ja se kyllä huomaa palstallakin. Suurin osa jutuista on lapsellista öyhötystä, monet ovat niin järjettömiä etteihän niitä normaalit ihmiset tee.
Maailman menoa onkin varmaan surkein "keskustelupalsta" mitä löytyy, kaikki sekopäät ja häiriköt kerääntyy tänne.
Avohoitopotilaiden määrä lisääntynyt
12
132
Vastaukset
- Anonyymi00001
Onneksi ei avohaavat ole lisääntyneet.
- Anonyymi00002
Typeriä provoja tehdään, eli otsikko ja yksi lause. Ei mitään tolkkua.
- Anonyymi00017
Jep.
- Anonyymi00003
Muutama ikityötön vasemmistolainen häiriköi.
- Anonyymi00004
no helpottiko nyt ?
- Anonyymi00006
Valitettavasti en, pääsisin helpommalla kuin nyt olemalla töissä.
- Anonyymi00009
Joo, toi yks hullu selittää pefofiliasta jatkuvasti, vassari mikä vassari.
- Anonyymi00010
Senhän aloittaja itse hyvin tietää!
👀🤣- Anonyymi00014
Eikö psyykelääkitys auta sua?
- Anonyymi00015
Monet palstalaisista ovat vasta 19v kuten kanadan maajoukkueen kapteeni. Heistä suuri osa on jo nyt kelan asiakkaita ja päivät kuluvat rahan haalimiseen iltakaljoja varten.
- Anonyymi00016
Niin olen tavallaan avohoidossa, mutta en syö enään lääkeitä, mutta pitää käydä tapaamassa virkailijaa terveyden hoitajaa kerran jotain kolmessa kuussa vielä. Mutta vähän siksi ehkä että en uskaltanut täysin avautua systeemille mahdollisista psykoosin syistä heti alussa, tai muista koska pelkäsin että joudun ikuisesti laitokseen tai minua aletaan syyttämään jostain jota en ole tehnyt, niin he eivät ehkä saaneet selville täysin mistä sairauskohtaukseni johtui.
- Anonyymi00018
Vassut on kovia häiriköimään.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770