Miksi jotkut ostavat ihan paskoja autoja?

Anonyymi-ap

Aika paljon näkee mm. land rover discoveryä, skodia, daciaa, jne. Miksi jotkut haluavat vikapesän ja harmin kappaleen???

9

154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Miksi mitäkin. Onko se sinun huoli jos ostavat.

• Anonyymi00002

Kerrotko sitten mikä pitäisi ostaa? Keksin takuuvarmasti ainakin 3 syytä miksi sitä autoa ei ainakaan kannata ostaa.

• Anonyymi00003

Olen vuosikaudet yrittänyt selittää, että ostakaa uudempia autoja, siis
      sellaisia, 5 - 8 vuotiaita, mielellään alle 100.000 km ajettuja.
      Jos joku tähän sanoo, ettei ole varaa, niin sitten on vain käveltävä.
      Miksi kukaan ei huomaa niitä rahamääriä, joita syydetään kaiken maailman paaliromuihin?!
      Niihin uppoaa kaikki säästöt ja kenties velatkin, jos oikein huono tuuri käy.

• Anonyymi00006

Monet ostaa ihan pa*koja Toyota romuja. sitä voi ihmetellä että miksi ihmeessä.

• Anonyymi00007

No taas Toyota mainittu😁😁 ei ainakaan minulla ollut yhtään paskaa toyotaa. Olen aika uusi toyotakuski 2011 aloitin. Hyvin ovat pelanneet pienillä kustannuksilla. Sitä ennen vag-vehkeitä , ei niin hyviä, mutta kuitenkin niilläkin selvisin ihan kohtuullisesti. 1 bemari se oli maanantai kappale. Subarua , datsunia, Nissaniaollut myös. Impreza oli hauskin, mutta nykyään heikko saatavuus. 47 vuotta olen autoilla ajellut.

• Anonyymi00008

Mazda on liian aliarvostettu suomessa.

Mazdan kuuluisi olla toyotan jälkeen myydyin automerkki, sillä tekevät pirun hyviä autoja

• Anonyymi00009

Homda tosin on parempi. Tämänhän tietävät kaikki.

• Anonyymi00011

Auton ostaminen on nykyajan alkemiaa ja vaatii AMK-tutkinnon tai kuukausien nettisalapoliisityöta ja analyysia. Ostaja joutuu myös tekemään ideologisia päätöksiä, puntaroimaan taloudellisuutta, ekologisuutta, arvoja, muiden mielipiteitä ja jos ja vaikka mitä muuta tekniikan lisäksi. Osalla ihmisistä on niin paljon muuta elämässään menossa, että em. ei riitä aikaa, eikä mielenkiintoa. Heillä on tarve autolle, joten he marssivat autokauppaan, joka on sopivasti matkan varrella. Myyjät ovat taitavia ja kauppa käy. Itse olen ruuhkavuosina ostanut n. vuoden ikäisiä autoja hyvin palvelevasta autoliikkestä (VW, Audi) ja ollut palveluun ja autoihin tyytyväinen. Vasta myöhemmin luin netistä, että olen tehnyt vääriä valintoja ja ajanut huonoilla autoilla yli 50 tkm vuosittain yli 20 vuoden ajan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      220
      14797
    2. Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.

Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m
      Joensuu
      18
      2180
    3. Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa

Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?
      Ikävä
      38
      1853
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      137
      1232
    5. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      95
      1220
    6. Varmaan koet, ettet ole tehnyt mitään väärää

Mutta olet sinä tehnyt.
      Ikävä
      22
      1100
    7. Huomioon ottaminen

Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin
      Ikävä
      30
      882
    8. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      73
      765
    9. Sinkkusiskoni pliis kertokaa

Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex
      Sinkut
      80
      703
    10. Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit

Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t
      Ikävä
      80
      698
    Aihe