Tuomioistuimen eteen

Anonyymi-ap

”Sillä kaikkien meidän pitää ilmestymän Kristuksen tuomioistuimen eteen, että kukin saisi sen mukaan, kuin hän ruumiissa ollessaan on tehnyt, joko hyvää tai pahaa.”
2 Kor 5:10

8

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

viimeisellä tuomiolla sulkaa vasten sydän punnitaan miten on elänyt 🤔
      eli olette ihan egyptin uskontojen lahko

• Anonyymi00002

Jumala kutsuu meitä yksilöllisesti kristinuskoon, johdattaen, kylväen, vaikuttaen, jokaiselle parhaimmalla tavalla. Ihmisten avulla, tai yksin kammiossaan. Jeesuksen sovitustyön hyväksytysti vastaan ottaneet henkisielut, siirtyvät suoraan Jumalan ikuiseen lapseuteen, eikä heillä ole mitään kadotustuomiota, jos he pysyvät uskossaan. Jeesus on armollinen tuomari, Hän näkee teoissa, ihmisen potentiaalin. "Minun oli nälkä ja te annoitte minulle ruokaa," periaate on vahva puolustus niille, joiden nimi ei löydy elämänkirjasta. Jeesus näkee olosuhteet, joista johtuen Jeesuksen tuntemus jäi vähäiseksi, tai kokonaan pois. Isä Meidän, haluaa kaikkien pelastusta ikuiseksi lapsekseen ja Jeesuksella on kaikkivaltiaan armollinen valta. Hän erottaa erehtymättä pahuuden pois, Isänsä valtakunnasta, joka omistetaan hyvyyden lopullisesti valinneille.

• Anonyymi00003

aku ankka on niin hyvä , kiitos aku kiitos kiitos

• Anonyymi00006

Uskotko itekkään tollaseen soopaan eli paskaan,jeesus on homo eikä mikään tuomari.Sitäpaitsi oikea jumala joka on kaikien yläpuolella on ????? Empäs kerrokkaan mutta vihjeenä on olemassa kirja nimeltä Koraani,kannattas ehkä vilasta sitä kirjaa.Erotkaa kirkoista sillä mitä te sieltä saatte?

• Tuomio istuimen edessä, uskoville sanotaan, tulkaa minun isäni siunatut omista se valtakunta, joka on ollut maaiman perustamisesta saakka.

• Anonyymi00004

kukas siellä on tuomitsijana ja mitä käytetään todistajina , ajatuksiako ???

• Uskovilla on lohdullinen paika tuomio istuin, siellä julistetaan tulkaa mun isäni siunatu.

• Anonyymi00005

Kuule,se jeesus on runkannut minua kahdesti,5v. ja kun olin kolmekymppinen.Juu ja jeesus on myöntänyt olevansa homo ja minun tapauksessa myös lapsiinsekaantuja.Kuka joutuu semmosen sairaan jeesuksen tuomittavaksi varsinkaan jos ei ole juutalais kristitty.Sitä paitsi Allah on ainoa oikea Jumala jolla on valta kaikkiin.Ote Islamin teksistä:Allah on ystävällinen palvelijoilleen,hän antaa ravintoa kenelle tahtoo ja hän on kaikkivaltias,mahtava ja kallisarvoinen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      278
      2593
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      77
      2443
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      54
      2192
    4. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      70
      1854
    5. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1618
    6. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      59
      1544
    7. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      134
      1396
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      73
      1298
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      87
      1109
    10. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      76
      1089
    Aihe