Komiat-yhtye on suomalaisten tanssilavojen suosikki - Nyt UMK:ssa!

39

1198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Euroviisuissa ei voi soittaa lavalla mitään soitinta, joten kovin komiaa se esitys ei ole

      • Anonyymi00010

        Tuo taustanauha touhua on ollut jo n.25 vuotta. Puusilmät ei olisi huomannut mitään, jos ei sitä olis nyt tuotu vouhottaen esille.


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Tuo taustanauha touhua on ollut jo n.25 vuotta. Puusilmät ei olisi huomannut mitään, jos ei sitä olis nyt tuotu vouhottaen esille.

        Niin, vuodesta 1999 on ollut ennakkoon äänitetyt taustanauhat. Porukka varmaan luulee, että Lordikin soitti livenä.
        Mutta joo, ei pure humppa maailmalla eikä pelkoa, että Komiat pääsee edes Suomea edustamaan.


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Tuo taustanauha touhua on ollut jo n.25 vuotta. Puusilmät ei olisi huomannut mitään, jos ei sitä olis nyt tuotu vouhottaen esille.

        Kaikkihan tuon on tiennyt, ennen ne soittajat oli lavalla.


    • Anonyymi00002

      Ei ole Euroviisuihin sopiva kappale,tanssilavoille kyllä.

    • Anonyymi00003

      Lululai on normaali tasapaksu tanssikappale, ei euroviisuainesta!

    • Anonyymi00005

      No eipä voi kehus kaikki tasapaksuja. pitääkö koko vuosittainen ohjelma olla kun tiedot vuoti ennakkoon, meillä aika onnetonta artistia Diandra, Alma ehdolle, kiitos

    • Anonyymi00006

      Hyvä tanssiorkkahan se on..mutta? epäilen ettei tällaseen kilpailuun ehkä toimi? No saas nähä.

      • Anonyymi00039

        Hakevat näkyvyyttä itselleen, kesäksi keikkoja ja lisää keikkaliksaa. Nuo toimii, mutta että tasapaksu kipales viisuihin?


    • Anonyymi00007

      Mielestäni tuo umk-renkutus voi jopa toimia, koska onhan se melko eksoottinen.
      Ja myös esim. Suomalainen Ievan polkka on maailmankuulu sävelmä, jota käytetään yhdessä jos toisessa yhteydessä nykyään.

    • Anonyymi00008

      Jo UMK.hon pååseminen on voitto esiintyjälle. Kutakuinkin jokaisesta ehdokkaastakin on joka vuosi tullut radiohitti, tulipa UMKssa monenneksi hyvänsä. Euroviisuissa on totuttu, että Suomesta tulee persoonallista musiikkia ja tyylilajit vaihtuu, joten jos sinne asti lento kantaa, kaikki on mahdollista. Ei anneta 'sian syödä kirkkoeväitä ' jo etukäteen.

    • Anonyymi00009

      Eikähän Komiat hae lisää tunnettavuutta ja pääsyä isojen artistien joukkoon. UMK.lla saa nykyään hyvän hypen. Miettii vaikka Kuumaa yhtyettä.

    • Anonyymi00011

      Meni maku koko Komiat yhtyeeseen. Lähteä nyt edes ehdolle sateenkaariväen bileisiin. Muutenkin solistilla on jotenkin hentoinen ääni, kuin naisella.

      • Anonyymi00016

        Onneksi kaikki eivät ole yhtä ahtaita kuin sinä. Avarru.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Onneksi kaikki eivät ole yhtä ahtaita kuin sinä. Avarru.

        Voi voi. Kyllä meitä järkevästi ajattelevia on paljon.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Voi voi. Kyllä meitä järkevästi ajattelevia on paljon.

        Aha, se näkyy sekä kuuluu melkein kaikkien palstojen ketjuissa. Todella. Hah.


      • Anonyymi00028

        Onneksi ei kimeä naisääni tai viskibasso.


    • Anonyymi00012

      Tuleeko UNK kisoihin.
      LetkajenkkaHumppaTangoValssiFox kappale.

    • Anonyymi00013

      varmaan on nuorten naisten / tyttöjen kovassa suosiossa ja hyviä soittajia, mut solistin ääni näin aikuiseen makuun on liian hento,ehkä naisellinenkin hieman kyllä, sitä on miehen äänis tottunut tummempaan sointiin , mut suosio on heil hyvä omassa "genressään " kyllä. no tiiän et äänikin aikojen saatossa tummenee,jos niinkauan laulaa ja jatkaa hommaa.

      • Anonyymi00019

        Nestorin kaksosveli Aleksi ei ole rokkilaulaja. Humppaa ja iskelmää voi laulaa kapeammallakin äänialalla.


      • Anonyymi00029

        Ei kaikille tule viskibassoa kuten sinun porukoissa. Äänessä ei mitään vikaa ja kehuttu paljon, mutta kappale tuskin pärjäisi vaikka toiseksi katsotuin suomalaisista onkin.


    • Anonyymi00014

      Ei tule todellakaan menestymään, toivottavasti ei valita: juntit voi menestyä ainostaan tanssilavoilla kesäaikaan!

    • Anonyymi00015

      Mielestäni kaikki UMK-ehdokkaat ovat olleet melko hyviä,jopa Sinikan kappale pienen alkujärkytyksen jälkeen,varsinaista timanttia odotellaan..

