minä lähetä heitä puhumaan omiaan, vaan lähetän heidät varoitukseksi teille, jotta vielä voisitte pelastaa sielunne kääntymällä minun, Herran Jeesuksen Kristuksen, puoleen, joka voi teidät pelastaa täydellisesti. Mutta te olette sanoneet sydämessänne: Pelastus? En minä pelastusta tarvitse, sillä olen ihana sellaisena kuin synnyin. Kuitenkin syntinne ovat löyhkä isäni sieraimissa, ja maa on mädäntynyt pahuutenne tähden. Ettekö tiedä, että te synnyitte kuolleina rikoksiinne ja synteihinne, turmellen koko luontonne?
Vaikka minä antaisin teille uuden, puhtaan luonnon, te pidätte uhrini arvottomana ja tarraudutte mätään lihaanne.
Virittäkää valitusvirsi kerran suuren kansakuntanne ihmisten puolesta, jotka torjuvat minun ääneni. Sillä suuri suru ja tuska on äkkiä teidän päällenne tuleva. Tulee mahtava järistys, ja minun mahtava taivaan sotajoukkoni antaa sataa suurta tuhoa suurelle portolle, eikä hän enää koskaan nouse, vaikka jäännös pelastetaan. Jopa teidän onnettomuudessanne ja tuhossanne, joka varmasti lähestyy, minä lähetän profeettani teidän luoksenne. Te tunnette heidät heidän hedelmistään, sanoistaan ja parantamisistaan; monia parantumisia ja ihmeitä minä teen heidän kättensä kautta. Silti monet tuhoutuvat ja kuolevat synteihinsä, mutta hiljaiset perivät maan; sillä minun perintöni on minun mukanani, valmiina jaettavaksi uskollisille. Kuinka kauan voin ojentaa käteni vastustavalle kansalle, joka nousee minua ja minun teitäni vastaan ja petoksessaan julistaa itsensä vanhurskaaksi Jumalan edessä omissa likaisissa vaatteissaan?
Ilmestyskirjan luvun 10 Pieni Kirja
Anonyymi-ap
0
113
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit856020KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3195117Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei482599Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831832Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1091497
seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191402Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393