Trump on ollut vasta vuoden presidenttinä ja saanut oman maansa ja myös muun maailman sekaisin - hajoita ja hallitse tyylillä. Tämä vajakki johtaa uhkailemalla ja kiristimällä. Moista pahasti luonnehäiriöistä tyyppiä pitää mielistellaä ja varoa, ettei ukko suuttuisi ja ala uhkailemaan ja kostamaan.
Mitä se kerto Amerikan kansalaisista, että antoivat äänensä moiselle hullulle? Mutta historia on myös todistanut, että tällaisillä hulluilla on ollut yleensä huono loppu.
Voi aikoja, voi tapoja!
Amerikkalaiset valitsivat mielipuolen presidentiksi
6
103
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kaksikin niitä on, lännessä Trump ja idässä Putin.
Kiinan Xi on hissukseen ja katselee maailman menoa silmät sirrillään, kasvoilla aasialaisen hillitty ilme...- Anonyymi00002
Kannattaa muuten muistaa, että Kiinassa keksittiin aikanaan ruuti ja paperi ja pantiin silkkitoukat töihin...
Ja siellä päin taitaa kansainvälisten tilastojen mukaan älykkyysosamäärä olla maailman huippua. - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kannattaa muuten muistaa, että Kiinassa keksittiin aikanaan ruuti ja paperi ja pantiin silkkitoukat töihin...
Ja siellä päin taitaa kansainvälisten tilastojen mukaan älykkyysosamäärä olla maailman huippua.Päivänselvä asia,että putin on Trumpin hyvä kaveri ja Trump pelaa putinin pussiin koko ajan. Eikö nyt tyhmät poliitikot Euroopassa ole vielä tätä tajunneet. Nyt on aika herätä.
- Anonyymi00004
Sellaiset äänestäjät kuin itse äänestetty 🤪
- Anonyymi00007
Edustaa kansaa ja kansan äota
- Anonyymi00006
Caligula 2.0
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1066756KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3786387Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei613198Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521132689Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082330- 1251824
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro201677Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341495Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821357- 741247