    • Anonyymi00020

      Tanssilavat edustaa aina vaan ikivanhaa lehmämarkkina-perinnettä. Suurin osa naisista istuu odotellen, että jospa joku hakisi. Aivan, jopa tunti naistenhakua! Tanssiparit ovat usein tulleet yhdessä, tyylit testattu moneen kertaan. Uusia ja vieraita ei haeta. Tutuilla pareilla onkin varmaan kivaa ja saa mukavaa liikuntaakin. Moni nainen turhautuu ja lähtee kotiin. Tanssimatta kertaakaan. Ellei ole saanut raahattua naistenhaulla jotain hikistä urosta lattialle.
      Kivaa lavoilla VOI olla, mutta ei kaikilla!

      • Anonyymi00022

        Ei liity aiheeseen.


    • Anonyymi00023

      Juntteja koko porukka.

    • Anonyymi00024

      Kisa kovenee,myöskin Chachin viisu melkoisen hyvä,nyt on vaikea sanoa kuka olisi se paras ehdokas

      • Anonyymi00025

        Näistä ehdokkaista on helppo valita paras vaihtoehto. Sinikka Monte. On aivan valmis lähetettäväksi euroviisujen loppukilpailuun.


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Näistä ehdokkaista on helppo valita paras vaihtoehto. Sinikka Monte. On aivan valmis lähetettäväksi euroviisujen loppukilpailuun.

        Vähiten katseluita, eikä ihme, erikan tasoa.


    • En tiedä onko ihan Euroviisuihin sopiva, mutta eihän sitä koskaan tiedä. Voittihan takavuosina vaikka Portugalin Salvador Sobralkin, vaikka hänen kappaleensa ei ollut tyypillinen euroviisukappale. Mutta kyllä Pete Parkkonen ja Linda Lampenius voittavat ja ehkä kakkoseksi tai kolmoseksi tulee Antti Paalanen kappaleellaan "Takatukka".

      • Anonyymi00026

        Radiossa Komiat hyvä, mutta viisuihin sopii paremmin Pete. Kaksi suosituinta ovat näköjään.


      • Anonyymi00026 kirjoitti:

        Radiossa Komiat hyvä, mutta viisuihin sopii paremmin Pete. Kaksi suosituinta ovat näköjään.

        Jep. V iisuihin sopii ehkä paremmin Pete Parkkonen & Linda Lampenius.


      • Anonyymi00031
        Norppa83 kirjoitti:

        Jep. V iisuihin sopii ehkä paremmin Pete Parkkonen & Linda Lampenius.

        Luulenpa, että Komiat pärjäisi parhaiten meidän ehdokkaista.
        Minä en yhtään muista, mitä Pete ja Linda esittivät, mutta yhtenä aamuna heräsin, kun kuuntelin Lululaita ihan fiiliksissä, kunnes äkkiä tajusin, ettei sitä oikeasti kuulunut mistään. Minä näin unta siitä, heräsin siihen ja siinä unen ja valveen rajalla vielä kuulin sen niin elävästi ja sitten hihittelin huvittuneena, että on ne Komiat hyviä ja kappale on ihana.


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Luulenpa, että Komiat pärjäisi parhaiten meidän ehdokkaista.
        Minä en yhtään muista, mitä Pete ja Linda esittivät, mutta yhtenä aamuna heräsin, kun kuuntelin Lululaita ihan fiiliksissä, kunnes äkkiä tajusin, ettei sitä oikeasti kuulunut mistään. Minä näin unta siitä, heräsin siihen ja siinä unen ja valveen rajalla vielä kuulin sen niin elävästi ja sitten hihittelin huvittuneena, että on ne Komiat hyviä ja kappale on ihana.

        Olikohan suomipop, tulee tuo monta muuta viisukappaletta usein. Ei mainoksia mutta liikaa samoja kappaleita.


      • Anonyymi00031 kirjoitti:

        Luulenpa, että Komiat pärjäisi parhaiten meidän ehdokkaista.
        Minä en yhtään muista, mitä Pete ja Linda esittivät, mutta yhtenä aamuna heräsin, kun kuuntelin Lululaita ihan fiiliksissä, kunnes äkkiä tajusin, ettei sitä oikeasti kuulunut mistään. Minä näin unta siitä, heräsin siihen ja siinä unen ja valveen rajalla vielä kuulin sen niin elävästi ja sitten hihittelin huvittuneena, että on ne Komiat hyviä ja kappale on ihana.

        Komiat-yhtyeen Lululai-kappaletta on soitettu Ylen olympialähetysten yhteydessä monta kertaa. Kappaleesta on näköjään tullut jonkinlainen hitti.


      • Anonyymi00037
        Norppa83 kirjoitti:

        Jep. V iisuihin sopii ehkä paremmin Pete Parkkonen & Linda Lampenius.

        Ruotsalaiset valitsivat viime vuonna suomalaiset laulamaan saunalaulua ja tulivat neljänneksi.


    • Anonyymi00035

      Kaikkihan tulee valmiilta taustanauhoilta.
      Tai on tosiaankin tullut jo iät ja ajat.
      Värivalot vilkkuu ja välkkyy,tuulikoneet puhaltaa.
      Byrotekniikka toimii,artisti / artistit on laulavinaan.
      Sätkynukkelauma hyppii taustalla.
      Kolmensoinnun konepoppia tulee nauhalta.
      Esitys alkaa,kuuluttakaa artistit lavalle,käynnistäkää nauhuri.
      Tässähän sitä eurohumppaa sitten onkin ihan tarpeeksi.

      • Anonyymi00036

        Laulaa ne oikeasti, vain musiikki tallenteelta.


    • Anonyymi00038

      Komiat Euroviisuihin, niin pärjätään.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      878
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe