”Sillä kaikkien meidän pitää ilmestymän Kristuksen tuomioistuimen eteen, että kukin saisi sen mukaan, kuin hän ruumiissa ollessaan on tehnyt, joko hyvää tai pahaa.”
2 Kor 5:10
Tuomioistuimen eteen
6
69
Vastaukset
- Anonyymi00001
viimeisellä tuomiolla sulkaa vasten sydän punnitaan miten on elänyt 🤔
eli olette ihan egyptin uskontojen lahko - Anonyymi00002
Jumala kutsuu meitä yksilöllisesti kristinuskoon, johdattaen, kylväen, vaikuttaen, jokaiselle parhaimmalla tavalla. Ihmisten avulla, tai yksin kammiossaan. Jeesuksen sovitustyön hyväksytysti vastaan ottaneet henkisielut, siirtyvät suoraan Jumalan ikuiseen lapseuteen, eikä heillä ole mitään kadotustuomiota, jos he pysyvät uskossaan. Jeesus on armollinen tuomari, Hän näkee teoissa, ihmisen potentiaalin. "Minun oli nälkä ja te annoitte minulle ruokaa," periaate on vahva puolustus niille, joiden nimi ei löydy elämänkirjasta. Jeesus näkee olosuhteet, joista johtuen Jeesuksen tuntemus jäi vähäiseksi, tai kokonaan pois. Isä Meidän, haluaa kaikkien pelastusta ikuiseksi lapsekseen ja Jeesuksella on kaikkivaltiaan armollinen valta. Hän erottaa erehtymättä pahuuden pois, Isänsä valtakunnasta, joka omistetaan hyvyyden lopullisesti valinneille.
- Anonyymi00003UUSI
aku ankka on niin hyvä , kiitos aku kiitos kiitos
Tuomio istuimen edessä, uskoville sanotaan, tulkaa minun isäni siunatut omista se valtakunta, joka on ollut maaiman perustamisesta saakka.
- Anonyymi00004UUSI
kukas siellä on tuomitsijana ja mitä käytetään todistajina , ajatuksiako ???
Uskovilla on lohdullinen paika tuomio istuin, siellä julistetaan tulkaa mun isäni siunatu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie817185Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1346543Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816343Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3644142Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532522Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62429Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant652218- 141532
Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1431519- 1981250